Gözlerimden öptü,
Ellerimden öptü, ellerimden.
Avuç içlerimden öptü.
Unutabilir misin şimdi?
Ben ölsem unutamam."Sabahattin Ali"
🖤
Acı ve çaresizlik..
Bu iki can yakıcı duygunun bedenine aynı anda istila etmesi ile sıkın bir nefes verdi Sadi.
"Yaşıyorsa bulun onu" dedi tek nefesle. Uğuldayan kulaklarında yankılanan seslerin arasına sıkıştırabildiği tek cümle bu olmuştu.
Sonrası derin bir sessizlikti..
Zor da olsa telefonu kapattığında ellerinin arasında duran fotoğraf karesine çevirdi nemli maviliklerini. "Kimsin sen?" diye gürledi öfke dolu sesiyle.
"Kimsin?"
Cevabını bilmediği binlerce soru, zihnine aynı anda istila ederken, nefesini kesecek hiddette bir söz tepinmeye başladı yüreğinde.
"Bu adamın ilk hedefi abin olacak, ikincisi de Songül"
Karşı karşıya kaldığı durumun rehaveti ile böğrüne bir taş daha otururken, acı dolu bir hayır döküldü on an dudaklarından.
"Songül" dedi kekeleyerek. "Olmaz!"
Gözünün önünde canlanan senaryolar, zihnini uyuştururken, yaşadığı korkunun bedenindeki yansımasına aldırmadan gaza bastı Sadi.
Çünkü; kalbinin kanatlanıp uçtuğu yere, bedeni yetişemeyebilirdi..
Titreyen elleri direksiyon hakimiyetini sağlamakta zorlansa da birer birer yuttu bütün şeritleri. Bir yanı öfke ile yanıp tutuşurken diğer yani acı ile kavruluyordu.
Elinden düşürmediği telefonu kaçıncı aramaya cevapsız kalıyordu bilmese de sevdiği kadını aramaya devam etti.
Ama sonuç değişmedi..
Aşık olduğu o kadifemsi sesten mahrum kalmıştı..
"Songül!! Aç şunu lütfen" diye haykırırken bir köşeye fırlattı elindeki telefonu. Taş kesen elleri, direksiyonu yumruklarken bir dizi küfür savurdu karanlık geçmişine.
Ve; göz yaşları ile bir kere daha harladı yüreğindeki yangını.
Hayatının tek rengini kaybedecek olmanın düşüncesi ile içi ezilirken, kalbi; sonu belli olmayan bir karanlıkta yalpalanmaya, bedeni bir yaprak gibi titremeye başlamıştı.
Ama pes etmedi, yılmadı, durmadı..
Çünkü; çok iyi bildiği bir şey vardı.
"Hayat geç kalmayı affetmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir küçük sadgül meselesi
RomanceTesadüf diye bir şey yoktur olması gereken olur. Songül ve Sadi'nin de hayatlarının kesişmesi tesadüf değildi olması gereken oldu. Sadi yeni hayatında Songül için her şeyini veremeye hazır. Peki Songül'ü bekleyen gerçek ne? Ve bu gerçeği kimden v...