Soobin ve Yeonjun her Noel olduğu gibi evlerini birlikte süslemişlerdi. Evlerini tüm ihtişamıyla parlayan çam ağacı, pencerelere asılmış süsler, şöminenin hemen üstüne mandal ile tutturdukları Noel desenli çorapları etrafı kaplıyordu.
Dışarıda kar yağışı devam ederken Soobin, Yeonjun'un göğsüne sırtını dayamıştı ve üzerlerinde bir tane battaniyenin örtülüyken beraber film izliyordu. Yılın son ayı çıkan Noel filmleri dünyanın en klişe filmleri olabilirdi ama her yılın bu günü o filmlerden birini açıp izlemek alışkanlık olmuştu.
Yeonjun'un iç çekmesi ile Soobin başını biraz yukarı kaldırdı. "Sıkıldın mı?" diye sorduğunda Yeonjun "Hayır. Seninle bunu yapmayı seviyorum " diyerek kısa bir cevap vermiş ve Soobin'in kazağının altından belini okşamaya devam etmişti.
Soobin ise "Neden şu an keyifsiz olduğunu hissediyorum?" diyerek tekrardan bir soru yöneltti.
"Tatilden hemen sonra bir uçuşum var. Biliyorsun yılın son zamanları yeni yıla kadar genelde beraber oluyoruz. Ne kadar başka birine devretmeye çalışsam da başaramadım. Filmden sonra sana da söyleyecektim."
Soobin doğrulup Yeonjun ile yüz yüze gelmelerini sağladı. Elini eşinin yanağına koyup "Olsun sevgilim. Biz de acısını diğer günlerde çıkarırız. Şimdi sadece beraber olmamıza bakalım olur mu? Sanırım bu yıl filmin sonunu beklemek istemiyorum." dedi.
Yeonjun Soobin'in son cümlesi ile o an tüm stresini unuttuğu için yüzünde oluşan sırıtmaya engel olamadı. "Ben de öyle." diyerek hızlıca dudaklarını Soobin'in dudakları ile birleştirdi. Soobin Yeonjun'un üst dudağını emerken Yeonjun Soobin'in belinden çekerek kendine daha da yaklaştırdı.
Soobin bu hareketle artık bir elini Yeonjun'un göğsüne diğerini de boynuna koymuştu. İkili birbirini öpmeye devam ediyordu. Sonunda nefesleri kesilmiş ve birbirlerinden ayrılmışlardı.
Soobin hafiften şişmeye başlamış dudakları ve nefes nefese kalmış yüzü ile tam olarak kusursuzluğu simgeliyordu. Yeonjun bu görüntüye dayanamayarak bu sefer ikilinin dudaklarının tekrardan birleşmesini sağlayan taraf oldu.
Soobin'in Yeonjun'un öpücüğüne karşılık vermesi ile Yeonjun hafifçe sırıttı ve emdiği dudağı ısırdı. Bu hareketi ile Soobin küçük bir inleme bırakarak dudağını araladı.
Soobin'in dudağını aralamasını fırsat bilen Yeonjun aralanmış dudakların arasına dilini itti ve dillerinin buluşmasını sağladı. İkisi de birbirini hissetmeleri ile inlemişlerdi.
Yeonjun'un Soobin'in dilini emmesi ile elinin altındaki
bedenin titremesine neden oldu. Şimdi iki beden de dilleri ile savaş veriyor ve karşıdaki bedeni daha çok keşfediyordu.Alınları birbirine değerek soluklandılar. Yeonjun nefes nefese "Seni istiyorum Soobin." dediğinde kendilerini yatak odalarında bulmuşlardı.
Sonunda Soobin'in sırtı yatağa çarptı ve Yeonjun onun üstüne çıktı. Soobin'in elleri hızla Yeonjun'un kalçalarına yerleşti ve biraz sürtünme sağlamak için onları biraz hareket ettirdi.
"Hyung" Soobin sızlanarak nefesini tuttu, Yeonjun'un kalçasının kasıklarının üzerinde hareket etmesine tepki gösterdi. Soobin anında ısındığını hissetmişti ve bu duyguyu kaybetmemek için kalçalarını kaldırdı.
"Bugün fazla sabırsızsın bebeğim." dediğinde Soobin daha çok sızlandı ve elini Yeonjun'un kalçasına biraz daha kaydırdı. Bu hareketi Yeonjun'un kıkırdamasına neden olmuştu.
Yeonjun Soobin'in dudağından başlayarak çene kemiğine doğru küçük öpücükler vererek inmiş ve çizgiyi takip ederek kulak memesine kadar gelmişti. Soobin kulak memesinin emilmesi ile ortama bir inilti bıraktı.