Güzel mi Güzel tatil bitip o pis okul başladı. Okul öğrenciler için bir tuzak resmen kim isterki okul hemen açılsın.
Daha çok erken kalmıştım okula gitmek zorundaydim çünkü okulun ilk günüydü sabahın köründe annem beni uyandırmak için elinde Sürahiyle ayla kalk diye bağırıyordu . Gözüm yarı açık yarı kapalı anneme baktım oda bana baktı kalk in aşağı okula daha ilk günden geç kalacaksın dedi. Annemi dinlemeyip kafamı yastığa gömdüm.Bu seferde başıma kardeşim dilara geldi sanki grup olmuşlar bana karşı bune ya! ?.a başımda abla kalk okula geç kaldın dedi.
Hemen yataktan firlayip hazırlanmaya başladım dolabimin önüne geçip o hiç sevmediğim siyah okul eteğim ve beyaz tişörtümu giydim saçimida dağınık topuz yapıp aşağı indim. Hemen ayakkabımi giyip çıktım.
Birde ne göreyim karşı binada oturan bir çocuk çıktı ama çocuk çocuk değil bildiğin yaratık annesi bunu nasıl yapmış lan!
Çok yakışıklı, kasları kendinden büyük hele Bi gülüşü var allahım sana geliyorum.
Çocuğa ne kadar baktiysam bana dönüp;
GÜNAYDIN dedi.
Bende ona Günaydın dedim, ve beraber yürümeye başladık. Ben seni tanıyorum dedi bana.
Ben şaşırıp ona baktım. Yanlışlıkla ağzımdan ben senin adını bile bilmiyorum lan! Diye bişiy çıktı. Kendi içimden yuh ayla dedim.