44. bölüm- Ağır Gerçek

346 34 19
                                    

-akşam-

Sadi gelmiştir. Tabloyu görünce Songül'e bakmaya başlar bir tık kızgın gözlerle.

Songül: Kocacığım hiç öyle bakma, oturarak hazırladım. Hiç de yorulmadım.

Sadi: Ne bu peki?

Songül: Geçenlerde bir oto yıkamadan şüphelenmiştim, Caner'e söyledim, sağ olsun iyice araştırdı. Çok büyük bir operasyon olacak, bir sürü suç var. Ama en üsttekini bulamadık henüz.

Sadi: Ah Caner, ah.

Songül: Ya deme çocuğa bir şey, ben istedim araştırmasını. Bak hemen söyledim sana, çekildim kenara. Artık operasyon sende. Malum sevgili kocam evden çıkmamı yasakladı, ben gidemem.

Sadi: Bir de operasyona katıl Songül, istersen sen götür emniyete?

Songül: Ya Sadi, yapma böyle lütfen. Bu büyük bir şey. Kim bilir kaç kişiyi kurtaracağız?

Sadi: Tehlikeli ama, sen uzak duracaksın, söz mü?

Songül: Söz...

Sadi'nin bakışları Songül'e verdiği sözün yeterli olmadığını hissettirir.

Songül: Ya tamam bakma öyle, gerçekten karışmayacağım, evdeyim zaten ne yapabilirim ki?

Sadi: Bilemiyorum Songül Hanım, baksanıza benimkiler benden çok senin adamın olmuş.

Songül: Aşk olsun, ne alakası var. Yengeleri olarak bir araştırmasını istedim, o da sağ olsun araştırdı. Bak gerçekten söz, sadece sorarım, ne oldu ne yaptınız diye o kadar.

Sadi: İyi tamam, demedim bir şey. Ama söz verdin, unutma.

Songül: Unutmam merak etme.

Songül: Menengiç yapayım mı? İçeriz sıcak sıcak.

Sadi: Olur ama sen dinlen karıcığım, Sadiko yapıp gelir hemen.

Sadi mutfağa gidip menengiç yapıp geri gelir. Beraber menengiçlerini içerler. Songül'ün yiyecek ve içeceklere karşı olan hassasiyeti artmış olsa da Sadi üzülmesin diye kahvesini zor da olsa bitirir. Beraber sarılarak oturuyorlardır.

Songül: Özür dilerim.

Songül: Ben de çok korkuyorum, eğer gitseydi kendimi asla affetmezdim. Benim yüzümden onlara bir şey olmasına izin vermeyeceğim. Bir kere de gerçekleri ben bulmayıveriyim.

Sadi Songül'ü öper.

Sadi: Seni çok seviyorum.

Songül: Ben de...

Beraber sarılarak oturmaya devam ederler.

-sabah-

Sabah kahvaltıdan sonra Sadi okula gider, Songül ise 1 hafta Fatmaya izin verir, kızı ile kendisi ilgilenmek istiyordur. Sadi çıktıktan sonra beraber sofrayı kaldırırlar. Busecik daha çok yürütecinde oturup ileri gidiyordur.

Songül: Ne yapalım bugün seninle anneciğim? Babacık sana bir sürü şey hazırlamıştı, onlara bakalım mı seninle?

Songül Buseciğin odasına doğru gider, Busecik de onun peşinden gidiyordur.

Songül birkaç adet birleştirme oyunu bulur. Buse Naz'ın görebileceği şekilde dizer sehpaya.

Songül: Hangisini oynayalım Busecik? Seç bakalım.

Buse Naz karşısında kilere bakar bir süre ve renkleri en cazip geleni eli ile almaya çalışır.

Songül: Bunu mu seçtin? Tamam, gel bakalım.

YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin