Αγάπη Δυνατή

10 0 0
                                    

Μια αγάπη δυνατή
στον καιρό θ' αντισταθεί
εισ' ο ήρωας στα όνειρά μου
μέσα σου είμαι 'γω
και παντού σ' ακολουθώ
όπου θέλεις θα με πας καρδιά μου!!!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

"Ετοιμάσου φύγουμε"
"Να πάμε που" λέω και την βλέπω με μια ολόκληρη τουλαπα στο χέρι να περνάει από μπροστά μου.
"Ερμιόνη ξέχασες" δεν μπορούσα να θυμηθώ τι είχα ξεχάσει.
"Έλα τώρα το θέατρο έχει μια εβδομάδα που σου το λέω και τα εισιτήρια είναι πληρωμέναα" λέει όλο νάζι.
"Ζένια είμαι αρκετά κουρασμένη και αύριο έχω πολύ δουλειά"
"Ερμιόνη τώρα σε μια ώρα θα έρθει και ο Χάρι με ένα φίλο του να μας πάρουν" μου λέει και κλείνει το μάτι και με περνέι στο δωματιο ετοιμαζόμαστε εγώ φοράω ένα ριγέ φόρεμα με της μαύρες γόβες μια μαύρη τσάντα και το μακιγιάζ απαλό ενώ η Ζενια το αντίθετο στενό κολλητό στρασατο μίνι φόρεμα με δωδεκάποντο παπούτσια με ασορτί τσάντα για το μακιγιάζ πολύ πολύ έντονο.

Ακούμε κόρνα παίρνουμε τα μπουφάν μας και κλειδώνω το σπίτι η Ζενια έτρεξε προς το Χαρι τον φίλησε παθιασμένα στο στόμα, εγω χαιρετίσα διακριτικά όλους ο Χάρις μου σύστησε τον φίλο του "Ερμιόνη από εδω ο Μάξιμος" μπήκαμε στο αυτοκίνητο. Φτάνοντας στο θέατρο και είχαμε αργήσει λίγο βασικά πολύ μόνο 10 λεπτά έμεναν για να αρχίσει η παράσταση καθίσαμε στις θέσεις μας εγώ κάθισα στο κέντρο αριστερά μου ήταν η Ζένια, ο Χάρι και δίπλα μου ήταν ο Μάξιμος που μιλούσαμε λίγα λεπτά μόνο σταματήσαμε οταν άρχισε η παράσταση.

Τελειώνονται στην παράσταση είχαμε μείνει προς τους τελευταίους για να πάρει η Ζένια αυτόγραφα απο κάποιους ηθοποιούς από κει που ήθελε εμείς μείναμε πίσω εγώ και ο Μάξιμος μιλούσαμε και μου φάνηκε ενδιαφέρον τύπος μου έλεγε για τον φίλο του που παίζεις σε αυτή την παράσταση που είδαμε δεν το περίμενε δεν το είχε αποφασίσει όταν σπουδάζουν μαζί νομική ότι θα ακολουθούσε και την υποκριτική θυμότανε ότι είχε επέξει και σε κάποια τηλεοπτικές σειρές και μου τες έλεγες μια μια της σειρές.

"Ερμή εδώ τι κάνεις πώς είσαι όλα καλά ήταν πάρα πολύ ωραία η παράσταση" τα έλεγε όλα σε μια σειρά τες λέξεις.
"Ευχαριστώ Μάξιμε χαίρομαι που σε είδα έχουμε καιρό να τα πούμε"
"Είμαι εδώ με την παρέα μου και θα πάμε εδώ πιο δίπλα στο καινούργιο μπαράκι που άνοιξε αν θες έλα και εσύ" του έλεγε με μια ανάσα αλλά τα μάτια του ήταν πάνω μου και εγώ σίγουρα είχα κοκκίνιση.
"Κάποια παιδιά μιλούσαν και εκείνοι για το καινούργιο μπαρ δεν ξέρω αν θα έρθω μαζί τους αλλά αν είναι θα βρεθούμε κει" είπε αλλά φαινοντανε λίγο σκεφτικός.
"Θα σε περιμένουμε και θα ήταν ωραία να σε δούμε στην παρέα μας" όλο με αγωνία τα έλεγε ο Μάξιμος.

Μικρές Ιστορίες Μ.ΣWhere stories live. Discover now