Дерева що зовсім недавно нарешті покрилися снігом, як і земля, надзвичайно тішили Україну. Останніми роками лютий зовсім і не лютий, а весна змішана з періодичним снігом, який то з'являється то зникає в землі, роблячи її неприємною багнюкою.
Найбільш відвіданою кімнатою коли пада сніг ставала кухня і не лише через панорамне вікно на центр Києва, а й через теплі батареї і швидкий доступ до чаю.
Українець не хотів знімати гірлянди що досі були на вікнах ще з Нового року. І нехай, йому було шкода їх знімати, як мінімум щоби не вбити зимовий настрій.
Саломан зайшов у зал по забуту на столі кружку, зиркнувши на сніжинки на стінах. Оййй, а це вони з Америкою робили, він ще тоді йому старався довести що це не просто дитяча забава а ціла традиція для нього.
До речі, Америка обіцяв зайти до нього в гості сьогодні, бо як раз приїжджав у Київ по політичних питаннях. Та й не дивно, він так часто заїжджав щоби вирішити політичні питання, їх вирішили, і гайда пити чай і росказувати жарти. Часто хтось з них навіть давився тим ж чаєм сміючись.США спокійно крокував уже знайомим тротуаром, який приємно рипів снігом під ногами. Багатоповерхівки і майдан Незалежності повністю були заметені снігом. Люди ходили в рукавицях і теплих куртках, гріючись у кафе або тримаючи у руках гарячий напій.
Кишені його чорної куртки були досить глибокі, тому він їх використовував для телефона і гривень. Так, саме гривень 👀Чайник на кухні уже закипів і був зроблений як завжди, чорний, Британській, одна чайна ложечка.
Стук у двері і нарешті хлопець України у нього в квартирі. Цілий місяць не бачилися.
Америка простягає українцю букет волошок з колоссям, замотані в пучечок білою лентою.Україна - УХТИ ШО... *взяв букет* де ти його взяв?
США - де взяв там більше немає)
Україна - ото вже! Проходь, а то ще захворієш мені
Тиха кухня наповнилася балачками і сміхом, букет поставили у прозору вазу з сердечком, що викладене білими стразами.
США - щось цікаве сталося за цей час? *Поставив пакет поруч з диванчиком*
Україна - та ні, в мене він прийшов в роботі
США - ідентично
Україна - і багато там тих паперів?
США - я би не сказав що багато, але й не мало
Україна - хоч так
США - а поцілуночок (◕ᴗ◕)?
Українець трохи нахилився, чмокнувши американця в щоку і втупивши погляд в землю. Звісно без рум'янцю не обійшлося, хоча й легкого.
Хвилина тиші зробила обстановку напруженою і неприємною. В двері почувся сильний стукіт
ВИ ЧИТАЄТЕ
Нас щось пов'язує....Лише повітря?
FanfictionUSA/Ukraine Фанфик про двох країн, які вперше у нормальних, повноцінних відносинах. На заваді стоїть наївність українця до росії та невпевненість обох. Чи не засудить їх світ за не традиційну орієнтацію, та чи будуть вони щасливі?