Öncelikle hepinizin yeni yılı kutlu olşinn. Ben bu bölümü nasıl yapcam gıram bi fikrim yok 😶🌫️
Sabah uyandığında yer yerim ağrıyordu kalmaya çalıştığım da belimi bir kol tutuyordu arkamı döndüğümde serkan vardı bunun burda ne işi var ? Ben diye çıplağım ? O niye çıplak ?
Serkandan zor olsada ayrıldım. Aya kalktığımda belimde çok kötü bir ağrı girdi hemen yer çökerken dün olanları hatırlamaya çalıştım ama yok.
Serkanla yatmışız bu belli uf şimdi ne yapcam yerden kalkıp odada bulunan banyo diye tahmin ettiğim yere gittim elimi yüzümü yıkadım burda duş alamadım, odaya geri döndüğümde serkan uyanmış ve altına baksır (bu nasıl yazılıyor yaa) vardı.
Serkan bana baktı ve sırıtı ben bana niye sırıtıyor diye düşünürken çıplak olduğum geldi hemen lavaboya geri girdim o içerde kahkaha atarken ben utancımdan yerin dibine girdim bulduğum bir havluya hemen kendimi sardım ve geri çıktım.
Odada yoktu hemen yerden kıyafetlerimi aldım ama bunları geri giyemezdim sıkıntılı bir nefes verip etrafa baktım serkanın dolabından bir şeyler giye bilirdim dolaba gidip açtım siyah bir siwit buldum hemen üstümdeki havluyu atıp giydim ee altıma ne giycem.
Kapı birden açılmasıyla korktum serkan gelmişti bana kaşları çatık bir şekilde bakıyordu hızla üzerime yürüdü kolumdan tutup kendine çekti.
"Dün yaşananlar aramızda kalıcak tamam mı ?" Ben zaten herkese anlatıcaktım.
"Duydun mu " kolumu daha fazla sıkınca çekmeye çalıştım "duydun mu dedim" ona bakıp kafa salladım kolumu bıraktı siwiti sıyırıp baktım kızarmıştı odun.
Yok bence ben kitap yazmayı bilmiyorum berdel felan mi yazsam ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırak Beni!(b×b)
De Todocan babası yüzünden yeni bir şehire taşınmak zorunda kalır ve okulun popüler çocuğun ona takıntılı olcanı nerden bilebilirdi ki ?