Luna Batu'nun ölümünden çok etkilenmiş ve korkmuş o daha evinde birşey olmadan hocayı çağırmış. Hoca eve gelmiş fakat bir hoca gibi davranmıyormuş. Luna bunu pek dikkate almamış çünkü bu tür dualar eden insanlar hep garip davranır sanarmış. Hoca içeri oturmuş. Luna hocaya "sizin bir duanız varmış onu okurmusunuz ruh bana gelmeden diğer kişiye gitsin"demiş. Hoca "ne duası?" Diye yanıt vermiş Luna şaşırmış ve "Hani Batu ve Melih'e okuduğunuz dua" demiş fakat hoca "onlar kim" demiş Luna bu sefer bir terslik olduğunu anlamış ve hemen polisi aramış eve çağırmış. Polisler 15 dk sonra gelmişler ve ne olduğunu sormuşlar Luna herşeyi anlatmış fakat yalan şekilde "kaç gündür evimde tuhaf şeyler olduğunu düşünüyorum bu yüzünden bir hoca çağırdım fakat çok garip davranıyordu bende sizi çağırdım". Polisler sorgu için hocayı almışlar tam arabaya bindirirken hoca eve doğru yürümeye başlamış Luna şaşırmış ve korkmuş gibi duruyormuş çünkü hoca karşısında polis arabasına bindiriliyormuş. Yüksek sesle çığlık atmış polisler baktıklarında hoca karşılarında duruyormuş o sıra polisin biri aniden ölmüş. Herkes şok olmuş ve korkmuş hoca hemen duayı okumuş ve beklemeye başlamışlar.
............................................................................
Okuduğunuz için teşekkürler❤️
Oy vermeyi unutmayın❤️