11.Utálat

277 13 4
                                    

Valery félig vizes hajjal feküdt az ágyában, a hasán feküdt. A hajtincsei függönyként omlottak az arcába. Az ajkán egy halvány mosoly ült, olyan jó kedve volt a tegnapi sikeres edzése miatt. A magabiztossága és elszántsága visszatért. Újra képesnek érezte magát, hogy versenybe szálljon.

Ma is volt edzeni, de sajnos Lousszal, mert Charles autóját még javítják. Az esti zuhanyzás felüdítette. A telefonján görgette a kedvenc szociális média appjait. Annyira fáradt volt, hogy gondolta ez kikapcsolja majd. A tiktokon görgetett, amikor észrevette, egyre több F1 tartalomba botlott. Ez nem volt nagy meglepetés, elvégre gyakran szokott ilyen témában keresgélni. Érdekelte a közvélemény. Egy hirtelen ötlete támadt, hogy rákeressen a nevére.

Ám ami az útjába került, annak már kevésbé örült.  Egy videó volt arról az edzéséről, ahol kiszorította Charles-t és ő kipördül emiatt. A szája tátva maradt, felismerve a saját autóját. Először azt hitte csak egy utáló próbálja ráfogni az esetet. De a felvétel friss volt, a hótól letakarított Fiorano circuit a háttérben és letagadhatatlan volt a 78-as az autóján.

Valery nem értette, hogy mi történik. Senki sem videózott azon a napon. Senkinek sincs jogában felvételeket készíteni. Aztán egy másik videó került elé ugyanattól a profiltól. Abban már az volt, ahogyan ő, Charles és Alfonzo egymásnak feszül. Nem látta a saját arcát, mert még sisak volt rajta. De újra, tisztán kivehető 78-as.

Ráment a profilra, ami feltöltötte ezeket, de csak ezt a két videót találta meg. Burner33, ez volt a neve. Valery hiperventillált, pánikolva kereste ki Lauren telefonszámát és tárcsázta. Tudta, hogy már nagyon késő van, de sűrgetőnek találta a szituációt. Közben gyorsan továbbíta a videókat. 

- Lauren ezt látnod kell.

Könnyek gördültek le az arcán. Durván letörölte. Lauren nyugtatgatni próbálta, de mindhiába. A pánikroham szélén állt. Az volt az a nap, amire nem is akart emlékezni. Most már fent a világhálón és többszázan látták. Valaki mindig fog emlékezni.

Hazudott a szüleinek arról a napról, rettegett, hogy most mégis eljut hozzájuk. Megtudják, hogy egy csődtömeg valójában. Miután Lauren biztosította arról, hogy minden rendben lesz és letette a telefont, Valery zokogásban tört ki. 

x

- Mi ez a kupaktanács? - kérdezte Charles.

Az imént hívta fel Lauren, hogyha a bázison van jöjjön minél hamarabb a tárgyalóterembe. Nem értette, mire a sietség, de nem ellenkezett. Amint belépett az asztalnál találta a menedzserüket és a csapattársát. Valery arca gyűrött volt, a szemei fáradtak és vörösek. Keresztbe font karral, lebigyesztett ajkakkal nézett maga elé. 

- Tudsz valamit erről? - szólalt meg Valery iritáltan, felé nyújtva a telefonját.

Charles a kezébe vette a telefont és leült mellé. Egy videót mutatott az első edzésükről, a balesetéről, amit Valery-nek köszönhet. Nem értette, hogyan került nyílvánosságra ez a belső információ. A Ferrari nem nagyon szokott publikus edzéseket tartani és ez határozottan nem az volt.

- Gyanúsított vagyok? - vonta fel a szemöldökét Charles.

Újra és újra megnézte a videót, de tagadhatatlanul a Ferrari circuiton készült a felvétel. Tanácstalan volt, annak ellenére, hogy mindkét nő tekintetét érezte magán. Nem találkozott még hasonlóval, sosem jutott még külső kézre egyetlen edzésükről sem felvétel.

- Senki sem gyanúsít, Charles - felelte nyutató hangon Lauren - Csak reméltük, te hallottál valamit arról ezt ki tehette.

- Nem is tudtam létezik - motyogta, majd átnyújtotta a telefont Valery-nek - Egészen eddig.

Love Game [Charles Leclerc]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang