{12}

106 72 23
                                    

1k ya ulaştık hepinize çok teşekkür ederim. Bunun için mutlu ve uzun bir bölüm yazmak istiyorum. Tekrardan teşekkürler.
İyi okumalar dilerim ❤️🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍

Duyduğu sözcükler onu baya şaşkına uğratmış gibiydi. ilk önce gözlerime dikkatlice baktı. İçten bir şekilde gülümsedim.

- neden bu kadar şaşırdın? Sana bunu diyen hiç bir kimse olmadı mı?

İlk bı düşündü

- evet oldu ama herşeyden çok sevdiğim biri söyleyince çok garip hissettim.

İçimde bir burukluk hissettim,sanki ona hiçbir zaman değer vermemişim gibi... Ama zaten ona böyle bir şey yapmamıştım ki. O ise her zaman yanımda kalıp beni sevmişti.

- ne oldu?

- hı?

- hı mı?
Çok fazla gülüyordu. Ama çok tatlı ve çekici gözüküyordu. Elimi yüzüne uzattım. Bunu yaptığımı görünce durdu. Hemen elimi çektim.Keşke durmasaydı,Sadece gülüşüne dokunmak istemiştim.
- ya off ya!!
Diyip kalktı ve biraz ötedeki çimlerin oraya oturdu. Bende kalktım yanına gidip elini tuttum.

- ne yapıyorsun?

- ah! Özür dilerim.diyip elini bıraktım. Kalkıp gidiyordum beni çekti ve kucağına düştüm.

- evet şimdi ne söyleyecektin söyle bakalım?

-ş-şey acıktım biraz da onun için...
Gözlerimin içine sen uslanmazsın der gibi baktı.

- tamam hadi kalk gidip yiyelim şu yemeği!
Beni indirmedi kucağında taşıyarak götürdü. Daha sonra sepetten birkaç yiyecek çıkardı. Ve yanıma oturdu. Ben yemeye başlarken

- gerçekten de gülmemi seviyor musun?
Tereddüt etmeden
- evet dedim

- peki az önce ne yapacaktın?

- sadece gülüşüne dokunmak istemiştim.

- dokunabilir sin her zaman her saniye. Ben sonuna kadar izin veriyorum.
Tüm ciddiyetimi kaybettim gülerken ağzımdaki lokma boğazımda kalıyordu az kalsın.

- yemek yiyip eve gidelim mi? Dedim

- neden burayı sevmedin mi?

- hayır sadece yorgun hissediyorum. Beni eve bırak sende evine git de dinlen.

- ben senin yanında kalabilirim

- teşekkür ederim ama Ayça ve beste gelecekti. Hem sende git de dinlen biraz nezamandır benim yanımdasın.

- benim için sorun değil ama yinede sen bilirsin. 2 gün sonra üniversiteye gelecek misin?

- evet. Ama beni sen alma bu sefer kendim gitmek istiyorum.

- tamam ozaman
Birşeyler yedikten sonra toparlanıp arabaya bindik.

- daha iyi hissediyor musun önceki günlere göre?

- gayet iyi gibiyim. Üzgün hissetmiyorum.

- iyi ozaman sevindim.
Evin önüne geldik.

- benim gelmemi istemediğine emin misin?

- eminim lütfen sen de git de dinlen okulda görüşürüz.dedim.
Evimde ilk defa tek kalacaktım. Üstümü değiştirmeden salona gittim. Biraz televizyon seyrettikten sonra telefonuma mesaj geldi.
Besteden gelmişti

Sana geliyoruz umarım evdesindir.

Evdeyim gelebilirsiniz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mutluluğa Kaçış Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin