YILBAŞI ÖZEL

140 13 9
                                    


"BABAA!" Diye bağırdı minik Boruto, aynı kendisi gibi sarışın olan babasının bacaklarına sarılırken. "YILDIZI BEN KOYACAĞIM!"

Naruto kısa süre içinde 7 yaşına girecek oğlunu koltuk altından tutarak havaya kaldırdı ve omuzlarına yerleştirdi. Bir eli ile oğlunun minik elini tutarken diğeri ile de koltuğun üstünden büyük yıldızı aldı. "Al bakalım. Güzel yerleştir ki Babiş daha mutlu olsun."

Boruto saçları ile aynı tondaki yıldızı heyecanla iki eline alınca Naruto oğlunun güvenliğinden emin olmak için bu sefer onu belinden tuttu ve yıldızı düzgünce yerleştirene kadar sabırla bekledi.

"Oldu!" Diye sevinçle ilan etti Boruto ve kollarını babasının kafasına sardı. Düşmeyeceğinden emin olunca Naruto'da eli ile düzeltti ve büyük yıldızın kusursuz göründüğüne emin oldu.

Çam ağacının süslerine ve altındaki hediyelere dikkat ederek geri çekildi ve ağacı süzdü. "Hayatım! Bunu görmelisin."

"Eğer kurabiyeleri benim yerime tabağa dizeceksen daha erken görebilirim!" Diye seslendi Sasuke mutfaktan.

Naruto oğlunu omuzlarından tek koluna aldı ve mutfağa eşinin yanına gitti. Beraber yaptıkları baston kurabiyeleri tabağa diziyordu. Misafirleri için en iyisini yapmak istiyordu.

Naruto pudra şekerine bulanmış kurabiyelerden bir tane çaldı ve ikiye böldü. Yarısını kendisi ağzına atarken diğer yarısını da oğluna yedirmişti.

Sasuke sevgi ile ikisine baktı ve gülümseyerek ayağa kalktı. Oğlunu kucağına aldı ve Naruto'yu sırtından ittirerek masaya yaklaştırdı. "Sadece bunlar kaldı. Kırmadan düzgünce yerleştir."

"Tamamdır şefim." Naruto Sasuke'nin dudaklarına minik bir öpücük kondurarak masanın başına oturdu ve hızlı ama dikkatli bir şekilde tepsideki kurabiyeleri tabağa yerleştirmeye başladı.

Sasuke kucağında kıkırdayan oğlu ile oturma odasına geçerek ağaçlarını izledi. İki metre uzunluğunda büyük bir çam ağacıydı. Süsler ve fotoğraflar ile kaplıydı. Altında ise hediyeler vardı. Elbette birazdan misafirleri geldiğinde bu hediyeler artacaktı.

Parlak yıldıza bakarken geçmişini düşündü. Naruto şirketin başına geçeli ve evlenip bir çocuk evlat edindiğinden beri ilk yılbaşılarıydı bu. Zaten evlenmeden önce yıllarca aynı evde yaşamışlardı. Bu yüzden evlendikten sonra çocuk evlat edinmek konusunda bir şüpheleri yoktu. Taze ailelerine bir sarışın daha katılarak büyüdüğünde hayat ikisi için de kat kat daha iyi olmuştu.

Zil çaldığında Sasuke oğlunu yere bıraktı ve kapıyı açtı. Gördüğü kızıl kadın ve sarışın adam ile gözleri parlamıştı. "Anne! Baba! Hoşgeldiniz!"

Kushina ikinci oğluna büyük bir sarılma bahşederken bir sürü hediye taşıyan Minato kenardan sıyrılıp kucağındakileri ağacın altına yerleştirmişti. Bu sefer de Sasuke'ye sarılan o olmuştu.

Tanıştıkları ilk andan beri Kushina ve Minato sevgi dolu iki insandı. Oğullarının yıllarca ağzından düşürmediği sevgilisi ile tanışmak onlar için harikaydı. Hem de Naruto'nun boş durmayı bırakıp iş güç kazanmaya karar vermesi ile gurur duymuşlardı. Bu yüzden Sasuke'ye sevgileri sınırsızdı. Sasuke de ikinci anne ve babasını bulduğu için çok mutluydu.

"Hoşgeldiniz. Buyrun. İlk siz geldiniz."

Kushina torununu kucağına alırken onu çevresinde döndürdü. "Büyükannen ve büyükbaban sana harika hediyeler aldı!" Dedi heyecanla.

"Para büyükbabandan çıktı ama." Dedi Minato eşine takılarak.

"Para senden çıktıysa çıktı. Torunuma harcamayacaksın da kime harcayacaksın?" Kushina gurur duyarcasına Torununu eşine gösterdi. "Başka torunumuz yok."

Hırsız /NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin