Minutu a půl jsem si myslela, že tam bude klid a pohoda. To jsem vážně tak naivní? To my muselo dojít, že se něco stane nebo někdo něco udělá.
No jo je to tady. „Čemu se smějete?" Řekl George a já jen věděla, že žárlí nebo jak tomu on říká. „To je jedno neřeš to." „Proč bych to neměl řešit, chci se taky zasmát" Ale no tak snad to nemyslí vážně? „No nic já jdu, nahoru musím si tam trochu uklidit." Řekla jsem a šla ke schodům, které vedli do druhého patra. „Počkej, Annie ty nejdeš do toho kina?" „Co ? jaké kino?" rychle jsem se zase otočila zpět. „No všichni kromě George tam jdou." Řekl JJ. „Já o ničem nevím, ale asi taky nepůjdu. Myslela jsem na to, že když nejdu tak bych se s tím bláznem mohla alespoň trochu začít bavit. Když má o mě takový zájem. Ale zase to nesmí vypadat tak blbě. „Jak to že nejdeš Georgi." S úsměvem jsem se na něj podívala a myslela jsem si, že to bude ok, ale než stihl něco říct JJ řekl: „Na tom filmu už byl minulí týden s nějakou holkou. To byla Anabelle že jo? Nebo Christeen?" jen co to dořekl, málem se mi zastavilo srdce.
Otočila jsem se zpátky ke schodům a hbitým krokem šla. V hlavě mi běhali myšlenky- no spíše nadávky. Všechny možné nadávky. : „Blbec, vůl, idiot jo to ho vystihuje. Idiot, který neumí přemýšlet. Tak takhle je to prostě absolutní tupec bez myšlenek." Vešla jsem do svého pokoje a zabouchla dveře. V pokoji jsem překračovala sem a tam a mezitím mi hlavou běhali všechny myšleny, většina z nich byly nadávky na toho tupce. „No tak Annie snad jsi, si nemyslela, že by mohl být jiný, než ostatní říkají." Řekla jsem si a skočila do postele. „Ale né co jsem to udělala?" řekla jsem si, když jsem si uvědomila, jak rychle jsem odtamtud vyběhla a určitě to vypadalo, že jsem se snad do něj zabouchla.
Co když si to oni myslí taky, teď mi bude trapný se tam jít jenom podívat. Ale stejně jsem tam nakonec musela, protože všichni odešli a já nechtěla být doma sama s Georgem. Potichu jsem zavřela dveře, aby mě neslyšel, ale bylo to k ničem ten vůl stál u dveří. „No bezva konečně jsi vylezla" řekl a šel ke mně. „No jo, ale už jdu zase pryč." George ke mně přišel ještě blíž a řekl: „Víš, Annie já mám tokové přání." „Přání?" řekla jsem, když už stál přímo u mě. „Můžu ti dát pusu?" Jen co to dořekl, něžně mi odhrnul vlasy za ucho a chytl mi obličej. Co se může stát? Nic vždycky to můžu zastavit. I když jsem věděla, že o to nestojím, něco ve mně říkalo pravý opak. George udělal ještě jeden krok a už jsme se dotýkali celým tělem. A je to tady začal mě líbat. Nejdříve jen tak, ale přidal jazyk. Byla jsem z toho celá pryč.
Vůbec jsem nevnímala svět, ale cítila jsem, že George stahuje jednu ruku. Pokračuje níž a níž, asi si myslí, že o tom nevím. Ruka se zastavila u pasu, ale jen na chvilku potom klesla až na zadek. Nadechla jsem se a odtáhla se. „Já fakt pospíchám." „Takže pokračování příště, ale tentokrát u mě v pokoji." Chtěla jsem říct ne, ale nezmohla jsem se na slovo tak jsem se jenom usmála a poklusem běžela ven. Jak jsem byla zasněná tak jsem si skoro ani nevšimla, že před domem je moc lidí. Jak jsem se lekla tak jsem radši zase zašla dovnitř. „Georgi?" zařvala jsem. „Nějak rychle zpátky ne?" řekl a usmál se. „to je normální že je před domem tolik lidí?" řekla jsem a čekala na odpověď. On jen řekl: „Tak to tady se mnou musíš zůstat." Řekl a podíval se na mě svůdným pohledem. „No jo no" Jen jsem to řekla a pokrčila rameny. Pak jsem si šla vzít něco k jídlu a utíkala po schodech nahoru. Jen co jsem zavřela dveře, tak už jsem slyšela klepání. Aha kdo jiný než George.
Otevřela jsem a opravdu tam byl. „Co potřebuješ? Řekla jsem mile a on se jen opřel loktem o futro a mrknul na mě. „Nechceš jít ke mně do pokoje?" „No a co tam?" Věděla jsem co má za lubem, nebo jsem to alespoň tušila, ale přesto jsem s nim prostě začala flirtovat. Páni co to se mnou je vždyť já tam za nim nechci tak proč to dělám? „No já nevím, můžeme se třeba spolu podívat na film.." „Třeba?" „No jestli chceš." Řekl a sklopil hlavu a pak jenom zatřásl těmi stylovými vlasy. „No jako docela bych se na nějakej podívala." „Tak dem" řekl, Já jsem váhala, protože ještě před chvílí se mi chtělo ho nakopat do zadku, ale teď. „Ach jo" Vzdychla jsem si „No tak dem... Hale Georgi že ty si mě chceš jenom udobřit?" „Hale Ann trhá mi to srdce, když se hádáme." „jo aha" řekla jsem a strčila sem do něj. „Deska vybírám film já a příště ty." „Georgi jak víš, že bude nějaké příště?" On nic neříkal. Jenom se ušklíbl a sedl si na postel vedle mě. Ta postel, byla tak obrovská, to nemohl být ani letiště. Bylo to asi dvě lůžka a třičtvrtě. Nechtěla jsem to říkat nahlas, ale musela jsem se zeptat. „Bože georgi s kým to sakra spíš. Ty holky musejí být parádně tlustý." Začala jsem se nepřetržitě smát. On jen nechápavě pohlédl na postel, ale nedalo mu to a začal se smát taky. Asi po půl hodině koukání jsem pořád nevěděla co je to za film. Nějak se mi nedařilo dávat pozor, když vedle mě seděl on. Když jsem se konečn , pomalu to končilo. No super hodinovej film a já z něj nic nemám. „Nevíš, kam ještě šli? Že tu ještě nejsou? „Ne" řekl a přisedl si blíž ke mně. „Annie" „Ano?" Georg mě chyt kolem pasu a začal mě líbat. Nevím co to se mnou bylo zase jsem se ani nehnula prostě mi to nedalo se od něj odtrhnout.
Chytla jsem ho taky. No ale co by se nestalo. Najednou dole bouchli dveře. To už jsem se od něj odtrhla, najednou to nějak šlo. „Annie" Volal mámin hlas jseš tu?" Slyšela jsem jak někdo kráčí nahoru po schodech. „Georgi musím se schovat kdyby mě tady mamča viděla jsem mrtvá." George se jenom zasmál. „Vlez si pod postel." „Díky řekla jsem a rychlostí jsem byla tam. Najednou jsem slyšela, jak mamka klepe na dveře kousek dál. Pak přišla sem a zaklepala. „Georgi?" „Ano? Paní Johnsová?" „Není u tebe Annie?" George se zasmál, řekl „Co by tady dělal?" „To je taky fakt vy dva se stejně nemáte rádi." „Bože" zašeptla jsem. Když jsem slyšela, že mamka odchází snažila jsem se vyplazit z podpostele. Jen co jsem vylezla, tak jsem předtím než jsem odešla řekla: „Možná příště." A šla jsem k sobě. Potichu jsem zavřela dveře vlítla na postel a vydechla jsem si „Uff to bylo o fous."
ČTEŠ
Summer Love
Fiksi PenggemarŠestnáctiletá Annie pojede spolu se svou sestrou a mamkou na celé prázdniny za svým otcem do Menchester city. Jaké překvapení se od něj dozví a s kým bude trávit svoje prázdniny budete postupně zjišťovat v této knize.