Sabah uyanıp hemen bir duş aldım. Kızların uyanmasını beklemeden giyindim. Tam kahvaltıya oturup yemeğimi yicektim ki biri öküz gibi kapıyı çaldı. Koşa koşa gidip kapıyı açtım. Korkmadık da değil yani. Kapıyı açar açmaz bizim odun kafasını uzatıp sırıttı. Şu çocuğu parçalamak istiyorum! Bi dakka bi dakka, bu bizim odayı nerden buldu?
" Sen nerden buldun burayı ya?"
" Ne biliyim belki karşı
komşunumdur."
" Neeee! Öldürün beni! Bununla komşu muyum been? Allah'ım ne günahım vardı benim?"
"Ya bi dur kızım ya! Maden komşuyuz sana bizimkileri tanıştırayım dedim. "Bunu söylediği anda bizim kızlar - güya içerde uyuyolardı - koşa koşa geldiler.
" Bak koşa koşa geldiler. " deyip sırıttı kumral olan. Ona senin fıççığını çıkarırım anlamına gelen en ölümcül bakışımı fırlatınca bana tamam sustum anlamında bi bakış atıp dudaklarını büzdü. Laan bu böyle çok datlı oluyo ama! 2 yaşındaki kuzenimi hatırlattı.
" Neyse devam ediyim, bu kumral olan Doğukan, sağımdaki de Ege."
"Ayy Özlem bana bişey oluyoo. "
"Melek sakin ol kızz sakin ol! "
" Kızım bunlara niye böyle davranıyonuz ki? Tamam beyler artık gidebilirsiniz. " deyip kapıyı yüzlerine kapattım. Sonra bi inleme geldi ama neyse. Delikten baktım, Kuzey ayağını tutuyodu. Zaaa iyi oldu :D. Ama biraz da acıdım garibana.Ne acıması kızım bildiğin üzüldün çıcığın haline ;)
İç ses kaşınıyon galiba. Birgün elimde kalacak ama neyse. Arkama döndüğümde kızlar ortada yok. Uyuma numarası yapıyo numaracılar. Bir bardak su alıp yarısını Meleğe, yarısını Özleme döktüm. Onlar çığlık çığlığa ben kahkahalar atıyorum. Kalkıp hazırlandıktan sonra sonunda kahvaltıya gelebildi tembeller. Kahvaltıyı edip hemen çıktık. Yakın olduğundan yürüyerek gittik. Hemen derse girdik.
_________
Dersin anlatımı bitti hoca soru sormaya başlayınca bu kadar yeter deyip dersten çıktım. Arkamdan Melekle Özlem de geldi. Sonra kantine gidip birşeyler yedik. Kendi kendime tam sırası deyip sordum.
" Ya siz neden şu 3 ayıya yüz veriyorsunuz? " Öyle kaldılar tabi.
Bişey diyemediler.______
Yurda dönünce hemen yatağa atladım. O anda Özlem patlattı bombayı.
" Cansu, düşünüyorum da siz Kuzeyle
yan yana gelince çok yakışıyorsunuz."
Orda utançtan domatese dönmüş olabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Odun
Подростковая литература-Sevdiğin biri var mı? +Evet ama tanımazsın zaten insan değil. -Melek mi? +Hayır odun (!)