'Meisjes!' Klinkt Eline op Skype. 'Wat?' Vraagt Emily benieuwd. 'Liam is op bezoek geweest gisterenavond. Het was zo gezellig!' Roept Eline uit, hij zei dat er nog meer verassingen komen deze week.' De meisjes gillen:'serieus?! Dat is geweldig!' Na een half uur cammen sluit Louise de pc af. Ze kijkt op haar gsm: 1 gemiste oproep van niall. 'Waarom belt hij mij?' Denkt ze bij zichzelf. Ze besluit om terug te bellen. 'Hallo, Louise?' Klinkt niall aan de andere kant van de lijn. 'Niall! Ik mis je zo hard. Waarom heb je gebeld?' Niall antwoord:'ik heb goed nieuws. Kom vanavond om 18.00 naar onze plek in het park. Neem de rest van je vriendinnen ook mee.' 'Waarom?' Vraagt ze. 'Dat zal je wel zien',antwoordt niall, 'ik hou van je.' Hij legt af. Louise besluit om samen met haar vriendinnen toch te gaan. Ze zijn veel te benieuwd. Om 17.45 besluiten ze om door te gaan. Als ze aankomen aan het plekje zien ze de jongens zitten met een picknickmand. 'Louis, Harry, Liam, Niall!' Schreeuwen we uit. We omhelzen elkaar. 'We misten jullie te veel.' Onthuld louis. 'Ik miste jou ook veel te veel.' Zegt Luna en ze geeft hem een kus. 'We hebben speciaal voor jullie eten bij.' Zegt Niall. 'Eten is mijn leven.' Zegt lise. Iedereen lacht. Als het donker wordt besluiten de jongens om een kampvuur te maken. 'Stoere jongens.' Zegt Louise. 'Weten we.' Atwoorden ze. Als het kampvuur klaar is en als het kouder wordt kruipen we dicht bij elkaar. 'Ik hou van je. Begint Harry tegen Emily. 'Cause baby you light up my World like nobody else.' Zingt hij. De tranen springen in Emily haar ogen:'je bent zo lief. Zegt Emily. 'Jij ook.' Zegt Harry terwijl hij haar een kus geeft. De avond blijft nog lang doorgaan. 'Waarom komen jullie niet nog eens bij ons slapen?' Vraagt liam. 'Graag.' Stemt Eline in. De anderen knikken. We beginnen allemaal te zingen rond het kampvuur tot laat in de nacht en vertrekken naar het hotel.
JE LEEST
A dream came true
FanficLuna, spreekt af met een groepje internet vriendinnen om samen op 13 juni naar het concert van one direction in Brussel te gaan. Ze hebben er heel veel zin in, zeker omdat ze elkaar voor het eerst gaan ontmoeten. Als ze denken dat dat al spannend is...