~ Maak kennis met Milo & de cast 🤍

68 1 2
                                    

Hoi, ik ben Milo.

Ik ben 22 jaar en ik hou heel veel van zingen alleen doet mijn vader irritant. Van hem mag ik niet zingen. Hij zegt dat die plek niks voor mij is.. En toch wil ik het tegendeel bewijzen, ik ga laten zien dat deze plek wel iets voor mij is alleen moet ik nog weten hoe ik dat moet doen 😩 In dit boek neem ik jullie overal mee. Ik neem jullie mee naar een avontuur vol muzikale dingen 😍

Voor het eerst neem ik jullie mee en stel ik jullie voor aan mijn "liefste" papa (soms), want heel vaak is hij overbezorgd. "Hey paps" zegt Milo. Dit is dus mijn papa. Hij heet pol en zoals ik al zei wilt hij niet dat ik zing. Hij zorgt ervoor dat ik ook ver weg blijf van de showbizz, terwijl ik dat helemaal niet wil :( Ik wil juist heel graag naar de showbizz, maar zo makkelijk is dat allemaal niet, zeker met mijn vader. Nu even genoeg over mijn vader 🤭

Ik ga naar de volgende persoon die ik ga voorstellen :) . Dit is Maud. 🙄 Over haar ga ik weinig zeggen, ze is altijd een b*tch tegen mij. Voor haar ben ik alleen maar een seut. Maud gebruikt me alleen maar om mijn zangkunsten alleen maar omdat ik volgens haar een gouden stem heb. Dus veel valt er niet te zeggen over Maud!

Over naar Lou. Hij is eem jaloerse broer van Liam. Door hem gaat Liam in de gevangenis geraken door drugs. Volgens hem is Liam een verwend mama's kindje.

Liam is heel erg bekend. Hij is een zanger en de crush van Milo 💜 Maar haar gevoelens uiten is niet zo makkelijk als het lijkt, want Liam heeft al een lief "Fran."

Fran is een knappe, talentvolle zangeres. Ze is meer een afwachtende dan doener. Fran is kwetsbaar, maar houdt zich sterk voor iedereen. Dat schept een band met Milo.

We gaan over naar Koen. Koen is leerkracht stembeheersing en zang op Milo haar school. Hij heeft zich er zo meester van gemaakt dat hij zich niet meer kwetsbaar kan opstellen. Dat is gevaarlijk, want als mensen in zijn ziel zouden kijken zouden ze zich werkelijke Koen Kerremans zien: een man die uit is op zijn geld..

Oké, over naar een ander persoon, we hebben wel al genoeg gepraat over mijn leerkracht :). Johan heeft het allemaal: hij is gelukkig getrouwd, directeur van Milo's school en het succes van zijn zoon "Liam" straalt op zich af. Tot hij opgepakt wordt door de politie wegens verdenking van fraude. In plaats van hem te steunen breekt zijn vrouw Hilde met hem en neemt ze de rol van directeur over. Hilde had ook een affaire zonder dat Johan dit natuurlijk wist.

Dan gaan we naar de manager van "Liam" Aron is een winnaar, maar om te winnen moet hij ook spellen. En soms ook gokken Verliezen staat niet in zijn woordenboek. Meer nog: hij wil de beste zijn in alles wat hij doet. Daten is zijn fulltime hobby.

Nora is de baas van Milo. Om geld te verdienen werkt Milo vaak in haar lievelings plek, de cafetaria Kosmos.

Jasmien zit in haar tweedejaar opleiding aan Kosmos en vind de stundenten van het eerste maar niks.. Waaronder ook Milo.

Natuurlijk zijn er ook meerdere personages, maar die gaan jullie wel nog ontmoeten in één van de andere hoofdstukken

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 31, 2023 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Klinkt de waarheid altijd beter?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu