2.0. A D A M

32 3 0
                                    


Leyla vänder sig mot mig, ett leende på hennes läppar. Våra blickar möts och håller fast vid varandra. I hennes mörka ögon skymtar jag en blandning av tillfredsställelse och lycka. Mitt hjärta dunkar mjukt i bröstet medan jag smeker hennes kind.

"Hur kan du vara så vacker?" viskar jag. Leyla hummar belåtet, och en varm rodnad sprider sig över hennes kinder. Hon räcker ut sin hand, som jag tar i min och flätar samman våra fingrar.

Efter en stilla stund drar jag ett djupt andetag.

"Vet du," börjar jag, "jag ville ge dig nyckeln redan för några dagar sedan. När jag gav dig halsbandet."

Hon lyfter huvudet från min axel och ser på mig med en glittrande nyfikenhet i hennes ögon. "Varför gjorde du inte det?" frågar hon med en mjuk ton.

"För jag känner dig. Du hade antingen svimmat, sprungit iväg, eller, ännu värre, fått en hjärtattack." Svarar jag roat.

Med ett mjukt leende stryker hon bort mitt hår från min panna. "Inte alls," skrattar hon. "Jag hade inte sprungit iväg. Men allt det andra... ja, det hade kunnat hända,"

Jag skakar leende på huvudet.

"Men du vet att det blir en förändring här, eller hur? När jag kommer med alla mina färgglada kuddar," säger hon och en entusiastisk gnista tänds i hennes ögon.

Jag ler och kysser hennes panna. "Gör vad du vill, bara du lovar att du är här."

Hennes ögon avslöjar en inre konflikt.

"Även om jag kanske, bara kanske, flyttar bort för några år?" undrar hon osäkert.

"Även då," försäkrar jag henne och smeker henne hennes kind. "Det är allting du har velat"

"Du är också allting jag har velat ha" envisas hon tillbaka.

"Och du har mig, redan Det är dags för de andra drömmarna. Det är dags för Frankrike," säger jag och hon nickar. För att göra stunden lättare börjar jag kittla henne.

"Sluta! Adam!" skrattar hon och kämpar för att undkomma mina attacker. Jag låter henne få en andningspaus och ser in i hennes ögon, tindrande av skratt och glädje.

Vad hade jag gjort utan henne? Tänker jag inombords.

"Du är farlig med de där fingrarna," säger Leyla med ett leende och klämmer lätt på mina händer.

"Precis det jag vill höra" svarar jag och uppskattar hur hennes kinder blossar upp. Min tjej kommer alltid rodna, även efter att hon precis satt på mitt ansikte och lät mig äta henne som en utsvulten man.

"Du är det bästa som har hänt mig," säger hon sedan, och jag känner hur det sticker till i mina kinder. Fuck asså. Den här tjejen har ruinerat mig. Så fort hon lägger märke till det börjar hon nypa mina kinder och fnittra hejdlöst. Innan hon vet ordet av det lyfter jag upp henne i min famn och bär henne mot badrummet.

"Du har haft för mycket kul nu. Nu är det min tur," säger jag och daskar till hennes rumpa. Hon flämtar till och ser på mig med överraskade ögon.

"Du kommer ångra det där," varnar hon med en en glimt i ögat.

"Sluta ljuga, du gillade det där," svarar jag och gör det igen.

"Adam Strid!" utbrister hon, men jag dämpar henne genom att trycka in tungan i hennes mun. Hon stönar ljuvligt och vill genast ha mer. Hon griper tag i min nacke, fingrarna smeker mina hårstrån och drar mig ivrigt närmare. Jag flinar när jag ställer oss under duschstrålen och sätter på det varma vattnet. Vattnet omfamnar oss, och Leyla möter min blick, fortfarande lekfull men också djup.

Hon smeker vattnet över mina axlar, och jag besvarar det genom att dra henne ännu närmare. "Har du ont?" frågar jag, och hon skakar instinktivt på huvudet.

"Nej, kanske lite öm bara. Men det är okej," svarar hon. Jag nickar och rullar på kondomen som jag tog med mig i handen. Våra kroppar smälter samman.

"Håll om mig...Håll i mig" instruerar jag och glider in i henne. Vattnet strilar över oss, och ljudet blandas med våra andetag och stön. Leyla slingrar sina armar runt min nacke och drar mig ännu närmare, biter mig i nacken. Jag sluter ögonen och finner min fristad i henne. Tar det plågsamt försiktigt så att hon inte ska få ont. Håller tillbaka mig själv. Lyssnar på hennes kropp, följer hennes rytm. Tanken var inte att vi skulle ha sex igen så tidigt. Men om det är någonting som jag har lärt mig så är det att jag aldrig kommer att få nog. Inte av henne. Samtidigt som jag tränger djupare in i henne, tar jag mig tid att massera och knåda varje del av hennes kropp som jag når. Mina händer utforskar hennes axlar, hennes lår, jag vill lindra varje spänning medan jag pumpar sakta inom henne. Leylas tunga andhämtningar blir snabbare och snabbare, och mina rörelser blir allt ryckigare.

"Adam...jag är nära" kvider hon och jag är där strax med henne.

Efter duschen trasslar vi in oss i mjuka handdukar och känner hur värmen och doften av tvål och schampo fortfarande omger oss. Leyla slänger sig på sängen med ett utmattat flin, och jag följer efter henne, drar täcket över oss.

"Håll dig borta från mig. Jag känner mig helt slut, du får inte röra mig alls!" säger hon och höjer ett varnande finger.

Jag drar henne närmare mig, känner värmen från hennes kropp och doften av hennes hår.

"Lite försent att säga det nu. Jag kommer aldrig hålla mig borta" svarar jag bestämt, och leendet som smyger fram på hennes trötta ansikte antyder att det är precis det hon vill höra.

Full fart och titta inte bak (+18)Onde histórias criam vida. Descubra agora