İyi okumalar:)
...
Genç dük Roberts ve veliaht prens Allen yanımıza geldiler. Bizde onları selamladık:
" Majesteleri, Ekselansları."
( Roberts) " Neler oluyor?"
( Berta) " Hepsi benim hatam. Yanlışlıkla leydinin üstüne çay döktüm. Bu yüzden ühhü ühhü~"
Mendilimi alıp yanaklarındaki yaşları sildim:
" Ah, zavallı şey. Bu kadar önemli değil. Lütfen ağlama. Hem böyle durumlar için yedek kıyafet getirdim. Hadi gel gidip üstümüzü değişelim."
Berta bana adeta düşmüş gibi bakıyordu. Sadece Berta da değil herkes etkilenmiş görünüyordu. Bu kadar etkilenilecek ne yaptım lan?
" Leydi Miranda'nın bu kadar havalı olduğu kimin aklına gelirdi."
" Böyle bir durum için hazırlıklı mı gelmiş? Kim böyle bir duruma hazırlıklı olur ki?"
" Berta'nın ona kaba davranmasına rağmen yine de çok kibar bir şekilde yardım etti. O tam bir leydi!"
....
Berta'yı odama götürdüğümde canlı yayın yapan bir sihirli küreyi çalıştırdım. Şimdi herkes gerçek yüzünü görecek:
Berta'yı nazikçe bir koltuğa oturttum:
" Daha iyi misiniz leydim. Çay çok sıcak değildi ama yinede-"
Yüzüme yediğim tokatla kendimi yere attım:
" Ahğ~ Le-leydim?"
Ardından tekmelemeye başladı:
" Seni küçük sıçan! Ne hakla bana acırsın! Bu gün beni herkesin içinde küçük düşürdün! Bunun bedelini ödemeyeceğini mi sanıyordun?!"
( Mira) " Ahhğ~ özür- ağh- özür dilerim! Lütfen durun! Öhhö öhhö lütfen~ ahhğ-!!"
Ben ağladıkça o daha sert vuruyordu. İşte seni kışkırtmama bile gerek kalmadı. Tek yapmam gereken daha da aciz görünmek:
( Mira) " Öhhöğ~ leydim! Ahğ lütfen durun artık ben- öhhö öhhö - ben daha fazla dayanamam!"
" Oo merak etme sana iyileştirme büyüsü yapacağım. Kimse ne olduğunu anlamayacak! Hatta o sözde çok zeki olan, majestelerinin köpeği baban ve işe yaramaz abin bile!"
Kafamda bir şartel atmıştı. Bu aptalca sözlere karşı bu kadar öfkelenenceğimi hiç düşünmemiştim:
( Mira) " Ailem hakkında ne dedin sen?!"
Ayağa kalktım. Önce şaşırdı ardından bana bir tokat atmaya çalıştı bileğini tutup tokadı yapıştırdım:
( Berta) " Kya~ sen nasıl?! Onca darbe almana rağmen nasıl ayağa kalktın?!"
" Beni istediğin gibi aşağılayabilirsin!"
Bir tokat daha:
" İstediğin gibi dövebilirsin!"
Bir tane daha:
" Ama kimsenin ailem hakkında kötü konuşmasına izin vermem! Asla!"
Ve bir uçan tekme, tam kafasına:
" Bunu aklından çıkarmasan iyi olur!"
Eyvah! Şu bu olay salonda canlı yayınlanıyor!! Planı batırdım!!
Madem herşeyi batırdım en azından onu biraz daha kışkırtmalıyım:
( Berta) " Sana bunu yapacağımı biliyor muydun?!"
" Tahmin etmiştim, sonuçta bu ilk seferin değil haksız mıyım?! Leydi Melissa, Leydi Gizelle, Leydi Anna, Leydi Yulia, hepsi şu an sosyetenin baş belaları gibi görünüyor ama aslında onları o hale getiren kişi sensin! Masum gibi davranıp onları kötü gösterdin. O kadar iyi oynadın ki kimse senden şüphelenmedi, işin acısı kimse o soylu leydilere inanmadı!"
Berta korkmuş ve endişeli bir ifadeyle konuştu:
" Bütün bunları nereden biliyorsun?!"
Lan sadece tahmin ettim! Sazan gibi atladı mal karı!
Derken bir anda kapı açıldı ve içeri babam başta olmak üzere abim, veliaht prens Allen, majesteleri kral ve son olarak da dük Roberts geldi:
( James) " Mira kızım iyi misin?!!"
Baban beni kollarına alıp iyileştirme büyüsü yaptı. Sanırım ağlamalıyım:
" Babacığım ~~ ühhü ühü~~ senin hakkında çok kötü konuştu! Özür dilerim ~ ühhü~ kendimi tutamadım ~ ühhü ühü~"
( Regulus) " Konu sen olunca, sabırla bekleyip herşeye katlandın ama ailen için karşılık verdin. Weifal ailesi düşündüğüm gibi grçekten çok zarif."
O sırada Lucas öfkeyle Berta'ya bakıyordu. Muhtemelen o da en az benim kadar sinirlenmiştir!
Ona da sarılıp sakinleşmesini sağlamalıyım. Şimdiden böyle davranırlarsa plan başladığında hepsi kalpten gidebilir.
" Abiiiciiiimm~~ ühhü~ beni kollarına al!"
Adeta abimin üstüne atladım. Başta çok şaşırdı ama o da bana sarıldı:
( Lucas) " Tamam tamam geçti, ben buradayım."
Bu iyi, herkes sulu göz bir bebek olduğumu düşünüyor. Sanırım bu rolle biraz olsun telafi ettim.
( Allen) " Baba bu cadıyla ne yapmalıyım istersin?"
( Regulus) " Kraliyet büyücüsünü çağırıp bize ne tür büyüler yaptığını öğrendikten sonra karar veririz."
( Allen) " Senin gibi birini arkadaşımız olarak kabul ettiğimize inanamıyorum! Bu utancı ömrüm boyunca unutmayacağım!"
( Roberts) " Leydi Miranda sizden de özür dileriz. Onun yüzünden zarar gördünüz."
( Mira) " Abi~ ühhü ühü~ beni buradan götür. Ağlarken çok çirkin görünüyorumdur."
( Allen) " Leydim bize kızgın mısınız?"
( Mira) " O nasıl olur majesteleri veliaht prens, asıl ben size zorluk çıkardığım için özür dilerim."
Ardından Allen, Roberts'a döndü ve kıs kıs gülmeye başladı:
" Anlaşılan sadece seni görmezden geliyor Roberts."
" Anladık o kadarını Allen!"
O sırada abim ve babamla dışarı çıkıyorduk.
Salonda bir süre fısıltılar dolaştı ardından balo devam etti. Birçok kişiyle dans ettim. Veliaht prens, abim Lucas, majesteleri kral, hatta babamla birkaç kez daha ama Roberts'ın teklifini bir kere bile kabul etmedim. Cidden çok komik bir surat ifadesi yapıyordu!
Sonunda balo bitmişti ama gerçek eğlence şimdi başlıyordu! Tüm ülkeyi sarsacak bir eğlence!
...
Sonraki bölümde görüşmek üzere:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti Fan, Kötü Kadın Olursa?!!
FantasyGenç ve yetenekli Sıla , dâhi denilebilecek bir zekaya sahip bir Matematikçidir. Bir gün bir trafik kazasında hayatını kaybeder ve uyandığında kendini nefret ettiği novel dünyasında bulur. ... Kurgu bana aittir iyi okumalar:)