Leya'dan
Çağan odadan çıkınca kendimi yatağa bırakıp deli gibi ağlamaya başladım. Buna gerçekten ihtiyacım vardı. Ama zoruma giden tek şey benim sonumun sürekli annem gibi olacağını söylemesiydi.Ne kadar süredir ağladığımın farkında değildim. Fakat gözyaşlarım dinmişti yataktan kalkıp odadan çıktım. Aşağıya indiğimde Çağan koltukta oturmuş dışarıyı izliyordu elinde viskisi yudumluyordu. Tezgahın karışsında duran masanın çevresinde olan bar sandaleysinden bir tanesi çekip oturdum. Ve elimde ki çikolatayı yemeye başladım. Öylece hareketlerini izliyordum. Üzerinde ki lacivert gömleği hafif kumral saçları beyaza yakın teni damarlı parmakları arasında ki viski bardağı bardağı tutan elinde bir alyans bizim alyansımız.
Bir insanın neden oturduğu yerde başı döner ki ?.
Çağan'dan
Gelen Ani sesle ayağa kalkıp arkama baktım leya yerde baygın yatıyordu yanına koşup onun yanına çöktüm. "Leya ne oldu aç gözünü" dedim. Elimle başını tuttuğumda elime sıvı bir şey değmişti. Elimi çektiğimde kan olduğunu gördüm. Hemen kucağıma alıp evden çıktım ve arabaya bindirip gaza bastım..
Hastaneye geldiğimizde leyayı sedyeye yatırdım. Hemşireler içeri alınca bende dışarıda bekledim.
Hemşireler çıkınca yanlarına ilerledim. "Beyin kanaması geçiriyor ameliyathaneye alacağız" dedi ve hızla yanımdan uzaklaştılar. Neye uğradığımı şaşırmıştım.
6 SAAT SONRA
Ne çıkan ne giren vardı. Haber veren yoktu. Ameliyathanenin önünde otururken hemşirelerden biri çıktı. "Çok zor bir ameliyat geçirdi ama iyi geçti çok şükür her ihtimale karşı bugün yoğun bakıma alınacak yarın görebilirsiniz" dedi. Çaresizce kafamı salladım.
Ardından Leyayı çıkardılar yüzü solmuştu. Dudakları kurumuş kolları buz gibiydi.
Yoğun bakımın önüne gelince koltuğa oturup beklemeye başladım. Sadece bekledim.
LAMİA'DAN
Çağangile geldiğimde. Arabadan inip kapıya geldim. Sürpriz yapmak için geldim ama kapı açıktı şaşırtıcı içeriye girdiğimde kimse yoktu bir kaç sefer seslendim fajat kimseden ses yoktu mutfağa geçtiğim sandalyenin yerde olduğunu ve az ilerisinde kan olduğunu gördüm. Hemen Leyayı aradım fakat ses masanın üstünden geliyordu. Çağanı aradım."Çağan neredesin leya nerede telefonlarımı Açmıyor" dedim korkmaya başladım. "Hastanedeyiz Leya bir anda düşüp bayıldı hastaneye geldiğimizde beyin kanaması geçirdiğini söylediler" dedi sesi titriyordu. " H-hangi Hastane" dedim.
Hastaneye geldiğimde Çağanın olduğu yere gittim. Beni görünce ayağa kalktı. "Ne oldu leyaya?" Dedim. Elim ayağım titriyordu. " Bilmiyorum Bilmiyorum bayılmış yere düşünce fark ettim" dedi. " gerizekalı neden baygınlık geçirdiğini soruyorum bir şey olmuş olmalı kolay kolay baygınlık geçirmez" diye bağırdım. "Tartıştık" dedi. " Sende annesinden bahsettin sonunun annesi gibi olacağını söyledin" dedim. Biliyordum leya benim bebeklik arkadaşım. " nereden bildin?" Dedi. "Nerden bildim ha? Sen aptal mısın leya benim bebeklik arkadaşım ya leya benim kardeşim kardeşim ben boşuna mı ona bu kadar destek oluyorum ha" diye bağırdım. "Bilmiyorum ya Bilmiyorum evet dedim sonun anne gibi olur dedim-" dedi. " onu öldüreceksin yani öyle mi?" Dedim. "Hayır tabiki ben sadece onu korkutmak istedim" dedi. " Çağan yalan söylüyorsun sen yalan söylüyorsun şuan" dedim. "Lamia gerçekten çok karışık" dedi. "Karışık olan bir şey yok Çağan Leyayı onu öldüreceğini söylemişsin bu kadar" dedim. " evine gidebilrsin Çağan Leya yanıma gelecek iyi akşamlar" dedim.
YOU ARE READING
TUTSAK | LÇ
Horreur- Şu kız kim? -Efsun Leya Haktan İstanbul'nun tanınan iş insanı Haldun Haktan'ın kızı