4.BÖLÜM

353 26 2
                                    

                             Gerçekler

Telfonu kapatip yatağın üstüne attım.Odanin içinde bir sağa bir sola yürümeye başladıgimda lucas "Neler oluyor milena?"dedi.

Odanin içinde yürümeyi bırakıp"Teyzem acilen Türkiye'ye gitmemi istiyor."yıllardır ayak basmadigim, ülkeye gitmemi istiyorlar ve nedenini söylemeden.

"Neden?"dedi, tabi onun için bir sorun yoktu ama bana göre vardı."Bilmiyorum ancak tek bildiğim ben o ülkeye adım atmak istemiyorum."dedim, onu görmek istemiyordum, eğer Türkiye'ye gidersem kesinlikle karşıma çıkacaktı.

"Neden Türkiye'ye gitmek istemiyorsun?".

"Lucas hiç bir şey bilmiyorsun."dedim.Ellerimi yüzüme götürüp ovalarken lucas'ın bağırmasıyla ellerimi yüzümden çektim.

"Anlat o zaman milena gizli kutu gibisin hiç bir açığını vermiyorsun herşeyi ya teyzenden ya da dayindan duyuyorum."anlatamam, kimse benim yaşadığım acıyı yasayamaz, kaldıramaz ki.

Koltuga oturup karşımdaki duvara bakarak"O adam var."dedim.Sesimin titrediğini fark etmesin diye kısık sesle dedim.

"Hangi adam."

"Babam."dedim.

"Malik Tarancı mi?"dedi.Kafami salladım.Lucas"Babanin, annen ve seninle alakasi ne ki?dedi.

"Biliyorsun, annem ile babam yıllar önce boşandı."lucas kafasını salladı."Yıllar önce bundan 10 yıl önce falan anneme mesaj geliyor.Mesajda;kocanın ne yaptıklarını öğrenmek istiyorsan bu konuma gel yazıyor.Annem ne kadar inanmasada gidiyor.Konuma geldiğinde yıkık dökük bir depo gibi bir yer ile karşılaşiyor ve biri şaka yaptığını zannediyor, geri dönecekken bir adam sesi duyuyor.Geri dönüp içeri girdiğinde abim ve babam bir adama işkence ediyorlarmış.Annem bunu görüyor ve ertesi gün babama boşanma kararı açıyor.Mahkeme benim velayetimi anneme, pars'ın ve abimin velayetini babama veriyor.Dedem ülkede babamların ismini ve ülkeye giriş yapmasını yasakladi."

"Annem o gece evi ağlayarak geldi, arkasından babam eve girdi.Annem ile babam o gün büyük bir kavga etmişlerdi.Annem, babamla küçük kavga ederdi babamın gereksiz kıskançlıkları yüzünden ama o gün o günkü kavga asla kıskançlık değildi.O geceden sonra sonra annem ile babamın biri daha bir arada görmedim.Annem babamdan boşandıktan sonra kısa bir süre sonra depresyona girmişti.Depresyondan, çıkıp kariyerine ve bana önem vermeye başladı."dedim.

"Annene ihanet etmekten mi korkuyorsun?"dediginde, kafamı salladım."Milena, nereden başlayacağımi bilemiyorum doğrusu.Annen ile babanın boşanma donemi senin için zor bir dönemdir diye tahmin ediyorum."dedi.
Benim için zor bir süreçti.Dogdum doğalı mutlu bir aileye sahiptim.Evimizde neşe eksik olmazdı.
Annem gerçekleri anlatana kadar babam benim ilk aşkımdı.Gercekleri öğrendiğimde ne kadar zalim, acımasız biri olduğunu ve benim en büyük düşmanın olduğunu öğrendim.

"Milena, dedenin babanlari ülkede yasaklama nedeni, bence siz üzülmeyin diye olabilir ya da babanın seni kacirabilme olasılığıdır.Babandan korkmana gerek yok o sana küçükken nasıl davranıyorsa öyle davranır.Gelelim annene ihanet etme konusuna, adelina hanım yaşasaydı emin ol git derdi.Elinde sonunda baban ile görüşeceksin, görüşüceksiniz.İster Türkiye'de ister başka bir ülkede."dedi.Dediklerinde haklıydı elinde sonunda gorusücektik.

KARA DÜĞÜM (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin