O gün yine twitte geziniyordum ve bana göre anlamlı sözleri defterime yazıyordum yine bir söz geldi karşıma "sen bitmiş bir kitaptaki ölmüş karaktersin " evet dedim bu benim ben duru ailesi tarafından umursanmayan, insanlar tarafından garip bulunan, öğretmenleri tarafından her gün müdürün tarafından, arkadaşları tarafından Eziklenen kız ben 16 yaşında bir kızım . bu günüm diğer günlerim i gibi yatakta bitkin solgun bir şekilde yatıyordum defterime bu sözü de ekledim. Tam o sırada kapıdan içeri giren annemdi ilk önce beni baştan aşağı süzdü ve dediki senin toparlanmaya ihtiyaç duyduğun var sana şirketteki arkadaşımın ablası pisikolog Banu Özbayı ayarladım. tedaviye başlamayıcaklar ben umursamaz biz tavırla gitmicem dedim ve annem kolumu sertçe tutarak sana sormadım demiştim ve morartacak düzeyde canımı acıttı. Ben en sonunda inleyerek tamam giderim dedim. Annem bianda kolumu geçirdiği yunuşak bir ses tonuyla aferin güzel benim için uzatılıra saat dokuza'a alarm kur mecidiye köydeki ŞİŞLİ HAMİDYE ETFAL eğitim ve araştırma sonrasında gideceksin dedi ben tamamlayarak yatıp hastanede kalmayı bekledim. Annem odadan çıkar çıkmaz yorganın girdiği sessiz olamaya devam saatler boyunca hıçkıra hıçkıra ağladım ağlarken uyuya kaldım sabah alarmın sesine odaklanmamın üstüme bol tatlı altıma eşorfman ve dönüşümlerimi giyip dün gece ağlamak tan şişen göz altlarıma kapatıcı dudağıma dudak balsamı sürüp çıktım 121BS 'ye binip aceleye doğru yol yeterim. Otobüsler tam 45 dk sürdü ben osürede müzik dinleyerek cildimi rahatlattım. Hastanenin önünden geçip doğru yürüdüm. Hastanenin içine girdiğimde tuhaf bir şekilde bacaklarından ayrılmama kadar titriyordum. Hastanediki bir görevliye piskolog bölümü ne durumda acaba diye soru sordom görevliler hastanede diyince teşekkür edip asansöre bindim. Asansörde im sakinleştirmeye çalıştım. Ellerim buz gibi olmuştu katıma geldiğimde asansörden adımı attığımda yere 2.80 kapak açılıp kendi kendine küfürler savurarak yerden çıkan ayakkabının bağacığı yüzünden düştüm için düğüm atıp oturacak yer durur ve biyer bulduğumda soluklandım. dikkatimi tek özelliği herkesin yanında annesinin olması. Benim ve bir çoçuğun yanında hiçlikten geçip giderken geçtim . Çocuğun yanında biraz oturduktan sonra bir cesaretle seninde mi ailene panda diye soru sorduğumda normalde ters bakışlara maruz kalırdım ama ilk defa biri beni anlayıp evet dedi. buarada pandanın nedeni pandaların yavrularına sütten kesilene kadar bakarlar sonra ayrılır giderler ve benle öğrenme geçmişi aynıydı muhtemel . çocuk telefonuna benim kafadan twitter takılıyordu. oda telefonuna özet sözleri kaydediyordu ve dikkatimi çeken şey ise benim twitte yazdığım şarkı sözü kaydediyordu "siyah neden çiçekte olmak istesin gece ona aitken" etkilendiği belliydi . çoçuğa sözü döndüğün sahibiyle aynı koltukta oturmak nasıl bir his diye sordu şaşırmış bir ifadeyle demek sensin o twittci senin neredeyse yazdığın bütün telefonuma kaydettim en büyük sözlerinim hatta sözlerinden birini telefonuma duvar kağdı yaptım dedi ve adımı sordu twittdeki adım artırmakbiri3434 gerçek adını söyle lütfen dedi utangaç bir davranışlarla dduru dedim.Senin adın ne peki diye sordum. Aslında emin bir şekilde doruk dedi. Daha sonra doktor Duru Ateş diye odadan seslendiği duyuldu hemen toparlanıp doruğa tekrar seçildi olmak üzere diye seslenip kaldığında orta yaşlarda sevimli bir kadınla gözgöze geldim. Kadın bana oturduğunda güzel olduğunu söyledi bian benim annemden daha çok değer veren teyzemin yanında hissettim. İlk önce bana kendini üç kelimeyle tanıtmıştı dedi bende yıkılmış,tükenmiş, sarsılmış olarak tannıttım. Sonra dedimki ben size bir özetsözle kendimi tanıtırım dedim. Kadın bana tanıtın dedi bende aynen şu sözü söyledim. "Ben bitmiş bir kitaptaki ölmüş karakterim dedim. Kadın bana iyi diyorsun dedi sen adın gibi duru güzel bir kızsın dedi.Seni peki kim böyle hissettirdi yada bende cevap olarak söyledi HAYAT dedim sonra 1saat çocukluğumla ilgili soru sorup sonuçlarını verdi . Bide bir şurup eve geldiğimde annem tarafından soru yağmuruna tutulmuştum .Babam kız biraz soluklansın dedi daha bu sözünden 5 dk annemin aynı soruları sordu bende yanıt olarak size ne anlattıysam onu anlattım bide 4 tane hap bir şurup verdi anlaşılırsa odama çıkıyorum diyip odama başladığımda nedensizce ağladım ardından spotifly dan ASPOVA'nın "ESKİMİŞ SENELERE YAK" şarkısını di birde "ALT ÜST OLMUŞUM" şarkısını dinleyip birazda twitte gezinip yattım. Seni peki kim böyle hissettirdi yada söyledi bende cevap olarak HAYAT dedim sonra 1saat çocukluğumla ilgili soru sorup sistemlerimi verdim. Bide bir şurup eve geldiğinde annem tarafından soru yağmuruna tutulmuştum .Babam kız biraz soluklansın dedi daha burup annemden aynı şarkıyı sordu bende yanıt olarak size ne anlattıysam onu anlattım bide 4 tane hap bir şurup verdi verildiğinde oda çıkıyorum diyip odama başladığımda nedensizce ağladım sonrasında spotifly dan ASPOVA'nın "ESKİMİŞ SENELERE YAK" şarkısını di birde "ALT ÜST OLMUŞUM" şarkısını dinleyip birazda twitte gezinip yattım. Seni peki kim böyle hissettirdi yada söyledi bende cevap olarak HAYAT dedim sonra 1saat çocukluğumla ilgili soru sorup sistemlerimi verdim. Bide bir şurup eve geldiğinde annem tarafından soru yağmuruna tutulmuştum .Babam kız biraz soluklansın dedi daha burup annemden aynı şarkıyı sordu bende yanıt olarak size ne anlattıysam onu anlattım bide 4 tane hap bir şurup verdi verildiğinde oda çıkıyorum diyip odama başladığımda nedensizce ağladım sonrasında spotifly dan ASPOVA'nın "ESKİMİŞ SENELERE YAK" şarkısını di birde "ALT ÜST OLMUŞUM" şarkısını dinleyip birazda twitte gezinip yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENKAZINDA BOĞULMAK
Teen FictionDURU ATEŞ 16 yaşında bir kız durunun ailesinden gördüğü hem ruhsal hem fiziksel şiddete maruz kalması ve hayatında karşısına gelen zorluklara artık umudu kalmaması ve onu hayata döndürcek kişiler arıyor