Bölüm 12: Ejderkalbi

2.3K 166 29
                                    

İyi okumalar:)

...

Kraliyet amcasını güvenli bir eve götürdükten sonra ellerini ve ayaklarını bağlayıp yatağa attım. Sakin olun millet bir şey yapmayacağım!

Ardından kendimi bir sandalyeye bağlattım ve onun uyanmasını bekledim...

( Ray) " Ahh başım~ Neredeyim ben?"

" Sonunda uyandınız! İyi misiniz?"

( Ray) " Sen kimsin?"

" Benim adım Miranda Weifal. Sizin gibi ben de kaçırıldım."

( Ray) " Bizi neden kaçırdıklarını biliyor musun?"

" Evet! Ejderkalbi adında bir mücevherin peşindeler! Lanet mücevher için yüzlerce soyluyu lanetlediler ve beni kaçırıp ailemi tehtid ettiler!"

( Ray) " Beni neden kaçırdılar o zaman?"

" Bilmiyorum! Siz şu Ray White'sınız değil mi? Mücevherin yanında sizi de istiyorlardı."

( Ray) " ..."

Bu bakış ne? Şüphelendi mi? Oyunculuğum yeterince iyi değil miydi?!"

( Mira) " Umarım babam taşı onlara vermez!!!"

Ray, bu sefer şaşırmıştı:

" Anlamadım? Normalde taşı verip sizi kurtarmasını istemeniz gerekmez miydi?!"

( Mira) " Birkaç teröriste boyun eğmelerine asla dayanamam! Ölürüm daha iyi! Hem lanet bir taş için bu kadar uğraşıyorlarsa taşı almaları daha tehlikeli olmaz mı?! Buradan kurtulup planlarını bozmak zorundayız!"

" Boşuna uğraşma. Bizi yakalamak için o kadar uğraştıklarına göre buradan kolay kolay çıkmamıza imkan yoktur."

( Mira) " Yine de denemek zorundayız!"

" Endişelenme, Ejderkalbi çok güçlü olsa da onu çalıştırmak için Weifal malikanesinden seçilmiş birinin kanı gerekli. Bu yüzden taş şu anda bir süs eşyasından fazlası değil."

( Mira) " Ve sence burada weifal kanı taşıyan biri yok mu?!! Ben mesela!"

" Hah! Gerçekten inanılmaz birisiniz Leydi Miranda, yada size İbara Hime mi demeliyim?!"

Yok artık!!!!

( Mira) " Ne demek istediğinizi anlamadım?!"

Nereden anladın?

" Bundan bir hafta önce kaçırılmıştım. Orada beni konuşturmak için işkence yapmışlardı. Benden öğrenmek istedikleri şey Ejderkalbi nerede? Nasıl kullanılır gibi soruları cevaplamamdı. Elbette onlara tek kelime etmedim. Ama siz bana hiç sormadınız.

Bu da demek oluyor ki zaten biliyordunuz. İkinci olarak, taşı çalıştırmak için Weifal malikanesinden seçilmiş birinin gerektiğini söylediğimde aklına abinin gelmesi gerekirdi ama sen kendinden bahsettin. Bu da senin büyü gücün olduğu anlamına gelir. Yani seçilmiş kişi sensin.

Eğer öyle ise, birkaç terörist tarafından kaçırılabilmen mümkün değildir. Tabii kendi kendini kaçırmadıysan. Şimdi bilmek istediğim iki şey var! Beni neden kaçırdın? Ve Taşla ne yapacaksın? Sırf taşı almak için bu kadar zahmete girmezsin!"

Bu zekası kesinlikle benimle yarışacak düzeyde!

" Diyelim ki öyleyim. Belki de sadece senin bilginden yararlanmak istemişimdir."

( Ray) " Neden kabul edecek mişim?"

" Çünkü sarayda bir hain var! Onun peşindeyim. Seni kaçırdılar ama sen konuşmadın. O halde neden evimize sürekli hırsızlar ve profesyönel suikastçiler gelmeye başladı?"

Anti Fan, Kötü Kadın Olursa?!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin