Bölüm1: başlangıç.

17 2 0
                                    

O sabah yataktan zar zor kalkan  Gece   uykulu Bir şekilde banyoya girdi. Elini yüzünü yıkadıktan sonra  mutfağa gitti. Evde yanlız yaşıyordu çünkü annesini ve babasını bir uçak kazasında kaybetmişti.evleri dubleks bir villa olduğu için ev ona çok boş geliyordu. Bunun için sokaktan bulduğu her hayvanı sahiplenirdi. Birşeyler atıştırdıktan sorna çantasını alıp evden çıktı. Cebinden motorunun anahtarını çıkarttı. Benzin bitmişti. Gece:ahh okula geç kalacağım. Bunu dedikten sonra Gece'nin arkasında bir motor durdu. Ahh evet bu berke'ydi. Berke: motorunun benzini bittiğine göre benimle geliyorsun Gece. Gece: off tamam. Okula vardıklarında Gece motordan indi. Berke motoru park etti. Gece sınıfa çıktı ve sırasına oturdu. Peşinden sınıfa Berke girdi. Dersleri coğrafyaydı, Ada ile Berke yan yana oturuyordu. Selim hoca hasta olduğu için okula gelmemişti. Ders boştu ve Gece bundan gayet memnundu. Gece sırasında oturmuş kitap yazıyordu. Atlas ne zaman kitaba bakmaya çalışsa Gece' den ufak dayaklar yiyordu.Gece ne kadar Atlas'a sinir olsada, sıra arkadaşı  olduğu için kıyamıyordu. Ders boş olduğu için sınıfça "Doğrulukmu Cesaretlikmi oynayacaklardı." Gece  ilk başta oynamak istemesede Atlas'ın ısrarlarına dayanamayıp oynamayı kabul etti... Okul çıkışı. Gece tek başına eve doğru gidiyordu. Ayağı birşeye takılıp yere düştü. Berke ve Atlas Gece'ye gülerken Ada ise Gece' yi yerden kaldırmaya çalıştı.Gece ayağının takıldığı şeyin bir taş olmadığının farkındaydı. Kimseye farkettirmeden yerdeki şeyi cebine attı. Ayağa kalkıp yürümeye devam ettiler. Akşam saat 20:00 'da ağaç evde buluşacaklardı. Herkes evlere dağıldı. Gece eve geldi. Hayvanları besledikten sonra odasına çıktı. Cebindeki şeyi çıkartıp masanın üstüne koydu. Üstüne rahat birşeyler giyip bir bardak noodle yedi. Biraz kestirmek için yatağa girdi. Uyandığında saat 20:30 olmuştu. Yataktan fırlayıp ayakkabılarını giydi. Çantasına birkaç atıştırmalık alarak ağaç eve  doğru yola çıktı. Ağaç eve vardığında arkadaşları Gece' ye ters ters baktı. Berke:nerde kaldın yarım saattir seni bekliyoruz? Gece: uyuya kaldım kusura bakmayın arkadaşlar. Ekipteki herkes Gece yokken ağaç evi süslenmişti bile çünkü bu akşam yılbaşını kutlayacaklardı. Gece çok utanmıştı. Çantasını kenara bırakarak armut koltuklardan birine oturdu.

*Yıl 2024 Sihirli Rüya*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin