Als we aankomen aan het hotel leiden de jongens ons naar hun kamers. 'Er zijn wel geen kamers voor jullie appart, zegt Liam,'jullie moeten zich verdelen over onze kamers.' We lachen. 'Wat?' Vraagt Harry? 'Zijn jullie serieus?' Vraagt Luna. 'Bloedserieus.' Lacht louis. 'Zo erg is het niet.' Bedenkt niall zich. 'Dat is waar, het is best gezellig denk ik, niet?' Vraagt Emily. 'Goed, zegt luna,'als ik met louis op de kamer mag.' Hij lacht zacht:'natuurlijk.' Hij knipoogt. 'Laten we eerst allemaal naar mijn kamer gaan.' Besluit louis. We volgen hem naar zijn hotelkamer. Daar blijven we nog lang praten en we vertellen geheimen door:'ik ben stiekem verliefd.' Zegt Liam verlegen. 'Nee, op wie?' Zegt Harry sarcastisch. Iedereen weet hel wel. 'Op Eline..' Eline lacht en komt dichter bij hem zitten. 'Ik ben ook verliefd.' Zegt ze zacht. 'Op wie dan?' Zegt Liam wanhopig. 'Op jou.' Liam staart naar haar, komt dichter en kust haar vervolgens. Ze lachen verlegen. Iedereen kijkt hen aan. 'Schattig.' Zegt Harry terwijl hij Emily's hand vastpakt. Emily kijkt hem aan:'ik weet wat je wilt.' Zegt ze. 'Geef me het dan.' Emily lacht en kust hem. 'Blij?' Vraagt ze. 'Superblij.' Zegt Harry met een lach op zijn gezicht. We kijken op de klok en het is al 3 uur 's nachts. 'Tijd om te slapen?' Zegt niall. Iedereen knikt. 'ik neem Louise wel mee naar mijn kamer.' Besluit hij. Louise vind het oke en volgt hem. Ondertussen zijn Eline en Liam, Harry en Emily, anke en josh en Jonas en lise al naar hun kamers vertrokken. Luna blijft over in de kamer met louis. 'Het was echt een leuke dag.' Luna knikt:'dat was het zeker.' Ze komt bij hem in bed liggen. Louis kijkt haar aan. 'Wat is er?' Vraagt Luna. 'Niks.' Antwoord hij, je bent gewoon mooi.' Luna lacht verlegen. Louis knipoogt. 'Ik hou van je.' Zegt Luna. 'Ik ook van jou.' Antwoord louis en ze geven elkaar een kus. 'Slaapwel.'
JE LEEST
A dream came true
FanfictionLuna, spreekt af met een groepje internet vriendinnen om samen op 13 juni naar het concert van one direction in Brussel te gaan. Ze hebben er heel veel zin in, zeker omdat ze elkaar voor het eerst gaan ontmoeten. Als ze denken dat dat al spannend is...