Yang ile iyi anlaşmaya başladık.Zamanımızı eğlenerek ve gülerek geçiriyorduk. İyiki beni babamdan almıştı hayatım değişmiş ama Yeonjun u göremiyorum onu özlemiştim babamdan her şiddet gördüğümde onun evine ağlayarak giderdim annem ölmeden bir kaç ay önce tanışmıştık zaten sonrasında ise beni kendi kardeşi gördüğü için hep yanımda oldu.Yang a bahsetmemiştim Yeonjun u eğer söylersem bana ne yapacağını bilmediğim için susuyordum.
Choi:Yang bugün arkadaşımla buluşabilirmiyim?
Yang:Kız mı erkek mi?
Choi:E-erkek
Yang:Ne demek erkek Choi ne demek erkek!!!Dışarı çıkmana izin vermiyorum cezalısın geç odana hemen !! Gözüm seni bir kaç gün görmek istemiyor!
Choi:A-ama Yang o uzun zamandan beri arkadaşım yalvarırım Yang lütfen?
Yang:Aması maması yok Choi geç odana dedim demi ben sana!
Choi:Senden nefret ediyorum aynı babam gibisin!
Yang:Sana odana geç dedim!
Choi:Ben senin uçağın veya hizmetçin değilim anladın mı!?
Yang:Choi sinirleniyorum geç odana dediysem geç odana ne bağırttırıyorsun!!
Choi:Ben de diyorum ki geçmek istemiyorum!Bu kadar basit neyi anlamıyorsun.
Yang:Ben seni anlıyorum ama sen beni anlamak istemiyorsun Choi!
Choi:Bana bağırmayı kes ben arkadaşım buluşacağım zaten uzun zamandır göremiyorum.
Yang:Uzun zaman mı?Alt tarafı bir kaç aylık arkadaşsınız!?
Choi:Bir kaç ay değil iki yıldır arkadaşız biz anladın mı?Sen yokken o vardı!!
YANG:Ne demek o vardı! Sevgili miydiniz!?
Choi:...
Yang:Hadi konuşsana Choi sevgili miydiniz söyle neden susuyorsun!??
Choi:Hayır! Sevgili değildik o beni kendi kardeşi gibi sevdi ben de onu abim Jack gibi sevdim tamam mı!? Annem öldükten hıck sonra a-abim in hıck in-tihar e-etti tamam mı hıck oldumu öğrendin hıck işte??
Yang:.....
Choi:Bende sana soruyorum Yang neden sustun öğrendin işte herşeyi ne diye susuyorsun haa!!?
Yang:Ö-özür dilerim ben Choi bilmiyordum. B-beni affedermisin??
Choi:Son pişmanlık fayda getirmez Yang oysa ben seni çok sevmiştim ma sen...
Yang:....
Choi:Bir mafyasın ama içindki çocuk hâlâ korkuyor.Sen korkaksın Yang anlasana!!
Yang Choi nin son cümlesine fazlasıyla sinirlenmişti. Kimse ona korkak diyemezdi helede sevdiği kadın.Yang in gözlerinden ateş püskürüyordu Choi korkmaya başladı. Yang sert ve bir odada hızlı adımlar ile Choi nin yanına geliyordu.Choi ise korktuğu için arkaya doğru ilerliyordu sonunda yol bitmiş Yang da Choi yi duvar ile arasına aldı ve şöyle dedi:
Yang:Hani korkaktım Choi sen benden korkak çıktın sana bir şey yapmadığıma şükret anladın mı??
Choi den
Yang in beni bir anda duvar ile arasına alması ile kalp ritmim hızlandı ve kızarmaya başladım Yang ise bana bakıp sırıtıyordu.
Yang beni bırakır bırakmaz hızlıca odama çıktım bana ne oluyordu acaba aşık mı olmuştum ama hayır ben ondan nefret ediyordum çünkü iğrenç birine dönüşmeye başlamıştı ve bu beni rahatsız ediyordu bir karar verdim kaçacaktım. (niye daha önce gelmedi aklına merak ettim) Herşey hazırdı gece yarısı kaçacaktım Yang ile dışarı siksin çıktığımız için her yer ezberimdeydi üstüme siyah bir kıyafet giydim
(Böyle biri işte saçı kısa )Hazırdım Yang in uyumasını ve korumaların gitmesini bekledim o sırada ise çantama birkaç eşya koydum.Bırşey unutmuştum korumalar gitmiyor devriye değiştiriyorlardı ben de değiştirmeleri ı bekledim Yang zaten uyumuştu işte fırsat sessizce saklandığın yerden çıktım ve tüm var gücümle koştum Yeonjun un yanına gidecektim babamın yanına gidemezdim Yang a söylerdi ama Yeonjun un evide güvenli değil bulabilirdi Yang beni offff ! Başıma nasıl bela aldım ben yaa offf! Ormanda hâlâ ilerliyordum sonunda ana yola çıkabilmiştim bu aralara bir yere bir araç gizliydi onu bulursam kurtulurdum ve evet bulmuştum hızlıca arabayı çalıştırdım tam gaz Yeonjun un evine yakın bir yere park ettim koşarak Yeonjun un evinin zilini çaldım ve açtı ani bir şekilde ona sarılmıştım oda bana sarıldı özlem geçirdikten sonra hızlıca kapıyı kapattım Yeonjun ne oluyor bakışı attı bana.
Choi:tamam anlatcam herşeyi.
Yeonjun:peki dinliyorum prensesim
Choi her şeyi anlatır Yeonjun a işte...
Bu bölüm daha saçma oldu iyice saçmalıyorum:(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Kurulan Hayat
RomanceLise son sınıf öğrencisi olan Choi nin başından geçenler