Leya'dan
Karşımda Çağan'ın çakma sözlüsü vardı. "Feza".
Çağan tepksizdi. Bende tepki veremiyordum. "Noldu ya hayalet görmüş gibisiniz" dedi. "Evet öyle oldu daha doğrusu yılan görmüş gibi olduk öldürsek mi salsak mi bilemedim" dedim. Feza'nın anında yüzü düştü."Feza sen neden geldin?"Dedi Çağan sesinde ortamın gerginliğini dağıtmak gibi bir ifade vardı. "Evimi kurşunlarla taradılar üstüm bu haldeyken" dedi ve ağlamaya başladı. Çağan bana baktı bende ne oluyor ya diye bakış attım. "Ne demek kurşunla taradılar neler oluyor Feza" dedi Çağan. "Bilmiyorum Bilmiyorum ben hiçbir şey bilmiyorum" diye bağırmaya başladı. Çağan hemen feza'nın yanına koşup sıkıca sarıldı. "Tamam bir şey yok sakin ol" Çağanın arkası dönükken Feza bana bakıp güldü. Bu kızın amacı belli oldu. "Çağan lütfen kendime yeni bir ev bulana kadar burada kalayım" dedi ağlayarak. "Tamam kalabilirsin" dedi Çağan gözlerimi sıkıca kapattım. Çağan bana bakınca gözlerine "bana bunu yapamazsın" dercesine baktım ve yukarı doğru hızla çıktım.
Çağan'dan
"Sen burada bekle ben leya ile konuşacağım" dedim. Ve odaya çıktım odaya çıktığımda leya camın önünde durmuş dışarıyı izliyordu. Kapıyı biraz sesli kapattım ve sesi duyup bana döndü. "Ne dedin ha tamam kalabilirsin" dedi. "Ne demek kalabilir ya bana sordun mu ? Sen bu kızı istiyorsun diye sordun mu?" Dedi. " leya kendine gel noluyor eve kimi alıp almayacağımı sana mı soracağım" dedim.
"EVET! sormak zorundasın çünkü bende bu evden yaşıyorum senin karınım ben karın nasıl olurda bu kadar umursamaz davranabilirsin ya. Madem öyle Yağız Arda onlarda gelsin kalsın ha olur mu?" Diye bağırdı. "LEYA BURASI BENIM EVİM BENİM" dedim.
Leya'nın gözlerinden yaşlar süzülüyordu güldü dudaklarını birbirine bastırdı. Kafasını salladı. "Madem öyle burası senin evin ve ben istediğim gibi davranamıyorum" Dedi ve bana doğru yaklaştı. "Evinde Feza ile sana mutluluklar dilerim" dedi ve odadan çıkıp gitti. Bende arkasından aşağıya indim. "LEYA BEKLE!" demeye kalmadan leya araçların birine bindi. Adamlar arkasından gidecekken elimi kaldırdım. "Bırakın gitsin" dedim. Leya gaza basıp evden uzaklaştı. İçeriye girdiğimde Feza koltukta oturuyordu. Yanına varıp kolundan tutup ayağa kaldırdım. " şimdi bana doğruyu söyle niye geldin buraya" dedim. "Yalan değildi ki herşey doğru evim tarandı tek benim değil Oflaz ve Lalin'in de evleri taranmış" dedi gözlerim şokla açıldı. Feza'nın kolunu bıraktım. "Sen yukarı çık eslina'nın kıyafetleri var üzerini değiştir ve yat" dedim.Ceketimi alıp evden çıktım.
Leya'dan
Şuan ne yaptığımın farkında değildim. Bomboş yol gidiyordum. Çağan'ın sözleri çok zoruma gitmişti. İkili oynuyordu iyi kötü iyi günlerimin sonu hep mahvoluyordu. Başımın dönmesi ile arabayı sağa çektim ve sinyalleri açtım. Başım çok dönüyordu.
"Hanımefendi iyi misiniz?" Dediğini duydum bir adamın. "Başım dönüyor sadece" dedim kısık bir sesle. "İsterseniz hastahaneye götüreyim sizi" dedi. Kafamı hayır anlamında salladım. Ama nereden bilirdim ki bayılacağımı.Çağan'dan
Şuan yolda gidiyordum az ötede sinyal veren arabayı fark ettim iyide bu bizim arabalardan biri leya vardı. Arabayı sağa çekip arabaya koştum. Fakat araba boştu. Telefonumla Leyayı aradım. "Alo" erkek sesi vardı. Karşıdan erkek sesi geliyordu. "Sen kimsin lan karım nerede?" Diye bağırdım. "Sakın olun karınız yolda fenalaştığını gördüm ve yardım amaçlı hastaneye getirdim sizi arayacaktım fakat telefonun şifresi vardı sizin aramanızı bekledim." Dedi. Derin bir nefes aldım. "Hangi hastane" Diyebildim nefesim daralıyordu. "****** hastanesi" dedi.
Hastaneye geldiğimde Leya'nın yanına girdim yatakta yatıyordu. Adam beni görünce başını sallayıp odadan çıktı. Leya'nın başucuna oturup elini tuttum. "Ben özür dilerim biraz fazla çıkıştım orada" dedim kendi kendime. Gerçekten çok ileri gitmiştim. Bu kadarının fazla olduğunu çok iyi biliyordum elimin sıkıldığını fark edince Leya'ya baktım. Gözlerini açmıştı. "Ohh çok şükür" dedim. "Ne oldu bana" dedi. " Yolda fenalaştığını söylediler leya ya kaza yapsaydın ha. Allah'tan bilincin yerindeyken fark etmişsin" dedim. "Neyi fark etmişim ya" dedi. "Neyi olacak leya başının döndüğünü" dedi sinirle. " çıkış işlemlerini yapayım sonra eve geçeceğiz ve baş başa Konuşacağız" dedim. Ve odadan çıktım.
Çıkış işlemlerini hallettikten sonra Leya ile hastaneden çıkıp eve doğru yol aldım. Leya'dan ses çıkmıyordu. Eve geldiğimizde Leya'nın elinden tutup. İçeriye girdik. Feza koltukta oturuyordu. "Ha Çağan nerede kaldın ya merak ettim" dedi ve boynuma sarıldı. Hemen ittim. "Şuan sırası değil karımla konuşacağım özel bir konu var bas başa kalacağız rahatsız olacaksan eğer ki rahatsız olacağını sanmıyorum ama yinede bu geceni otelde geçirebilirsin" dedim. "Nasıl bir özel konu?" Dedi Feza. " bu seni hiç alakadar etmez karımla benim aramda" dedim hafif yüksek sesle. Leya ile merdivenden çıkıp odamıza girdik kapıyı örtüp kitledim. Leya'ya döndüğümde bana bakıyordu.
"Neden gittin?" Dedim derin bir nefes alıp. " bu kadar kolay mı en ufak şeyde çekip gitmek" dedim. Leya bana bakıyordu. "Sen bana neler neler yaptın bana her türlü muamelede bulundun beni mahzene kapattın beni terk ettin beni" dedi. "Benim yaptıklarım az" dedi.
" DEĞİL" diye bağırdım. Ve komodinin üzerinde duran herşeyi yıkmaya başladım. "Çağan dur" diye bağırdı Leya ama duymamazlıktan geldim elimde ki vazoyu duvara fırlattım Leya'nın başından ramak ile geçti. Leya olduğu yerde şoka girdi. Olduğum yer çöküp ağlamaya başladım. Herşey üst üste geliyordu duvarlar herşey. Leya yanıma çöktü ve ağlamaya başladı ellerimden tuttu "benden sakladığın herhangi gibi bir hastalığın var mı?" Dedi. Hayır anlamında kafamı salladım.
Leyayı ellerinden tutup kendime çektim yüzlerimiz çok yakındı. "Sana ihtiyacım var kokuna dudaklarına ihtiyacım var" dedim. Ve dudaklarını kavrayıp öpmeye başladım. Gözlerini sıkıca kapattı. Ve bir elini boynuma dolayıp dudaklarıma karşılık vermeye başladı. Leyayı kucağıma alıp yatağa ilerledim yatağa düşünce üzerine uzanıp tekrar öpmeye başladım. "Seni o kadar çok seviyorum ki ama bir yandan da sevmiyorum kafam kalbim çok karışık Leya kokunda boğulmak istiyorum. Ama boğulmaktan korkuyorum" dedim fısıltılı bir ses ile. Leya cevap vermiyordu. "Çağan biz birbirimize yasak iki insanız. Benimle neden evlendin onuda bilmiyorum ama ben bunu öğreneceğim eğer ki bu işin sonucunda art niyetin olduğunu fark edersem seninde kendimide yakarım. Hadi dokun dokunamazsın sen bana korkuyorsun bende korkuyorum" dedi. Dudaklarına daha fazla yaklaştım. "Senden değil kalbimden korkuyorum dua et Aklım kalbimden baskın çıksın, çıksın ki sana asla aşık olmayayım eğer aşık olursam..." dedim. Leya tek kaşını kaldırdı. "Aşık olursan ne? Ne olacak ne kaybedeceksin" dedi.
"Babamın üzerine and içtiğim intikamı alamam" diyemedim. "Cevap ver bana" dedi. " Eğer aşık olursam seni asla bırakmam yaşadıklarının annenden farkı olmaz" dedim. İşte o an leya ağlamaya başladı. "Öyle mi? Ne yani yarın bir gün okuldan çocuğumuzu aldım diye sende çekip beni mi vuracaksın ha benim yaşadıklarımı kızıma ya da oğluma mı yaşatacaksın bu kadar mı vicdansızsın" dedi. Leya'nın dedikleri çok fazla ağırdı ama haklıydı. Üzerinden kalkıp kapıya ilerledim.
"Yazık sana annenle babanın aşkından böyle
bir çocuk olarak doğmuşsun merhametsiz acımasız vicdansız senden nefret ediyorum Çağan Efe Ak"Kapıyı sertçe çarpıp çıktım.
_
Çağan'ın konuşması
Feza'nın evi sizce gerçekten kurşunlandı mı?
Leya'nın son sözü?Bölüm şarkıları.
Haydar Yılmaz/ intiaşk
Mavi/ senden uzak
Dedublüman/ en dibine kadar
Ebru şahin / hoşgeldinBir sonra ki özel bölüm🫢🤔😍
YOU ARE READING
TUTSAK | LÇ
Terror- Şu kız kim? -Efsun Leya Haktan İstanbul'nun tanınan iş insanı Haldun Haktan'ın kızı