İstanbul .. İstanbul bugün de çok soğuktu. Insanlar gibi samimiyetsiz duygular gibi derin bir soğukluk. İnsanlar garip değil mi sizce de. Affedilesi tek bir tarafları bile yok o kadar boşlar ki boş beyinler boş hayaller Peşinde. insanların düşüncesini umursamayan, tek amaçları para olan, Saçma insanlar gerçekten hiç affedilesi değil. Ve ben bazı insanları asla affetmeyeceğim. Aslında anladım ki sonradan sorun gerçekten biz iyi insanlarda. Eğer birinden bir şey beklemezsen hayal kırıklığına da uğramazsın yani hayatımın Özeti bundan sonra: Sıfır beklenti Sonsuz mutluluk ..
Gelelim bana adım eftelya sizden hiçbir farkım yok adımın anlamı deniz kızı gerçekten de denizleri çok severim. her fırsatta bütün kızgınlıklarım için sinirimi yine en sevdiğimden denizden çıkarmak için denize giderim. Buraya da şöyle geldim bu benim hikayem : hayatımda herşey çok güzeldi ta ki ülkemizde insan olmanın ve daha önemlisi kadın olmanın zorluklarıyla karşılaşana kadar. Kadın olmak tahmin ettiğinizden çok daha zor. Ben ne zaman tacizden dolayı şikayetçi olsam üstüne bi de polis, savcı taciz etti. Hiç sekmedi. Polisin bile tacizin doruklarını yasattigi bir lanet ülkede kimi kime şikayet edelim ki. Bize biraz hak vermelilerdi. Insanlar lanet olabilir ama kadınlar bile hak veriyor. O Yüzden huzur gece 1 tane daha fazla dinlenen şarkı, sabah 5 dk daha geç uyanmaktır. Ama onu da yapamayız biz neden biliyor musunuz çünkü hayatımızı biz nasıl isteriz diye yaşamıyoruz ki insanlar ne düşünür diye endeksliyoruz kendimizi. Onu da geçtim daha yanlış olan herşey günah değil bunu bilmiyoruz daha biz, dini güzel aktarmıyoruz. baskı içinde büyümek Şiddete eğilimli gençler demektir. Dünya'ya neden geldiğimizi unutur hale geldik. Insanlara kazık atmayın, insanlardan çok birşey beklemeyin ve lütfen insan olduğunuzu unutmayın ..