1. rész

23 1 0
                                    


Hát igen itt a nyári szünet első napja . Végre ! Jöhetnek az egész napi szörfözések . Az egész napos shoppingolások. És persze a legjobb rész ! A bulik a parton .

Az álmodozásom a csengő szákitota félbe. Gyors le szaladtam a lépcsőn és ki nyitottam az ajtót. Sarah volt az !

Sarah Cameron . 16 éves . A legjobb barátnőm és én is az övé. Azért is vagyunk legjobb barátnők mert ő pont olyan mint én! Flúgosok vagyunk mindketten de mi nem tartjuk magunkat annak mert szerintünk ez egy hülyeség ! Igazából csak a snecik szoktak minket így hívni úgy hogy nem nagyon érdekel minket . A snecik szerint mi vagyunk a legflúgosabbak . Mi vagyunk a flúgos hercegnők ! Hülyeség ! Azt hiszik nem tudjuk hogy így hívnak a hátunk mögött . De ,bizony tudjuk!
Na de hagyjuk is ez nem lényeges! Sarahval ovis korunk óta legjobb barátnők vagyunk. Ha ő nem lenne nem tudom hogy élném túl a nyarat meg az életet!

-Szia csajszi!-mondta Sarah mosolyogva .
-Szia ! -mosolyogtam és közben át öleltem .
-Anyuék és az öccsi most nincs itthon . Vagy is azt csinálunk amit akarunk ! Itt is maradhatunk vagy le mehetnénk szörfözni . Na mi legyen ? -kérdeztem.

Hát igen a szüleim most egy hétig nem lesznek itthon elutaztak Párizsba valami munka miatt. Annyira nem is bánom. Nagyon szerettem őket meg minden de na , kell egy kis szabadság ! Ők nem engednek meg olyanokat mint pédául hogy egész nap szörfözek meg hogy egész nap ne legyek itthon . Ezért is jó hogy van egy hetem szülők nélkül. Az öccsém meg két hétig barátjánál van .
-Ez tök jó! Szerintem menjünk le szörfözni !-mondta-De akkor tudnál adni egy bikinit vagy valamit amibe szörfözhetek?-kérdezte.
- Persze ! Tudok adni! Gyere ! -mondtam és elindultunk fel a lépcsőn .

Be mentünk a szobámba és öszeturtuk a szekrényem mire végre találtunk kettő normális outfitet ami jó is ránk .

Sarah outfite:

Az én outfitem:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az én outfitem:

Elindultunk a partra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elindultunk a partra . Mikor oda értünk látunk egy pár embert de túl messze voltak voltak tőlünk ezért nem tudtuk hogy kik ők. Picit közelebb mentünk . Aztán még közelebb és a végén nem tudom hogyan de már ott álltunk mellettük . Na találjátok ki hogy kik voltak . Hát persze hogy a snecik. Pont azok akik flúgos királynőnek hívnak minket.Kiara,Pope,John b és persze az a JJ gyerek.Nincs velük semmi bajom csak hát flúgos hercegnőnek tartanak.

-Sziasztok-köszönt nekik Sarah.
-Nézd csak ki van itt- mondta John b és a többiekre nézet.
-Mi bajotok vélünk?-kérdeztem fel háborodottan.
-Nekünk? Semmi -bökte ki JJ.
-Ja persze . Akkor miért hívtok flúgos hercegnőnek minket?-háborodtam fel még jobban .
-Hát mondjuk azért mert azok vagytok-flegmázott velünk Kiara.
-Nem is ismertek-mondta Sarah.
-Látszik rajtatok-mondta Pope .
-Ja meg szép dísz a kezetekbe az a szörf deszka . Mikor nem is tudtok szörfözni-mondta John b .
-Biztos vagy te abba hogy mi nem tudunk?-kérdeztem- Meg nézzük ki a jobbik?-kérdeztem és csipőre tettem a kezem .
-Nézzük -lépet előre JJ.

Be úsztunk a deszkánkon a vízbe és kezdődhetett a verseny . A hullámok pont jók voltak szörfözni. Egy picit bevallom meg ijedtem mert sokszor hallottam már azt hogy JJ a legjobb szörfös a szigeten .

Egy ideje már szörföztünk meg trüköket csináltunk mikor hírtelen JJ-t ellepték a habok . Le esett a deszkáról! Meg nyertem ! Boldogan úsztam ki a partra . Sarahval le pacsiztunk aztán csípőre tett kézzel néztünk a snecikre .

-Na jó elismerem nem vagy olyan rossz- mondta John b .

-Kösz - mondtam és hátat fordítottunk nekik . Vissza kapták ahogy bántak velünk . Sarahval össze néztünk és el mosolyodtunk .

Mikor sétáltunk még vissza néztem rájuk és intetem nekik egyet. Sarahval még odébb szörföztünk egy picit aztán vissza mentünk hozzám.

Outer Banks ; valami új....Where stories live. Discover now