Mijn hart klopt in mijn keel. Dit kon niet! De bloeddorstigste en gevaarlijkste wolf in tijden was mijn mate. Hij keek me aan. Zijn ogen fonkelden. Mijn ogen waren waarschijnlijk vol van verbazing. 'Zoon' zei Diederik 'is zij je mate?'
Rick knikte.
Kira keek me met grote ogen aan, 'Lulu?' 'Nee toch?'
Ik wou mijn hoofd schudde maar Rick knikte, 'jawel kleine meid.' 'Lune is mijn mate.'
'Dan brengen we de rest maar eens terug' zei Diederik. Hij pakte Kira beet en trok haar mee. 'Nee Lune' riep ze angstig.
Ik probeerde weg te komen maar Rick pakte me beet en trok me tegen zich aan. Hij probeerde me te kussen. Ik sloeg hem. Ja joh goed idee Lune dacht ik bij mezelf, sla je mate maar. Wacht wat?! Mijn wolf nam het over van mijn eigen gedachten. Nee, Nee! Ze mocht even niets over nemen. Nu even niet! ik wilde even bij mijn eigen gedachten blijven! Ik schrok op uit mijn gedachten toen Rick mij kneep. 'Au' zei ik.
Hij trok me mee naar boven. Ik probeerde me los te trekken waardoor zijn greep alsmaar strakker werd. Boven trok hij me mee naar een deur. die gooide hij open en we kwamen in een slaapkamer. het bed was niet opgemaakt. De muren waren rood en zwart. Het dekbed was zwart net zoals de kussens. hij duwde me op het bed. hij steunde met zijn armen bij mijn schouders en met zijn knieën naast mijn heupen. Ik probeerde weg te komen. hij gromde en ging naar mijn nek. Ik was bang. Wat was hij van plan? Ja ik wist dat hij zich in moest houden om mijn kleding niet te verscheuren en dan... Nee. daar wilde ik nog even niet aan denken. Ik probeerde hem van me af te duwen en aangezien ik best zwak was voor een wolf lukte het me niet. Hij keek me verbaasd en boos aan, 'jij bent van mij dus leg je jezelf er maar bij neer!'
Ik schudde mijn hoofd, 'ik ben van niemand.'
'Luister Lune.' 'Je vriendinnen gaan nu terug naar huis en jij... jij past perfect bij mij.'
'Hoe weet je dat nou?!' 'Je bent de afgelopen dagen helemaal niet thuis geweest!'
'Ik hoorde veel van me vader.'
Ik snoof en probeerde het nog eens. Hij gromde, 'stop daarmee.' 'Je maakt me alleen maar opgewonden.'
ik schrok en keek hem aan. Zijn ogen waren donkerder dan daarnet. O nee! Zijn wolf had het overgenomen! Hij ging naar mijn nek en beet er zacht in. Ik begon snel adem te halen alsof ik net een marathon had gelopen. Hij ging naar mijn wang en gaf er een kus op. Mijn lichaam begon te trillen. Ik was bang maar ik genoot er ook wel van. Nee. Nee! Hij probeerde me weer te kussen maar ik wende mijn gezicht snel af zodat hij een kus op mijn wang gaf. Daardoor ging ik nog heviger trillen. ik voelde dat er contact werd gemaakt. Koran riep mijn naam. Ik riep zijn naam terug. Hij vroeg waar ik was. Ik zei dat ik waarschijnlijk de mate van de zoon van de alfa was. Wat schreeuwde meerdere mensen. Oké fijn iedereen had dus het gesprek gehoord! opeens werd ik gekust. Ik schrok en krabde hem. Hij greep naar zijn wang. Het begon een beetje te bloeden. Ik keek hem geschrokken aan. 'Het spijt me zei ik zacht. Hij keek me aan en in zijn ogen zag ik iets heel onheilspellendst.
JE LEEST
the white wolf
WerewolfLune kom hier riep hij. ik rende door. mijn hart zat ik mijn keel. ik moest hier weg en wel heel snel! lune is 18 jaar. Ze is de dochter van de alfa van de moonshineroedel. als ze bij nieuwjaar worden aangevallen vlucht ze met alle meisjes en kinder...