Dni mijały spokojnie nagrywki, koniec nagrywał a później znowu nagrywki.
Ale po 4 dniach ciągłej pracy mogliśmy wszyscy pozwolić sobie na wolne, widzowie bardzo mnie polubili, zaczęło sie pojawiać więcej fanpagy o mnie ale też i więcej editow o mnie i kostku bo fani nadal nie wiedzieli o naszym zwiazku.Nie powiem że nie ale jestem ostatnio zazdrosna o Kostka często gada z Polą trochę mnie to niepokoi bo nie chce go stracić. Siedziałam aktualnie w pokoju sama bo każdy siedział na dole ale ja miałam za słaby humor przez moje myśli i odmówiłam wspólnej rozmowy. Słuchałam muzyki trochę spokojniejszej, trochę chciało mi się płakać lecz staram się jak mogłam żebym nie ryczała. Kostek wrócił do pokoju około 21, a ja udawałam że śpię a ten położył się obok mnie i zaczął głaskać po głowie oraz złożył buziaka na mojej skroni, słodkie.
POV Kostek
Ostatnio zauważyłem że Aurelia jest smutna chciałem jej pomóc ale nie wiedziałem jak więc zacząłem gadać z pola bo ona zna się na takich rzeczach. Dowiedziałem się wiele różnych rzeczy również od Wiki z którą dziewczyna przyjaźni się. Nie miałem pojęcia że Aurelia ma zaburzenia odżywiania, będę starał się piłować żeby jadła bo sama mi tego nie powiedziała. Wróciłem z rozmowy z Wiką około 21 i zastałem dziewczynę która śpi możliwe że udawała ale położyłem się obok niej i zacząłem gładzić jej włosy a później złożyłem lekki pocałunek na jej skroni wiem że lubi dostawać takie całusy dlatego często to robię. Chwilę później sam położyłem się spać.
POV Aurelia
Obudziłam się z bólem głowy nie wiedziałam o co chodzi ale po chwili można było się zorientować że może być to przez to że nic nie jadłam przez dwa dni. Złapałam się za czoło i tak leżałam. Nie zdążyłam mrugnąć a Kostek obudził się.
-Hej mała wszystko dobrze czemu nie śpisz?- zapytał się chłopak
-głowa mnie napieprza w chuj - odpowiedziałam chłopakowi
-zaraz przyniosę ci tabletkę, kiedy coś jadłaś ostatnio?- zaniepokoił się Kostek
-nie wiem- odpowiedziałam
- zaraz zamówię nam maka i zjesz dużo nie pozwolę ci żebyś się głodziła- powiedział zaniepokojony
Wzięłam tabletkę i ból stopniowo znikał w tym czasie zdążyliśmy zjeść maka ledwo mi wchodził ale Kostek mi pomagał
-jestem bardzo dumny młoda- powiedział zadowolony
-kocham cię bardzo- oznajmiłam chłopakowi
-ja ciebie też i to bardzo-odpowiedziałPostanowiłam że pojadę dziś z Wiczka, Julita i Hanią na sesję zdjęciową, ubrałam się w czarne baggy jeansy i biały top oraz zabrałam bluzę Oliwiera, kochałam nosić jego bluzy.
Na miejscu zrobiłam lekki makijaż, zrobiłyśmy dużo zarąbistych fotek i nagrałyśmy tik toka.
Gdy odblokowałam telefon zobaczyłam wiadomość od Kostka więc odrazu mu odpisałam.
Oliś❤️💍
Hej młoda odbiorę cię z sesji, czekam w aucie
Aurelcia❤️💍
Dobra zaraz będę
———————————————————
Krótki rozdział i taki jakiś do dupy bo źle się czuję ale jutro będzie dłuższy!
Miłego dnia/ miłej nocy
~autorka
CZYTASZ
My boy | Kostek |
Romance18 letnia Aurelia jest siostra Karola Friza Wiśniewskiego nie mają za dobrych relacji lecz może dzięki niemu znajdzie miłość swojego życia