"ÖPÜCÜK"

325 31 31
                                    

Oy vermeyi unutmayınız

Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.

Bölüme geçelim;

Vargas'dan

Önemliydim,önemliydi..

Konuyu dağıttım çünkü biraz daha konuşsaydı dayanamazdım,neye olduğunu bilmiyordum ama dayanamayacağım kesindi.Farklı bir kişiliği vardı ve bu beni kendine çekiyordu.

Bunu o da biliyor..

Vargas:onu bunu bırakta şu saçma olayı çözelim

Ebrar:bence komik olmayan bir şaka

Vargas:şaka olabilir mi sence

Yüzümü göstererek konuştuğumda elleri yanaklarıma gitti.Dokundu yarama sanki o anda tüm acılarım dinmişti.

Bana iyi geliyordu..

Ebrar'dan

Şuan içinde olduğumuz durumu pekte önemsiyordum.Büyük ihtimalle Zehra"nın komik olmayan şakalarından her hangi biriydi..

Uykum vardı ve uyumak istiyordum bunu Vargas'a dile getirdiğimde oflyarak peki dedi ve yatmak için odaya gitmeye koyulduk..

.....

(SABAH OLDU EBRAR ANTRENMAN İÇİN HAZIRLANIYOR)

Sabah ilk defa erken uyandığımda kendimi ilk olarak banyoya attım ve sıcak bir suyla duş aldım.

Üstüne son olarak tişörtümü geçirdiğimde kapıyı açtım ve banyodan çıktım.

Odaya doğru yürüdüm..odaya girdiğimde hâlâ uyuyan kıza baktım ve istemsizce gülümsedim..

Nasıl bir anda bağlanmıştım?

Umarım onu kaybetmem...

...

Ama bir sorun vardı aslında sorun gibi de değildi sadece,sadece onu tanıyor gibiydim.Sanki uzun zaman önce bir sebepten dolayı ayrılmışızda yıllar sonra yeniden bir araya gelmişiz gibi..

Ayrılmak..

Bana kimi hatırlatıyordu...

Başıma giren ağrıyı umursamayarak beynimi yormaya devam ettim.Kimdi aklımda ki o kız?
Neler olmuştu da ayrılmıştık?

Hatırlamalıydım..

Tüm bu düşüncelerden kurtuldum hem nerden gelmişti ki bir anda aklıma..kim olduğunu bile hatırlamadığım biri..

Hâlâ uykumun olduğunu sezdiğimde duvarda asılı olan saate baktım ve daha 2 saatimiz olduğunu farkettim..

Uyumaya karar verdim ve esmer kızın yanına uzandım ve birazcık güzel yüzüne seyrekaldığımda yavaş yavaş gözlerimin kapandığını farkettim ve kendimi ne kadar başka birinin kollarına bırakmak istesem de uykunun kollarına bıraktım..

.....

1 saat geçmişti ve ben alarm sesiyle birlikte tekrardan uyanmıştım.Yan tarafa doğru dönük olan yüzüm karşımda duran esmer kızla yakındı..

Dudaklarına bakıyordum ki mırıldandı ve hareketlendi hemen kendimi geri çekerek ayağı kalktım ve yerimde durdum.

Hâlâ ama hâlâ uyanık olmamaya devam eden kıza baktıktan sonra kafamı saate çevirdim.

Uyandırma vakti geldiğini anladım ve onu kaldırmak için yanına yaklaştım.

Bacaklarımın üstünde yatakta duruken biraz eğilerek Vargas'ın kulağına bağırdım.

Gözlerini açarak uyandığında ne kadar komik olduğuna gülemeden bana doğru ani kalktığı için kafasına çarpan kafam için dert yandım..

Ebrar:acıdı ama ya

Bir anda kolumdan tutup çekti ve yatağa uzanmamı sağladı.Ben ona bakarken o bana doğru yaklaştı yaklaştı yaklaştı

Gözlerini yüzümde gezdirdi.Sanki tanımak istermiş gibi hemde..

Biraz daha yaklaştı ve burnuma bir öpücük kondurdu..

_--_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_--__--

Oy vermeyi unutmayınnn

Sizi seviyorummm 🐢❤️‍🔥

Kendinize çok dikkat edin güzellerimm 🐢🖤

estructura dura//EBGASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin