Felmentek. Dave a falhoz lökte Emmát, és elkezdte hosszan csókolgatni, közben keze össze-vissza szaladgált testén. Dave kicsikéket harapot Emma ajkaiba, miközben szenvedélyesen csókolta. Majd egyre lejjebb ment, a nyakát kezdte el harapdosni, közben néhány halk nyögés festette alá a történetet. Majd levett minden ruhát ami már nem volt fontos (felső, melltartó, nadrág) és rátért a melleire elkezdte harapdálni bimbóit, ezt egyre erősebb nyögések követték. Majd egyszer csak annyit érzek, hogy Dave keze egyre lejjebb csúszik és egész teste is. Valami nedveset érzel a puncidban, miközben Dave a puncidat nyalja majd egy ujj és társul, egyre hangosabb nyögések hagyták el Emma száját, már két ujj volt hüvelykjében. Nyelvét kivette és az ujjaival folytatta és szenvedélyesen csókolta, az ő száját is néma halk nyögés hagyta el.
Majd megszólal:- kicsit nedves a puncid..
- És ugyan miért? ;)
- Nem is tudom...
És folytatta.
Testét egyre közelebb helyezte Emmához, és meleg lehelletét Emma nyakára lehelte. Emma elkezdte lehúzni Dave ruháit, farka már nagyon kemény volt, várta, hogy találkozhassan Emma hüvelyével. Majd még utoljára megkérdezte Dave, hogy biztos akarom-e; válaszom az volt, hogy igen. Dave bedobta Emmát az ágyba, és kemény farkát belém helyezve nagyogat nyögtem, és éreztem, hogy golyói lassan a fenekemet érintik. Majd ki és be húzta és dugta, egyre hangosabb volt a nyögés.
Lehetne egy kicsit halkabban?- kérdezte Emma bátyja.
Bocs, de nem biztos, hogy sikerülni fog.- majd elmosolyodtunk mindketten és folytattuk.
Majd úgy gondolta Emma neki is ki kellene elégíteni Davet ne csak Dave Emmát. Szóval Emma lelökte magáról és ő mászott rá elkezdte csókolgatni, és egyre lejjebb ment majd elkezdte nyaldosni Dave farkát, és néha kicsit harapott bele, Dave egyre hangosabban nyögött. Majd Dave egyre beljebb rakta Emma szájába a farkát és ki meg be rakta. Majd abbahagyták még csókolóztak és összebújva elaludtak.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bátyám legjobb haverja... (Félbehagyott)
Любовные романыRemélem tetszeni fog ez a történet, amit tudnod kell mielőtt olvasod: - lesz benne 🔞💋 - izgalmas - 18+ Nem lesznek hosszúak a részek, olyan 300-400 szavas.