Ubrałam się jak najszybciej i z uśmiechem wyszłam z domu. Ale ja jestem szczęśliwa! To ten dzień....dzień, w którym poznam misia, znaczy się Loulisa. Ah, piękne imię!
Wkroczyłam do budynku i poszłam zamówić frytki. Z zamówieniem usiadłam na środku lokalu, żebym była widoczna.
Spóźnał się dziesięć minut . Cały czas patrzyłam na wejście. Co rusz szedł jakis chłopak ale stary i miał dziewczynę u boku.
Spojrzałam znów a tam gościu, który we mie wszedł na ulicy.
Zawibrował mi telefon, z wiadomością, że coś dostałam na kik'u.
Otworzyłam szybk powiadomienie.
@l_miś: gdzie siedzisz?
@girlinlove: Na środku sali, a na stolikui mam różowe serwewtnki xD
@l_miś: Wszędzie są różowe! XD
@girlinlove: No wiem :)
@l_miś: Oo nie, to ta która mi na koszulkęwylała keczup
@girlinlove: A tu wszedł ten gostek , który mi zabił frytki xD
@l_miś: Dobra, nie znajdziemy się, podejdź do wejścia od kibla, ok?
@girlinlove: jestem za!
Wstałam i poszłam na umówione miejsce. A tam kto? Ten frajer od frytek!
Oparłam się o ścianę i wyjęłam telefon.
@girlinlove: Gdzie ty jestes?
@l_miś: No pod kiblem a ty?
@girlinlove : ja też a tu jest jeszcze ten gość od fryteczek :(
@l_miś : biedaku, ja stoję koło laski od keczapu! Ej a może ty jesteś w innym macdkonaldzie?
@girlinlove: Na Oxford Street a ty?
@l_miś: ja też a tu jest jeden kibel...
Popatrzyłam na telefon z lekkim szokiem.
Nie.... to nie możliwe. Spojrzałam na chłopaka z naprzeciwka. On wpartywał się we mnie.
-Ty? - zapytaliśmy jednocześnie
Popatrzyłam na telefon i jeszcze raz na mężczyznę. Nie, to nie prawda....
-To nie...jak? Ja... Ty! Ty mnie okłamałeś! Nie chciałeś mi powiedzieć, że... jesteś stary!-krzyknęłam przykuwając uwagę innych
-Ja chciałem powiedzieć,ale...
-Dość! Nie rozmawiaj ze mną, nie pisz do mnie i nie kontaktuj się! - uderzyłam go w twarz i wybiegłam na zewnątrz wpadają w ramiona jakiegoś chłopaka.
CZYTASZ
You are old! / Louis Tomlinson
Fanfiction@l_miś "Boże, chyba cię kocham!" @girlinlove "Boże, ja ciebie też... Spotkajmy się" @l_miś "No nie wiem ... " @girlinlove "No weź, będzie fajnie!" Krótka opowiastka o tym, że niedobre są przyjaźnie przez internet. Zapraszam do czytania...