Kapının önünde durmuşlardı. Birbirlerine baktılar, gülümsediler ve ellerini birleştirdiler. Yavaş adımlarla mekana giriş yaptılar. Girdiklerinde tüm gözler onların üstündeydi. Masalarına doğru ilerlediler. Loş ortamı sadece ikisinin ışığı aydınlatıyordu. Ömer sandalyeyi çekti Kıvılcım oturduktan sonra kendisi de onun yanına oturdu. Ömer, Sönmez ve Çimen ile selamlaşmıştı. Kıvılcım iki gün önce evine geldiğinde Ömer her şeyi anlatmıştı biraz bağırış çağırıştan sonra her zaman olduğu gibi sakince konuşarak olayı çözmüşlerdi. İkisi de birbirinden binlerce kez özür diledi; Kıvılcım, Ömer'in önceliği olmadığını hissettirdiği için, Ömer ise neredeyse hayatlarını mahvedecek olan bu hastalığı hayatının kadınından sakladığı ve ona yalan söylediği için. Önünde sonunda ait oldukları yerde birbirlerindeydiler. Ömer, Sönmez ile konuşmasının ardından usulca Kıvılcım'ın gözleriyle buluştu. İkisinin de gözlerinin içi parlıyordu. Çok güzel olmuşsun sevgilim dedi Ömer. Kıvılcım'ın adeta içi titredi. Sevgilim sesi beyninin her yerinde yankılandı. Gülümsedi, Ömer'in yüzünü avuçları arasına aldı gamzesini okşadı. Ömer, Kıvılcım'ın avuç içlerini öptü. Doğa yeni gelmişti. Kıvılcım kalktı kızına sarıldı.
Kıvılcım: Doğacım hoş geldin.
Doğa: annecim çok güzel olmuşsun.
Kıvılcım: teşekkür ederim canım sen de çok güzel olmuşsun.
Ömer de kalktı, sarıldılar. Kıvılcım gülümseyerek izliyordu.
Ö: hoş geldin Doğa.
D: sen de hoş geldin Ömer abi. Nasılsın?
Ö: sizinleyim ya çok iyiyim.
D: sevindim.
Doğa Kıvılcım'ın yanına oturdu onun yanında Sönmez, Sönmez'in yanında da Çimen ile Metehan vardı.
M: Kıvılcım abla yakıyorsun resmen
Ömer güldü.
K: teşekkür ederim Metehancım. Sen de öyle.
Bir süre sonra ikramlar geldi. Eğlence başlamıştı. Kıvılcım büyük bir heyecanla Ajda'yı bekliyordu beraber şarkı söyleyeceklerdi ama kimsenin bundan haberi yoktu Rüzgar dışında. Kıvılcım ile Ömer sürekli bir şeylere gülüyorlardı, çok eğleniyorlardı. Ömer ayağa kalktı önünü ilikledi ve Kıvılcım'a elini uzattı. Gözünü kırptı.
Ö: bana bu dansı lütfeder misiniz güzellik
K: hay hay
Elleri yine kenetlenmişti. Metehan, Çimen ve Doğa alkışlayıp ıslık çalmaya başladılar. Ömer bir elini Kıvılcım'ın beline, Kıvılcım da bir elini Ömer'in omzuna koydu. Büyüleyici bir güzellikleri vardı. Gözleri birbirlerinden hiç ayrılmadı. Kıvılcım başını Ömer'in omzuna koymuştu. Bir süre dans ettiler ardından Rüzgar sahneye geldi. Kıvılcım başını kaldırmış sahneye bakıyordu çok heyecanlanmıştı.
R: merhabalar. Öncelikle bu gecede bize eşlik ettiğiniz için herkese teşekkürlerimi iletiyorum. Bu geceye yakışır çok özel bir konuğumuz ve ona eşlik edecek çok önemli birisi var. Öncelikle süperstarımız Ajda Pekkan'ı sahneye davet ediyorum
Ajda alkışlar eşliğinde sahneye geldi.
R: hoş geldiniz efendim.
Rüzgar nazikçe Ajda'nın elini öptü.
R: şimdi de sayın Kıvılcım Arslan'ı sahneye alabilir miyiz?
Ömer Kıvılcım'a döner.
Ö: şaka yapıyorsun
Kıvılcım güler, Ömer'in dudaklarına bir buse kondurur ve sahneye çıkar. Herkes ayakta alkışlamaya başlamıştır. Ajda ile Kıvılcım sarılır ve şarkıya başlarlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KıvMer Yılbaşı
FanfictionŞimdilik tek bölümlük bir hayaller tablosudur. Bölümün başındaki fotoğraf Twitter'dan "aslikkolik" hesabına aittir.