2. bölüm DUA

6 2 0
                                    

Ada'nın ölümünden 2 ay sonra Batu'nun evinde garip şeyler olmaya başlamış eşyaların yeri değişiyormuş uyurken sesler duyuyormuş sonra Batu'nun aklına not gelmiş odasına gidip ceketinin cebinden notu almış fakat nota kandan başka birşey yokmuş ne yazı vardı ne de başka birşey Batu korkmuşa benziyordu o gece evde tütsü yakmış ama hala çok korkuyormuş. Sabah kalktığında mutfaktaki tüm tabak,bardak hepsi kırılmış Batı Korkup eve bir hoca çağırmış ve olanları anlatmış. Hoca Batu ya şöyle demiş "Bir dua var eğerki o duayı okursam evindeki şey gidecek fakat bu notu gören diğer kişiye gidecek okumamı kabul ediyormusun?"Batu biraz düşünmüş ve "kabul ediyorum"demiş hemen notu gören ikinci kişiyi yani Melih'i aramış ve onada olanları anlatmış fakat Melih inanmamış. Hoca duayı okuyup evden gitmiş aradan 2 gün geçmiş aynı şeyler Melih'in evinde olmaya başlamış. Melih Batu'dan da çok korkmuş ve hemen okula gidip olanları Batuya anlatmış Batu "ben sana demiştim" demiş ve ona hemen hocayı çağırmasını söylemiş ve hocanın telefonunu vermiş. Okul bitmiş Melih eve gelmiş ve numarayı aramış onu eve çağırmış Hoca eve gelmiş "demek Batu'dan sonra sana geldi ben onu uyarmıştım"demiş. Ve aynı şeyleri onada söylemiş "bir dua var eğer okursam notu okuyan diğer kişi de aynı şeyleri yaşayacak kabulmü?" demiş.
Melih kabul etmiş. Hoca duayı okuyup gitmiş ve 2 saat sonra herşey düzelmiş. Ama ondan sonraki kişi Luna'ymış Luna'yı arayıp olanları anlatmış Luna ise hemen Batu'yu aramış Batu da doğru deyince Luna çok korkmuş ama aradan 1 saat geçmiş 2 ay geçmiş 3 ay geçmiş Luna'nın evinde hiç birşey olmamış ve galiba kurtulduk diye düşünmüşler aradan 5 ay geçmiş Batu evinde bilinmeyen bir sebepten dolayı ölü bulunmuş herkes ruh yüzünden olduğunu düşünmüş ve doğru düşünceymiş.

............................................................................

Okuduğunuz için teşekkürler❤️

Oy vermeyi unutmayın❤️

Katil RuhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin