Jihyo dan
Bu güzel anın bozulmasını istemesem de tam da tahmin ettiğim gibi Chaeyoung bozmuştu bile.
Ben anlamıyorum bu kızı her yerden kedi gibi çıkıyordu resmen.
Sana ile hemen birbirimizden ayrılmıştık o sırada Chaeyoung ise uluyordu.
Herkes başımıza toplandığında ise içimden küfürler saydırmaya başlamıştım bile. Sana, ise utanmış bir şekilde olayın öyle olmadığını ve yanlış anladıklarını anlatmaya çalışıyordu."Ya bakın hayır siz çok yanlış anladınız öyle olmadi diyoru-"
N'Kız Sana,tamam anladık paralama kendini.
C'AUUU ÖPÜŞÜYORLARDI.
Ne kadar da komik olsalar da Sana utanmasın diye olayları toplamaya koyulmak için konuşmaya başlamıştım.
"Evet, öpüşüyorduk hem sanki siz hiç yapmıyorsunuz. Mina sen de şu yer cücesine sahip çık geliyor bizi basıyor ya."
Cümlemi bitirdiğim de Sana gülümseyen gözler ile bana bakıyordu diğerleri ise kahkahalar atarak gülüyorlardı.
Mina Chaeyoung'a bir daha böyle bir şey yapmamasını bir anne gibi söylemiş ve hafif bir azarlama yapmıştı.Daha sonra hepimiz salona doğru gittik ve çekilişi yapmak için yerde ki masa'nın başına toplandık. İsimlerimizin yazılı olduğu kağıtları ortaya döktük ve sıra sıra kağıtları çektik. Toplam 8 kişiydik çünkü Tzuyu ani bir aile haberi ile gelememişti. Bunu da fazla sorun etmedik çünkü ona gelince hepimiz hediye alacaktık. Sonuçta o aramız da ki en küçük kişiydi ve ablaları olarak ona sahip çıkmalıydık.
Kağıtları çektik ve herkes kimseye kimin çıktığını bahsetmeden kağıdını geri kapattı. Bunu yapmamızı Dahyun söylemişti böyle daha eğlenceli olurmuş.
Peki ya bana kim çıktı? Tam da istediğim kişi sevgilim çıkmıştı tamamen tesadüfen gelmişti. Sanırım bu gün tüm şansımı kullanmış bulunuyordum Sana'nın bilmememsine dikkat etmeye çalışıyordum hatta bunu belli etmemeye bile özen göstermeye çalışacaktım çünkü ona mükemmel bir sürpriz hazırlayacaktm ve bunu bilmemesi daha güzel olacaktı.
D'Kimse belli etmesin ona göre.
"Ah be niye bu kişi çıktı ki şimdi!"
Oflayarak cümlemi söylemiştim Sana'ya baktığımda hafif bir şekilde durgunca yere bakıyordu. Daha bilmiyordu ki kimin çıktığını nerden geldi bu hüzünü ona?
Arkadaşlarımın bana kimin çıktığını anladıklarını varsayıyordum çünkü Nayeon bu işlerin ustasıdır anladığı an da diğerlerine de kaş göz yaparak belli etmemelerini anlatmıştı. Şu Nayeon'un gerçekten bir kurtarıcı melek olduğunu bu aralar çok fazla düşünmeye başlamıştım.Sana durgunca konuşmaya atılmıştı.
S'Peki o zaman hediyeleri bu pazar veririz.
Jg'Evet evet Yılbaşı akşamı hediyeleri vermek güzel olur.
Onları onaylarcasına kafamı sallamıştım.
Daha sonra herkes ayrı kafa dan konuşmaya başlamıştı. Sana ise sessizce koltukta oturmuş bir şekilde etrafa bakınıyordu. Yanına gittim ve bir sorun mu olduğunu sordum bir şey yok dermişcesine kafasını sallamıştı. Hayır, bir şey olmuştu çünkü Sana kendini kötü hissetiğinde daha da sessizleşir ve tıpkı bir kaplumbağa gibi kabuğuna çekilirdi.
"Sevgilim neden böyle davranıyorsun canını bir şey mi sıktı yoksa?"
S'Hayır dedim ya Jihyo daha ne istiyorsun?
Böyle davranması açıkcası kalbimi kırmıştı kendimi bi anlık değersiz gibi hissetirmişti. Belki de abartıyorumdur ama şuan beni istemiyor olabilirdi ve bu durum da benim de onu sıkmayıp sakin tavırlarla yaklaşmam gerekiyordu.
Belki de hiç yaklaşmamam..Askılıktan montumu aldım ve hızlıca evden çıktım. Diğerleri fark etsin fark etmesin umrumda bile değildi. Şuan aklım da ki tek şey neden Sana'nın bana böyle davranmış olmasıydı.
Hava oldukça soğuk olduğu için ellerimi cebime soktum ve sahile doğru yürümeye başladım. Geldiğim de tam da Sana ile sevgili olduğumuz ve birbirimize aşkımızı ilan ettiğimiz yere oturdum. Nasıl hissediyorum bilmiyordum ama daha Sana ile 3. ayımız olmasına rağmen ona çok fazla bağlanmış olduğumu ve onu çok sevdiğimi iyi biliyordum.
Sessizce diyemezdim çünkü kafamda ki sesler susmuyordu bundan dolayı sesler ile birlikte denizi izlemeye başladım.
sana dan
Jihyo bir anda montunu alıp evden çıkmıştı. Diğer herkes bir anda gürültüyü kesip yanıma doğru gelmişlerdi.
M'Sana, neden Jihyo gitti?
N'Sana noldu neden konuşmuyorsun?
Jg'Hey Sana iyi misin?
Son duyduğum ses Jeongyeon'un "Hey Sana iyi misin?" sesi olmuştu gerisini hatırlamıyorum
~
coktatlislar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| Lolipop | SaHyo
RomanceSana, ağlıyordu. Tanımadığı bir kız geldi ve ona bir lolipop verdi. GXG