2.0 L E Y L A

32 1 0
                                    


Jag kysser honom. Hans läppar möter mina med en desperation som berättar om tidigare separationer, om rädslan att förlora varandra igen. Det är en kyss av besatthet, som om vi med varje andetag försöker inpränta känslan av varandra. Kyssen djupnar, och världen omkring oss bleknar. Det finns ingen brådska, ingen tvekan. Jag slappnar av i hans famn, känner mig hemma. Tiden tycks stanna, och i nuet finns bara Adams och min andning, våra hjärtan som slår i takt, och det mjuka ljudet av våra kyssar.

Till slut drar vi oss tillbaka, bara en flämtande andetag från varandra, och delar en blick som är så livlig att den inte behöver några ord. I hans blåa ögon ser jag inte bara min egen spegelbild, utan alla våra möjligheter och ett löfte om en framtid tillsammans. Det finns ingen oro för morgondagen, ingen rädsla för det förflutna.

Våra pannor vilar mot varandra, och vi andas tillsammans. Jag kan inte hjälpa att le, för i det här ögonblicket har jag fått allt jag någonsin har önskat mig.

"Jag älskar dig" pressar han fram, och jag tar varsamt tag i hans käke.

"Så sluta aldrig," viskar jag med en röst som dallrar av förväntan och en viss ängslan. Jag märker hur Adam sväljer tungt, som om han kämpar med något. Ljudet av mitt eget hjärta ekar i mina öron, pulsen rusar genom mina ådror, och jag väntar med bultande hjärta på hans svar. Hans käke spänner sig under min beröring, och jag kan känna den värmande strömmen från våra andetag.

"Fortsätt röra mig, Adam," säger jag med en mjuk röst, och jag placerar mig så att jag sitter gränsle över honom på soffan. Jag låter mina händer vandra över hans muskulösa överkropp. Han andas djupt, hans blick fylld av en outtalad hunger som hotar att förtära mig.

"Fan, hjärtat. Du har ingen aning om hur mycket jag vill ha dig," bryts hans röst.

Men jag är mer än redo.

Jag vill att han ska ta allt.

"Gör mig din. Gör vad du vill. Snälla" viskar jag desperat, och plötsligt ser jag något frigöras inom honom. Han svarar på min bön. Med en svepande rörelse samlar han upp mitt hår och lämnar brinnande kyssar längs min hals och ner över nyckelbenen. Jag, sittande gränsle över honom, känner hur hans händer utforskar min kropp, bestämt och ägande. Mina fingrar famlar efter kontakt, drar genom hans hår, och jag låter mig förloras i känslan av hans läppar mot min hud.

När han viskar kärleksfulla ord, "Du har alltid varit min. Du kommer alltid vara min," vibrerar orden i luften som en helig ed.

I en djärv gest, drar jag av mig basketlinnet och knäpper upp min BH, slänger bort dem. Mina kinder blossar upp när hans rivande blick möter min. Adam lutar huvudet bakåt mot soffan, andas hackigt. Hans ord "Fuck, Leyla" är som en utandning av överväldigad lust, och han omsluter min midja, trycker mig mot sig. Hans ögon fokuserar på mig när han suger in min bröstvårta i munnen, och jag känner hur varje kyss och beröring drar oss djupare ner i en uppslukande eld.

"Jag kommer göra allt för dig," viskar han. Värma tårar samlas i mina ögonvrår. Jag är överväldigad av en blandning av njutning, desperation och djup önskan.

"Adam" gnyr jag, och han måste se någonting upproriskt i min blick.

"Upp, hjärtat. Ta tag i soffkanten, sätt dig på mitt ansikte," grymtar han och hjälper upp mig på mina skakande ben. Hans ögon lyser, och jag biter mig hårt i tungan. Jag klättrar upp, och Adam knäpper långsamt upp mina jeans. Jag darrar, känner hans andetag och hur hans händer skakar när han lirkar ner mina jeans.

Sedan sänker han ner mig och slickar mig. Ett skrik bryter ut från mina läppar. Jag vet att det gör det, men jag har inte ens tid att skämmas. Adam drar mig till skyarna. Han griper tag i mina darrande lår och håller dem på plats. Spänner på tungan och slickar mig snabbare, hårdare.

Jag kvävs, men det är som att frälsas.

"Jag älskar dig, du är så fin, allt jag någonsin velat ha. Du är så duktig," mumlar han uppmuntrande, och hans komplimanger blir slutet för mig. Det slår mig i full kraft, och Adam fortsätter obehindrat trots mina stön. Han ger och ger som om det vore hans plikt i livet att uppfylla mina behov. Mina fingrar griper tag i soffkanten när jag känner njutningen byggas upp igen.

"Du är fucking underbar," viskar han och hans ögon möter mina, och jag kvider högt. Det blixtrar innanför ögonen. Plötsligt lyfter han upp mig, och jag omsluts av hans starka armar. I hans famn känner jag mig omhuldad och älskad. Vi rör oss i takt med hans steg. Jag lutar mig mot honom, känner värmen från hans kropp och förlitar mig på honom. Vi når hans sovrum, och han sätter mig försiktigt ned på sängen.

Han ser på mig, och för just den där blicken hade jag själviskt låtit flera världar gå under, "Hur känner du dig?" frågar han.

Ett leende fångar upp andetaget i min strupe, och mina ögon reflekterar både glädje och en djup förbindelse. "Jag känner mig som om världen har stannat," svarar jag, min röst nästan viskande.

Han smeker varsamt min kind, fingertopparna följer konturerna av mitt leende. "Du är mitt allt," säger han.

Jag sträcker mig efter honom.

"Leyla, det är ingen stress"

"Men vill du inte?" frågar jag hest.

"Helvete. Självklart, det är allt jag vill. Mer än någonsin. Men vi kan vänta," säger han, och jag ser den hårda bulan och hur obekvämt det måste vara för honom. Men det här är Adam. Han tänker på mig som vanligt, vill inte förhasta mig till något. Han låter mig bestämma.

Jag möter hans ögon, "Ta av dig ditt linne" säger jag, och det gröna basketlinnet åker av på en sekund. Jag låter mina ögon följa varenda muskel och jag ler. Adam svarar med en lekfull gnista i sina ögon.

"Har du några andra krav?" frågar han, och jag kan känna hans värme och uppmärksamhet.

"Bara dig. Kom" viskar jag, och tar hans hand i min. Vi möts i en varm kyss, och jag känner spänningen stiga när han föser ner sina basketshorts. Med varje ögonblick förlorar vi oss mer i varandra.

"Säg till om du vill avsluta. Jag menar det, Leyla," säger han medan han kysser mig hungrigt. Jag drar honom ännu närmre mig. Plötsligt känner jag sängens mjukhet under mig när vi båda faller ner på den. En duns och sedan en värme som omfamnar oss.

"Jag vill ha dig. Du är den enda jag vill ha. Bara du" säger jag andlöst och styker bort hans blonda hår från hans ansikte. 

"Fan, jag kommer tappa det snart," säger han ansträngt, och jag kysser honom girigt. Känslorna brinner upp mellan oss som en eld, och vi tillåter oss själva att dränkas i sprakande gnistor. Han stönar när jag slingrar mina ben omkring honom och trycker min kropp mot hans.

"Du känns... Det är som...Ett jävla paradis," utbrister han. Han sträcker på sig och lutar sig över mot nattduksbordet. Med en rörelse drar han fram en liten plastficka.

"Du visste att det här skulle hända."

"Jag hoppades," svarar han flörtigt, och vi delar ett skratt. Han öppnar förpackningen med tänderna, och jag trär kondomen över honom.

Med en dominans pressar han sina läppar mot mina, och vi förenas i en kyss som sveper bort allt annat.

"Jag älskar dig" viskar jag och så känner jag honom, som han tränger in i mig. Jag gapar av överraskning, och Adam biter ihop. Vi rör oss mot varandra i en rytm. Det är bara jag och han. Bara vi. Han tar det försiktigt, långsamt, tills jag har vant mig. Jag känner honom i varje vävnad, och snart ökar han takten. Jag svarar honom med samma frenetiska passion, och tillsammans rasar vi in i den brinnande elden.

"Jag vill aldrig lämna. Du är som gjord just för mig, Leyla" Adams varma andetag smeker min hud, och han har rätt. Jag vill aldrig lämna. Jag vill vara här.

Bara här.

Här.

Full fart och titta inte bak (+18)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora