KİTAP: uyumsuz serisi

132 3 1
                                    

NOT :uyumsuz serisini okumayanlar için tantıyorum. spoiler yok fakat kişisel eleştirim var. Konu ve içerik yok sadece yorum var.

Bu seri :

Uyumsuz ( Divergent)

Kuralsız ( İnsurgent)

Yandaş (Allegiant )

Ana karakterler:

Tris, Dört .... ( fazlasına gerek yok. djhgdjghjd)

Şeklinde üç kitaptan oluşmaktadır. Uyumsuz yani ilk kitap oldukça sürükleyici bir olay akışına sahip. Okuyan çoğu arkadaşım, birkaç saatte bitirmiş. Ama anlatımı zor olduğu için ben iki günde bitirmiştim :P anlatımı şu yönden zor : yazar olayları şimdiki zaman diliminden anlatıyor.

örneğin: gidiyorum, koşuyorum, göz göze geliyoruz. gibisinden.

Uyumsuz gibi ikinci kitap Kuralsız da aynı şekilde olaylar bakımından oldukça dolu ve akıcı. Kitabı bitirene kadar elinizden bırakamıyorsun. Heyecanla ve umutla okurken sıra geliyor üçüncü kitap olan Yandaş 'a. Ama bir sorun var ki yandaş diğer kitaplarla kıyaslanamayacak kadar berbat. Olaylar bir Tris'in ağzından bir de Dört'ün ağzından anlatılıyor, ve bu durumu içinden çıkılmaz bir hale sokuyor. Hele ki o son. Böyle bir seriye öyle bir son olmaz ! ama olmuş. kitabın sonu tam bir hayal kırıklığı.

( spoiler vermemek için uzatmıyorum. )

Merak edenler, ilk iki kitap hatırına okuyabilirsiniz. Ama sonunda pişman olabilirsiniz.

KİTAP / FİLM ÖNERİLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin