Pov Milou:
8 maanden later
Jamie is inmiddels bevallen van een dochtertje.
Ze is 1 dag na de bevalling naar casa del huts gekomen en heeft het kind gedropt.
De baby is nu 1 week oud en het gaat prima.
Ik help Rob waar ik kan, zodat hij ook zijn rust kan pakken.
Lise is bevallen van een jongetje. Die ondertusseno 1 maand oud is.
Ik stap uit bed omdat ik Lily hoor huilen (Lily is het dochtertje van Robbie) Ik pak haar uit het bedje en leg haar op mijn borst.Volgende ochtend☀️
Ik stap uit bed en ga ontbijt maken.
Me pyjama houd ik aan, want alleen Robbie en Matthy zijn thuis, de rest is al naar kantoor.
Ik ga als ontbijt denk ik pannenkoeken maken, want dat vind Rob altijd lekker.
Als ik de pannenkoeken heb gebakken loop ik als eerst naar Matt.'Goede moguh Matt!' 'Heyy kleine Brabander!' Zegt die.
'Ik ben Milou niet Rob hè!' Zeg ik voor de grap. 'Oooh dat dacht ik' zegt die sarcastisch. Ik geef hem pannenkoeken en loop naar Robbie.
Ik klop eerst even aan. Maar hoor niks dus wss slaapt die nog. Ik zet de pannenkoeken voor de deur neer en ren snel naar beneden voor de box. Ik zet op spotify 'Brabant' op en door de box is het geluid extra hard. Ik loop naar binnen en ondertussen ben ik aan het filmen. 'BRABANDER WAKKER WORDEN!' Schreeuw ik boven de muziek uit. 'Ja ja ik ben wakker hoor' zegt Rob met z'n ochtend stem. 'Wel goed nummer trouwens!' Zegt die lachend. 'Ja we zijn trots op ons Brabant.' Zeg ik lachend. Ook Rob geef ik z'n pannenkoeken.
Ik word gebeld door Koen.
Bellen
Milou:
Eyy ginger
Koen:
Ik ben geen ginger!!
Milou:
Wel, maar waarom bel je?
Koen:
Ja uhm hoe moeten we melk maken voor Lily?
Milou:
Whahahahah Milo en Koen zijn ook weer eens samen met een kind hoor.
Koen:
Grappig, maar hoe moet het nou?
Milou:
Je hebt die melk poeder, die doe je in het flesje, dan pak je melk, warm je op in een pannetje, op temperatuur dat het drinkbaar is, dan gooi je die melk bij die poeder...
Koen:
MILO HEB WE HEBBEN JE COKE NODIG!!!
Milou: NEE NIET DIE POEDER KOEN!
Koen: OOH LAAT MAAR MILO!
Milou:
Goed... je doet dus die melk bij de poeder en dan schudden.
Koen:
Oké
Milou:
Gaat jullie dat lukken?
Koen:
Tuurlijk!
Milou:
Nou suc7
Koen:
DoeiiiiEinde gesprek
JE LEEST
Van klasgenoten naar man en vrouw
RomantikMilou is 20 en heeft haar klassenreünie. Ze heeft geen idee wie er bij haar op school hebben gezeten. Ze was 16 toen ze de middelbare school verliet en nu is ze dus twintig. Ze heeft nog wel vriendinnen van de middelbare school, maar van de jongens...