Tizedik tánc.

1K 61 3
                                    

A kutakodás este kezdődött. Nem értem hogyan nincs annyi esze, hogy bekulcsolja a szobája ajtaját, de ez most jól jött nekem. Pontosan nem is tudom mit akarok megtudni. Csupán ez egy tiltott terület ami vonzz.

-Ó anyám! Ebből az ágyból fel se kelnék soha! Olyan puha. - na igen. Ez volt a pihenőm miután mindent felkutattam, de semmi érdekeset nem találtam.

-Végeztél?

-Hah? - nézek a hang felé. Jungkook állt ott keresztbe font karokkal. -Máris itthon? - remeg meg a hangom.

-Hogy szólt a szabály!?

-Ne üssem bele a dolgom a magán életedbe.

-És a szobám mi?! - emeli rám a hangját amitől megrezdülök.

-A magánéleted.

-Szerencséd, hogy jó kedvembe jöttem haza. - sóhajt fel és kioldja az ingje gombjait. Olyan szexin fest.. -Kényeztess egy kicsit, hogy elfelejtsem neked. - bólintok egyet a megértésem jeléül. Amint az ágyra ül, én lemászok a földre és négykézláb, fenék kitolva mászok felé. Kezdek beleszokni a helyzetbe. Nincs más dolgom csak minden nap kielégíteni a ház mocskosan vonzzó urát és cserébe a seggemet is kinyalja. Ha kell szó szerint is.

Ártatlan szemekkel pillantok az övéibe és megállok előtte térdelő pozícióba. Combjaiba kapaszkodok és kioldott inge mutatta hasára csókolok. Kigombolom a bőr nadrágját és előbújtatom a félig már merev farkát. A tövére fogok és egy érzéki csókot lehelek a makjára.

-Nekem nem a szád kell, Jimin. - ránt fel magához. Ez valamiért most olyan más. Sose hív a nevemen. Arra se emlékszek, hogy valaha kimondta volna legalább egyszer.

Feldobott az ágyra és megfosztott a ruháimtól.

-Imádom az izmos és feszes segged. És ezek a combok! - tapiz végig. Igyekszem ignorálni a tényt, hogy úgy viselkedik ahogy eddig soha. -Megérte rúd táncolnod. - tolja fel egy nyáltól tocsogó ujját. -Ne szoríts az ujjamra. Majd csak az aktus végén a farkamra. - suttogja a fülembe és abban a pillanatba feltol egy másodikat. Nem sokára ollózni kezdett és csatlakoztatta a harmadikat.

-Csakh kettővel szoktál. - értetlenkedek, mire lefagy.

-Mint már mondtam most jobb kedvembe bukkantam rád. Ne agyalj szex közben! - vágódik belém. Fejemet hátra vetem, körmeimet karjaiba mélyesztem.

-Otth! Ahh, Jungkookh!

-Jövökh, Jiminh. - Jimin? Nem értem..

Sziasztok! Köszönöm szépen a 886 megtekintést és 161 Vote-ot a
könyvön!❤️ 2 nap és hozom a
kövi részt.😘

Pole dance (Jikook) [Befejezett] Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon