Hát ez a nap is eljött szent este. Mindenki eljön ma hozzám és ajándékozunk. Bruno elöb jön, hogy segítsen nekem. Kell vacsorát csinálnunk nekik vacsorát és kicsit takarítani kéne. Brunoé az elöbbi mivel én tudok jobban főzni. A MAI MENÜ (xd) Halászlé és húsleves. ( Ez a saját érdekem mert nem szeretem a halat, de ha jól tudom mások sem kedvelik nagyon a kis csapatunkból.) Lesz rántott hús és cigánypecsenye. Krumpli és rízs. Na meg bejgli, mézeskalács, haboskirálynány és lusta asszony rétese amit tortaként csináltam megkarácsonyi dekorral. Aikor mind ketten végeztünk át öltöztünk mind ketten valami csinosabba.
Bruno:
Én:
És az én drága kis kutyám sem maradhat ki:
Jó ezt nem haghattam ki na!
Mire mindenki elkészült sikeresen megérkeztek a többiek. Egyből el keztek röhögni drága kutyusomon.
Minden szuperül ment és a desszert után koccintottunk egy jó kis vörös borral.
-Boldog karácsonyt!-Kiáltottuk el megunk.
-Ajándékozzunk!-Szólaltak meg egyszerre a fiúkák. Át mentünk a nappaliba és naki álltunk. Élőször Bogi atta át ajándékát Brunonak, Bruno Milonak, Milo Darinak, Dari Petinek, Peti Nekem, Én Manunak, Manu pedig Boginak. Manunak igazábol vettem egy vörös bort, két zacskó gumicukrot meg a kedven autójárol egy mini makkettet. Petitől kaptam egy karácsonyi hajpántot, jó sok gumicukrot, egy kutya pórázt ami karácsonyi.. ezt tuti Neymarnak szánta inkább hehe, és persze wiskey-t.
-Akkor Boldogkarácsonyt Darikám. Nyújtottam át neki a smink készletet.
-Neked is.-Nyújtotta át a kutya és nyugi csomit. (Tudjátok fürdő bombák, arc maszkok meg ilyenek)
-Éééés neked is Bogi.-Igazábol aho hasonlót kapott mint Dari csak kékben és nem pink-ben.
-Tessék.-Nyomott egy ugyan olyat a kezemben zölde.
-Na szép. Mint a pindur pandurok.-Nevettük el magunk.-Boldog karácsonyt.- Nyomtam drága Brunyeszkám kezébe egy dobozt. Ki nyitotta és az oldalai leburultak. Mind a négy oldalán volt egy kép amik rólunk készültek az elmúlt napokan. Volt benne még egy kissebb dooz amit kinyitott. Annak is leestek az oldalai. Mindetyikre kisebb csikik voltak ragasztva és a belseébe egy fagyöngy volt. Az a fagyöngy ami alatt tegnap elött csókolóztunk. Mge fogta a fagyöngyöt és a fejünk felé emelte majd megcsókolt. Vissza raktaa dobozba.
-Most jöjjön az én ajándékom.-le térdelt és egy kis dobozkát kapott elő amit kinyitott és megszólalt.-Kari Lennél a feleségem.-Én erre teljesen meg fagytam. Csak bólogatni tudtam. Rá húzta az ujjamra a gyűrűt és a nyakába ugrottam.
Az este további része nyugisan telt.
A gyűrű:
Boldog karácsonyt mindenkinek utólag és BÚÉK!
YOU ARE READING
Konfetti Bomba (Pető Bruno ff.)/BEFEJEZETT/
FanfictionKari egy eléggé vissza húzódó lány. Csak egy barátja van meg egy nővére akire ugyan úgy barátként is tekint. Jelenleg 19 éve sde hamarosan be tölti a 20-at. Az egyetemen az egyetemen 4-es 5-ös. Két barátosnéja mindig ki talál valami hülyeséget, hogy...