"Bir şeylerin başlaması için bazı şeylerin bitmesi gerekir. Aşk başladığı zaman ise mantık körelir."E.A
.........2022 MISIR
Bütün ülke ayağa kalmıştı. Televizyonlar sürekli aynı haberi sunuyorlardı. Muhabirler ve gazeteciler otelin kapısından bir an olsun ayrılmıyorlardı. Kafamı biraz dışarı çıkarınca yüzüme flaş patlayacak gibi hissediyordum. İşin garip tarafı yıllardır magazinden kaçmama rağmen şu an bu çok hoşuma gidiyordu. Çünkü bu sefer annemin başarısı için değil kendi başarım için kapımda bir basın ordusu vardı. Gelişim kısa sürede bütün ülkede yankılanmıştı. Herkes yıllar sonra ortaya çıkışımı konuşuyordu. Ülkenin en güçlü ailesinin lideri olduğunuzda bunlar oluyordu. Bütün bunlar tamamen benim eserimdi.
''Yaptığın şeyden memnun musun ?''
Kafamı çevirmemle kapı aralığına yaslanmış bana bakan adamla göz göze geldim. Gözleri çocuksu bir munzurlukla bana parlıyordu. Benim yaptığım şeyden kendi yapmış gibi keyif almışa benziyordu.
''İçeri gelmemde sakınca var mı ?''
Olumsuz anlamda başımı sallayarak elimle odayı gösterdim. ''Seni ağırlama sırası bende.''
Çapkın bir gülümsemeyle odaya girdi ve kapıyı arkasından kapattı. Odanın anahtarını nerden bulduğu ise oldukça açıktı. Sonuçta eliniz uzunsa istediğiniz şeyi kolayca elde edebiliyordunuz.
Yanıma oturarak kolunu omzuma attı. Sanki bizim normal halimiz buymuş gibi davranıyordu. Bu hali istemsizce beni gülümsetti. Sadece iki kere gördüğüm bir adam şu an yanımda oturmuş bana samimi davranıyordu. Buna rağmen yaptığı hiçbir şey garip gelmiyordu. İşte bu gerçekten komikti.
Çenemde hissettiğim parmaklarla bir an irkildim. Kafamı ona doğru çevirmiş doğrudan gözlerimin içine bakıyordu. ''Neden gülüyorsun ?''Bunu bana söylerken kendi de gülümsüyordu.
''Gerçek hayatta sadece 1 kez gördüğüm bir adamı odama aldım. Üstelik o adam şu an yanımda oturuyor ve kolunu da omzuma atmış durumda. Üstüne üstlük bu durum hiç garip gelmiyor. Sence de komik değil mi ?''
Başını geriye atarak içten bir kahkaha attı . Kolunu omzuma daha sıkı dolayarak beni iyice kendine çekti. ''İnan bana güzelim beni sadece bir kez görmedin. Ama malaesef bu başka bir zamanın konusu. Sana her şeyi bir anda söyleyip ilişkimizi monotonlaştırmak istemem.''
Göz kırpmasıyla bu sefer ben ufak bir kahkaha attım. Sorsamda söylemeyeceğini bildiğim için bir şey yapmadım. Aten ise elimi avucunun içine alarak baş parmağı yüzükte dolaştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kehanet " Yeniden Doğuş "
Random"Sen ne kadar kendini özel görürsen gör, diğer insanlar için sadece bir hiçsin "