GK-7

255 25 3
                                    

Odaya telaşla giren doktor ve hemşire yine garip bir manzarayla karşılaşmıştı. Jessie yatağında bir o yana bir bu yana dönmeye çalışıp serumdan kurtulmaya çalışıyordu. Seruma karşı fevri davrandığı için serumun iğnesi kolunun içinde kırıldı. Jessie bu acıyla daha çok kıvranmaya başladı. Doktor ile hemşire Jessie'ye müdahale etmeye çalışıyordu ama Jessie izin vermiyordu.

Kolunun içinde kırılan iğne damar yolundan ilerleyip kalbine doğru ilerlemeye başlamıştı. Doktor bunu fark ettiğinde engel olmak istedi ama Jessie zapt edilemiyordu. Doktor ve hemşire Jessie'yi tutmayı çalışırken odanın ortasında bir karartı belirdi. Bu bir gaz kütlesi gibiydi. Jessie'nin gözleri fal taşı gibi açıldı. Nefes almakta zorlandığı besbelli ortadaydı. Jessie şu anda boğulan biri gibi duruyordu.

Odadaki karartılı gaz kütlesi aslında Katy'ydi. O an oracıkta Jessie'yi öldürmek için Jessie'nin boğazına sarılmıştı. Ama sinirden dolayı gözden kaçırdığı bir şey vardı. Şu an Jessie haricindekiler de onu görebiliyorlardı. Doktorun dili tutuldu ve yavaş adımlarla hastane odasının beyaz duvarlarına doğru ilerledi. Bu sırada hemşirede diğer taraftaki duvara preslenmiş gibiydi. Katy'nin o görüntüsü zihinlerinin derinliklerindeki en büyük bilinç altı korkularının açığa çıkmasına neden oluyordu.

Çünkü Katy'nin böyle bir özelliği vardı. İnsanları bilinç altı korkularıyla yüzleştirip çıldırtıyordu. Aynı Jessie'ye yaptığı gibi. Jessie'nin en büyük korkusu ölümdü. Katy, ölümü Jessie'nin hayatına yamamıştı. Şimdi de Jessie'nin en korktuğu şeyi yapıyordu. Boğulmak.... Jessie'nin en korktuğu ölüm şekliydi.

Katy'nin bir anda Jessie'ye karşı bu şekilde gard almasının sebebi Joseph'in yanında olmasına rağmen artık onu sevmiyor olmasıydı. Çünkü Joseph, Katy'ye bir psikopat olduğunu ve masum bir kızın bu şekilde acı çekmeyi hak etmediğini söyleyip Jessie'yi sevmeye başladığını ilave etmişti. Bu Katy'nin çıldırmasına yetmişti.

Odaya Joseph'te geldi ve Katy'yi engellemeye çalıştı. Ama Katy onu itti.Sonra Katy'yle Joseph boğuşmaya başladı ve bu sırada Jessie kriz geçiriyordu. Joseph gelinlikli kadına tokat attı. Katy'nin gözü Joseph'i bile görmüyordu.

Katy odada başkalarının da olduğunu fark edince gaz bulutu haline gelip hemşireyle doktorun solunum sisteminden geçip akciğerlerine ulaşır ve onların gazdan boğularak ölmesine sebep oldu. Bunu fırsat bilen Joseph, Jessie'nin yanına gitti. Jessie'nin kolunda kırılan iğne kalbine saplanmıştı ve Jessie tam öleceği sırada Joseph elini Jessie'nin teninden geçirip küçük sivri parçayı Jessie'nin içinden çıkardı. Ardından hemen Jessie'yi kucaklayıp ortadan yok oldu.

Katy kendine geldiğinde ne Joseph ne de Jessie odada değildi. Katy o ana kadar yaptığı şeyin ne kadar korkunç olduğunu fark etmemişti. Katy de Joseph gibi bir anda ortadan yok olmuştu ama unuttuğu bir şey vardı. Görüntüleri güvenlik kamerasıyla kaydedilmişti.

Gelinikli Katil #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin