2.

28 5 1
                                    

Arkamı döndüm ve cidden şuan şoka uğruyorum. Hem rezillik hem eziklik...
Off anne hep senin yüzünden daha tutumlu olabilirdim yada harçlığımdan kesebilirdiniz ne gerek var çalışmaya?!.

Beni çağıran müşterinin yüzünde cidden alaylı bi ifade vardı. Masalarına doğru gittim. İki kız üç erkek vardı Allah aşkına bunlar aynı ünüversiteye mi gitmişler?.

-"Ne alırdınız?."diye soru attım ortaya çünkü elim ayağım tutulmuştu.

Sarı saçlı burnu havada göğünsleri dolgulu olan kız ismini hatırladığım kadarıyla heh Meryem bana alayla sırıtarak baktı ve ;

-"Ay bizim küçüğümüzde kafelerde çalışırmış Berk abisi bak seni seven bücür büyümüşte neler yapıyo."dedi. Ne konuştun be o kadar. Salak kız illa beni rezil edicek.

Berk hiç Meryem'i takmadan masadaki diğer üç kişiye ne istediklerini sordu sonra bana dönüp ;

-"İki kola bi sade kahve ve iki tane de su."dedi. Dediklerini kağıda yazdım ve 'hemen' dedim arkamı döndüm ve mutfağa doğru ilerledim. Yine o küçük penceredereden yazdığım kağıdı uzattım ve beklemeye başladım.

Ya bunların burda ne işi var ki?. Şimdi bunlar kim diyiceksiniz henen söyliyim. Bunlar yani Berk, Meryem, Erdem, İlayda ve Kaan beş kişilik bi gurup. Galiba lise birden beri arkadaşlar. Neyse ben lise bire giderken işte o ergen aklımla gidip lise sona giden Berk'e aşk olmuştum. Okulun en gözde çocuğuna bütün kızların ona hayran olduğu çocuğa gidip sevdiğimi itiraf etmiştim. Haa bide sayer kolejinin bahçesinin ortasında herkes bahçedeyken söykemiştim onun yaptığı sadece suratıma baktı ve dudaklarını gülmemek için birbirine bastırdı sonra dudağının sol kısmı kıvrılarak alaylı bi ifadeyle yanımdan geçip gitti. Orda resmen rezziliğin dibine vurmuştum. Bi haftaya yakın okula gitmemiştim. Gidince de kolidordaki herkes bana bakarak gülmüştü ama umrumda değildi. Ee tabi böyle olunca Meryem'in bide İlayda'nın alay konusu olmuştum.
Ergenlik döneminden nef-.

-"Ecem heyy duymuyor musun?."lafımı bölen aşçı o küçük pencereden bana bakıyodu.

-"Ha şey özür dilerim dalmışım."dedim ve tepsiyi almak için uzandım. Aşçı kız bana güldü ve bende ona gülücük atarak karşılık verdim. Sonra tepsiyle birlikte masaya doğru ilerledim.

Siparişleri masaya koydum. 'afiyet olsun'dedim. Tam arkamı döndüm ilerliyodum ki ;

-"Bücür bu kola sıcak ben soğuk istemiştim ama."dedi Meryem. Nefret ediyorum bu kızdan. Ve evet boyum kısa olabilir neden alay ediyosunuz ki?.

Masaya doğru elimi götürdüm kolayı almak için bardağı elime aldığımda bardak soğuktu. Yani kola soğuktu ne yapmaya çalışıyo bu kız?.

-"Şey bu kola soğuk ama."dedim Meryeme bakarak telefonun dan başını kaldırdı bana bakmak için tam ağızını açıcakken ;

-"Bide ben bakıyım."dedi Erdem. Elini kokaya doğru götürdü. Hani küçük çocuğumçn ateşini ölçmek için elinin tersiyle anlına dokunursun ya işte aynı şekilde bardağa dokundu ve

-"Kola soğuk Meryem."dedi.

-"Hım o zaman bana öyle gelmiş."dedi Erdeme bakarak.
Bende o sırada kafamı yukarı kaldırdım ve ağızımı bükerek yüzümü tuaf bi şekle sokarak Meryem'in taklitini yaptım. Berk bunu görmüş olucak ki kıkırdadı. Tabi ben yine rezil oldum. Hiç bozuntuya vermeden tekrar afiyer olsun dedim ve elimde tepsiyle kasanın yanına doğru ilerledi.

--------------------------

Ever saat beş olmuştu. Ve benim mesayem bitmişti. Önlüğü başımdan çıkardım ve askılığa astım. Çalışanlar için küçük bi oda vardı ordan çantamı aldım ve çıkışa doğru ilerledim. Tam kapıdan çıkıyodum ki

-"Ecem bi bakar mısın?."Burak bey bana seslendi. Kasanın yanına gittim ve başıyla gösterdiği sandaliyeye oturdum.

-"Bu gün süperdin. Normalde ilk günden çalıştırmayız ama annen zorladı. O yüzden kusuruma bakma."dedi.

-"Teşekür ederim. Ve annemin zorladığını biliyordum neyse."dedim ve ayağa kalktım.

Çıkışa doğru gittim sağ köşede otobüs durağı vardı. Oraya doğru ilerledim ve otobüsü beklemeye başladım.
Otobüs durağının direğini yaslandım evet evimiz yakın ama şuan hiç yürüyesim yok minübüs gelirse ona bincem yada taksi gelirse ona bincem.

Bu gün güzeldi yani arkadaşlarla sık sık kafeye gittiğimiz için nasıl servis yapılıcağını mülterilere nasıl davranılcağını biliyodum. O yüzde kolaydı ama kolay olmasının yanı sıra çok yorucuydu. Hele o ayrılmaz beşiz dingiller Allahım ya.

Yaslandığım direkte düzelştim ve yola baktım. Önümde bi kırmızı mini cooper durdu yolcu koltuğunun siyah camını aşağı indirdi ve eğilerek bana baktı.

-"Atla bebek."dedi. Camdan bakan kıza dikatlice baktım.

-"Selinay?."dedim sorarcasına.

-"Takandisi hadi gel ben bırakıyım."sanki söylemesini bekliyomuşum gibi direk arabaya bindim. Selinay teyzemin kızı yani kuzenim ama yurt dışındaydı demekki gelmiş.

-"Sen nasıl anneni ikna edip geldin."arabaya binmiştim. Ve kemerimi takerken bu soruyu ona sormuştum.

-"Tatil ya işte o yüzden özledim sizi."dedi yola bakarak.

-"İyi yapmışsın. Oh ya be güzel sen tatil için Almanya'dan gel ben milletin hizmetçiliğini yapıyım."dedim bıkkın bi şekilde.

-"Hizmetçiliğini yapıyım derken."kırmızı ışık yanıyodu arabayı durdurdu ve bana baktı.

-"Çok fazla para harcadığım için kendi ayaklarımın üstünde durmam gerektiğini söylediler bu yüzden bi kafede çalışıyorum. İlk günüm işte. Üstüme başıma bak mutfakta kız pantolonuma un döktü."dedim sol bacağımı ellimle silerken.

-"Ecem kusura bakmada anan baban para sıçıyo lan ne çalışması?."

-"İşte onlar tatilini yapsın ben- neyse ya."dedim sinirli bi şekilde.

-"Alışırsın ya. Hem erkek arkadaşıda yaparsın hı ne dersin?."dedi gülerek.

-"Ya zaten şu berk vardı ya sevdiğimi söylemiştim işte bu gün o beş gurup kafedeydi. Meryem yine orospu. Allahım beni buluyo böyle şeyler zaten. Kız kola soğuk olduğu halde bana soğuk kola getir dedi de sonra Erdem ben bakıyım falan dedi."dedim gözlerimi kısarak.

-"Oha sıçmık senin şansın varya kimsede yok. Kızım sen belalı falan mısın ya herşey seni buluyo."dedi ve yeşil ışık yandı gaza bastı.

-"Ahh benim başıma gelenler. Bide servis yaparken bana bakıyo sürekli bok mu var diyicektim de yemedi. Lan bide dövme yaptırmış. Dudağı delik galiba çok taş olmuş ya."

-"Şii Ecem kendine gel. O seni rezil etti hatırlamıyo musun senle depresyona girmiştik."evet depresyona girmiştik benden 2 yaş filan büyük Selinay akıl veriyodu bana.

-"Şiit ben kendine gel ve Berk denen pacoza kendini kaptırma."dedim.

-"Aferin kızıma hadi geldik."dedi.

-"Sen gelmiyo musun?."dedim kemeri açtım ve ona baktım.

-"Yok yarın gelirim."dedi. Başımı salladım ve arabadan indim.

Evin kapısını çaldım hizmetliletden biri açtı annem salonda oturmuş dergilere bakrken 'hoş geldin kızım' dedi ama ben hiç bişe demeden odama çıktım.

Üstümdeki kıyafetlerden kurtulup eşortmanlarımı üstüme geçirdim. Ve yatağa uzandım. Saatin altı olmasına rağmen uyumak istiyordum. O yüzden gözlerimi kapattım ve uykuya daldım.

-----------------

Bana dudağı delik ve dövmeli bi çocuk bulurmusunuz acaba? :D Neyse inşallah beyenmişsinizdir. Yazım hatalarım olabilir kusura bakmayın :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Annem Seni İstemez kiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin