Introducere

34 8 15
                                    

Salutări! Am revenit.

Au trecut 5 ani de când am scris primul capitol la cartea ,,Dacă zeii ar fi oameni". Țin minte că ideea mi-a venit întâmplător și nu m-am așteptat să mă atașez așa de tare de personajele cărții și chiar de voi, cei care v-ați pierdut timpul citindu-mi lucrările.

Am transpus în Word întreaga carte și am obținut 437 de pagini (scris de 12), cu un total de 68.166 de cuvinte. Recitirea acestei lucrări m-a trecut printr-o sumedenie de stări: sunt părți care m-au făcut să-mi fie jenă de mine și de gândirea mea adolescentină limitată, sunt părți la care totuși am râs, am trecut print-o nostalgie profundă și m-am emoționat văzând cât a evoluat stilul literar odată cu complexitatea personajelor și de altfel odată cu mine.

Adevărul e că la vremea respectivă îmi doream nespus de mult să scriu o carte. Îmi propusesem să o fac până la împlinirea vârstei de 18 ani, lucru care mi-a eșuat. Și la un moment-dat am decis să iau o pauză și să mă focusez pe o carte ,,adevărată", una pe care să o fi putut publica. Avusesem impresia că vă spusesem și vouă de acest plan care, spoiler, n-a avut niciun rezultat (poate vă voi povesti despre el cândva). Oricum, crezând că v-am spus că sunt în pauză pentru a publica ceva, mi se părea penibil să mă întorc pe Wattpad ,,cu mâna goală". 

Perioada care a urmat (până undeva în 2023, cred) și în care nici nu scriam, nici nu eram pe această platformă a fost cumplită. Nu voi dezvolta subiectul acesta, dar mi-a luat ceva să mă obișnuiesc cu faptul că poate scrisul nu este de mine.

Și totuși îmi pare rău să las povestea așa. Le planificasem personajelor un întreg viitor la care n-am apucat să ajung. Obișnuiam să fiu foarte supărată pe autorii care nu-și terminau cărțile pentru că mă lăsau mereu într-un punct mort și cu o stare de curiozitate aflată la cote maxime ... am ajuns să fiu la fel ca ei.

Așa că voi încheia, odată pentru totdeauna, această poveste. Dar asta nu până ce voi rescrie o parte din capitolele care aveau nevoie de retușări mari atât la nivel de formă cât și de conținut. Am crescut și înțeleg că anumite glume nu erau potrivite. Cel puțin momentan nu voi șterge povestea originală.

După ce termin de retușat cartea voi adăuga noi capitole. Cartea aceasta n-a avut niciodată un final proiectat, însă avusesem câteva planuri pe care voiam să le introduc. Cam la ce să vă așteptați:

- O zeiță a născut.

- Dionysos a aflat ce s-a întâmplat cu Ariadna, motiv pentru care nu mai vorbește cu Zeus.

- Persefona e în ultimul an de facultate.

- Și Dionysos e la facultate acum.

- Anastasia e în primul ei an de grădiniță.

- Atena și Afrodita sunt prietene.

- Toți zeii au slujbe stabile.

- Noi zei apar în ecuație.

[Evenimentele nu s-au întâmplat neapărat în ordinea aceasta.]


Cine a stat să citească tot ... Mulțumesc! La modul cel mai serios. Am de dat BAC-ul anul acesta, trebuie să intru la facultate, însă pentru mine chiar e important să nu las cartea aceasta așa. Dacă în final lucrarea arată decent o să încerc să văd dacă aș reușii să adaug ilustrații și să o public la o editură sub categoria de cărți pentru copii, de pe urma căreia să donez veniturile. Dacă nu, o s-o tipăresc doar pentru mine. ... Dar om vedea ce ne rezervă viitorul. 

Oricum, celor care mai sunteți aici, sper să vă placă! Un an nou fericit!


P.S. Serialul Percy Jackson ... n-am cuvinte.


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 01 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dacă zeii ar fi oameni - Noua versiuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum