34- Yeni Hayatların Yeni Dünyaları

58 4 27
                                    

   

                  FİNAL  

     - Onu kontrol edin. Bir kaç gündür unutkanlık başlamıştı. Şimdide yorgun ve halsiz. Ben onunla ilgili hiç bir şey göremez oldum. Wuxian'a ne oluyor? Bende de tuhaflık var.

                    ~~~~~~

     - Wangji sakin ol. Biz hemen ilgileneceğiz. Mark, Yejun'u alıp gelin Akira ile. Wuxian baygın gibi yatıyor.

     - Geldik bile Sam. Yejun bak bakalım nesi var? 

     Yejun gözleri ile tüm vücudu tarayan ve varsa hastalığı görebilen bir mutanttı. Büyükbaba Ying'i kurtaran da oydu. Bir süre Wuxian'ın tüm vücudunu tarayıp gördüklerini ekrana yansıttı.

     - Beyninde ur var. Ve durmadan hala büyüyor. Bunu sizde görebilirsiniz. Acilen alınması gerekiyor. Ya da onu yok edebilecek bir şifacı bulmalıyız. Hafıza bölgesine baskı yapıyor ayrıca büyüdükçe gözlerinin de etkileneceği kesin.

     - Ama bu nasıl olur. Wuxian kendini iyileştiren bir mutant.

     - Elbette ama beden de hafızadan etkilenmiş. Mutant dahi olsa kendini iyileştirdiğini unutmuş bedeni. O yüzden ur büyüyor, iyileşmiyor. Yorgun ve halsiz bu belli oluyor. Tüm fonksiyonları durmuş gibi. Kim varsa bulun hemen. Benim iyileştirme gücüm yok biliyorsunuz.

     - Yejun ben veya Akira onun tehlike olduğunu nasıl görmedik? Hala da ben görmüyorum. Akira ya sen görebiliyor musun?

     - Wangji bir saniye ben şimdi görmeye başladım siz konuşurken. Ah Wuxian ahh. Görümüzü engellemiş. Ur olduğunu çoktan öğrenmiş. İyi bak şimdi sende görürsün. Çünkü komaya girdi. Bizi engelliyemiyor artık. Ayrıca sanki bende de bir şeyler oluyor.

     - Ahh Akira sende mi?  Mark acele edin önceliğimiz Wuxian. Onu kaybediyoruz. Qing, Alvin bir şeyler yapın Tanrı aşkına. Wuxian ölüyor.

     Onlar korku ve panikle konuşurken birden hepsi sustu. Daha doğrusu donmuştu. Zaman durdurulmuştu. Wuxian'ın başında iki kişi belirdi. İkisi ellerini uzatarak ona ışın aktarmaya başladılar. Wuxian'ın rengi yavaş yavaş düzeliyordu. On dakika sonra tümör temizlenmişti.

     - Wuxian iyi artık. Bizim de görevimiz bitti.

     - Wuxian'ın iyileştirme işlemi bitti evet. Diğer ikisini de halletmeliyiz. Ben Wangji'yi alırım sevgilim sen Akira'yı  iyileştir.

     - Onlara ne olduğunu anlatacak mıyız?

     - Gerek yok. Bundan sonra ne bizimle ne diğerleriyle karşılaşmayacaklar. İlk karşılaşmamızdan beri bekliyorduk bugünü. İlk karşılaşmamızda bedenlerine girdiğimizi sandılar. Çünkü kendilerini gördüklerini düşündüler. Ama Wuxian cidden sıkı çıktı. Uru fark edip görüşlerini engellemesi dahiyane.

     - Haa kendimi övmeden duramam diyorsun. Ne de olsa asıl görüşlerini engelleyen sendin. Tamamdır bu da. Artık çok daha iyiler. Biz gidince hiç bir şey hatırlamayacaklar.

     - Bir işimiz daha kaldı. İsimlerimiz. Onları hafızalarına yerleştirelim. Dünya da bu isimleri kullanacaklar. Hem Wuxian'ın yazacağı kitaptan farklı isimleri olmalı.

     - Tamam aşkım o işlemi de yaptım. Artık galaksimize dönme zamanı. Umarım bir daha bize ihtiyaç duymazlar.

     - Duyarlarsa geliriz. Kurtardığımıza göre takip de etmeliyiz. Yakın veya uzak gelecekte böyle bir durum görünmüyor şimdilik. Gidelim artık Yibo'm

New World & New Life ~ Yizhan ~ Wangxian ~ Yeni Dünya & Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin