Shindou pov
Czekaliśmy przed drzwiami aż medyk wyjdzie i po chwili wyszedł.
Medyk: Nic mu nie jest.
Kinako: Widzisz królu nic mu nie jest.
Król Artur: Tak.
Medyk: Ale nie wiem kiedy może się obudzić.
Król Artur: Jak to.
Medyk: Jego uderzenie w ścianę nie było mocne ale dostał w głowę.
Król Artur: Nie.
Widziałem jak Król cierpi z tego powodu ale kinako starała go jakoś uspokoić i poprawić humor.
Medyk: Przepraszam Królu chciał bym bardziej pomóc ale nie mogę.
Król Artur: Nic nie szkodzi pomogłeś jak tylko mogłeś.
Medyk: Możecie go zobaczyć jeśli chcecie.
Shindou: Chcesz go zobaczyć Królu.
Król Artur: Tak.
I wszyscy weszliśmy do środka, tenma nie wyglądał najlepiej miał bandaż odwinięty wokół głowy który był trochę czerwony.
Siedzieliśmy tam już długo ale król nie chciał opuszczać tenmy ale jakoś udało się go położyć do łóżka w swojej komnacie.
Tayou: Co teraz zrobimy.
Shindou: Sądzę że też powinniśmy iść spać.
Torb: Zgadzam się z Shindou.
Tsurugi: Ale gdzie będziemy spać.
Medyk: Jak chcecie to was tam zaprowadzę bo i tak muszę już iść do domu a to po drodze.
Taiyou: To nie będzie problem.
Medyk: Nie nie po za tym tak mogę wam jakoś pomóc.
Taiyou: Dziękujemy.
I medyk pokaz nam nasz pokój i wszyscy poszli spać ja też próbowałem ale nie mogłem spać więc poszedłem się przejść kiedy zobaczyłem że na polanie przed zamkiem siedzi tenma.
Tenma pov
Jaki ja byłem głupi wszystko to moja wina Rei tym razem porwał Aoi więc wcale nie pomogłem.
Królowa Smoków: Tenma tu jesteś nie było cię w sali więc cię szukałam.
Tenma: I znalazłaś.
Królowa Smoków: O co chodzi tenma, to przez czarnego rycerza.
Tenma: Tak jakby.
Nie mogłem już wytrzymać przytuliłem się w Sofie i zacząłem płakać.
Królowa Smoków: Już Już to nie twoja wina.
Tenma: A właśnie że moja, jestem beznadziejny nie dość że jestem beznadziejnym kapitanem to jeszcze pozwoliłem żeby czarny rycerz porwał Aoi.
Królowa Smoków: Przestań tak mówić starałeś i to bardzo.
Tenma: Ale ale.
Królowa Smoków: Już już.
Tenma: A mogę cię o coś poprosić.
Królowa Smoków: Tak o co chodzi.
Tenma: Mogę na chwilę być w mojej prawdziwej formie te włosy trochę mi przeszkadzają.
Królowa Smoków: Pewnie.
Shindou pov
Co o czym on mówi jaka prawdziwa forma. Dalej przyglądałem im się i patrzyłem co zrobi tenma i nie mogłem uwierzyć w to co zobaczyłem jego długie blond włosy zniknęły a za to miał krótkie brązowe włosy.
Tenma: Ten mixi max przez cały czas mnie wykańcza.
Co to był mixi max ale jak.
Królowa Smoków: W sumie zastanawia mnie jak to dział nigdy za bardzo mi tego nie wyjaśniłeś.
Tenma: Powiem to na moim przykładzie mixi max to jest połączenie mnie z aurą króla Artura dlatego tak wyglądam w mixi maxie.
Królowa Smoków: Jasne rozumiem ale wspominałeś że kilku twoich przyjaciół też ma mixi maxy.
Tenma: Tak na przykład Shindou ma mixi maxa z Nobunagną i jako pierwszy zdobył mixi maxa, drugi był kirino który ma mixi maxa z Jeanne d'Arc trzeci był Taiyou który ma mixi maxa z Koumei , czwarty był Shinsuke który ma mixi maxa z Ryuubi, piąty był Tsurugi który ma mixi maxa z Okitą , szósty zaś był Nishiki który ma mixi maxa z Ryoumą Sakamoto, siódmy był Fei który ma mixi maxa z Bigiem, ósmy był Torb ma mixi maxa ze swoim tatą czyli z Toh-chan, dziewiąta jest kinako która będzie miała mixi maxa z tobą, a dziesiąty jestem ja i mam mixi maxa z Królem Arturem*
Królowa Smoków: Wow jest ich aż tyle.
Tenma: Tak tylko nie wiem kto ma jedenastą moc.
Cooooo on wie nawet kto ma z kim mixi max i jeszcze nazywa nas przyjaciółmi co jest.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
To kiedy tenma wymienia mixi maxy nie ma tej samej kolejności o której mówił endou daisuke tylko jest tak kto pierwszy zrobił mixi maxa w danej erze na przykład jak był z okitą i sakamoto w słowach daisuke to sakamoto jest pierwszy ale okita zgodził się na mixi maxa szybciej niż sakamoto. Rozumiecie?
Dłuższy rozdział.
CZYTASZ
【Książę Tenma 】- Inazuma Eleven go
FantasíaWszyscy gracze Raimona przenoszą się do książki o królu Arturze że zdobyć #9 i #10 moc do najsilniejszej drużyny na świecie ale jest pewna różnica nie ma z nimi tenmy ! rozdziały będą pojawiać się nie regularnie!? Spoilery z Inazumy eleven go chrono...