Ma is egy gyönyörű és undepressed napra ébredt a kis csipet csapat😝.
- Good morning sunshine🥰🩷❤️🔥🌈🥺🤪😋💗- üdvözölik egyszerre az úriemberek a bájos András-chant aki még az igazak álmát alussza( super dark theory: vajon létezik olyan hogy hazugok álmát alussza?😈). Mivel omegácskánk csicska volt felkelni😔 az általában chill és respect sigmák nagyon megijedtek hogy a tegnapi gang bang túl durva volt neki és emiatt kiköpte egy nyögés közben a lelkét, elkezdték lábát nyalogatni amire azonnal felriadt🤗.
- Ohayo senpaiok >_< - kawaiiskodik Andrus.
- YIPPIE :3🩷 -felel rekedtes és durva hangon Csángó.
- Már azt hittük megöltünk téged a hatalmas kukacunkkal😔- sopándkodik Santa Claus.
- De ha jól érzékelem és a számításim nem hibásak akkor még lélegzel és a szíved is dobog szóval tulajdonképpen élsz még☝️🤓 - szólal meg a zseniális éles elméjű lábujj.
- jó femboy vagy😘- dícsérgeti Vince daddy a bottomocskát.
A buzis💅 beszélgetés után elhajóztak a Say Gex shcool szigethez és be is hatoltak(ezek az alphák aztán mindent megbassznak ami az útjukba áll🙄). Barátságosan rohan feléjük a pöttöm Gideon, aki pórázon fogja a quiet kidjét nehogy kiugorjon valamelyik ablakon🥰.
- Bonjour mes amis🥐🇨🇵- felejt el nyelvet váltani a műsorban shy cutie pieunk- annyira örülök hogy mind éltek és egyikötök sem halálozott el, András-kun neked pedig készítettem egy aprócska pironyó ajándékot🤭- szerénykedik Gidusz Fikusz.
- Nahát komám ez aztán cukker tőled mikor bonthatom ki? :3- tőr elő a démoni gyerekmek énje.
- Órák után, sowwy- motyogja Gideon-chan
- TE BUZERÁNS KECSKE SZAR HOGY SZÍVNÁ KI AZ ÖSSZES GECID A KIS KAKAS ÉS UTÁNA FULLADJ BELE A SPERMA HIÁNYBA😡🤬- toporzékol a magassarkújával jólelkű András-chan. Poor shy boynak igazán szomorú vibeja lett ezért távozott de persze az emo doggyja utána loholt🥺.
- Pookie wookie pie bear ez nem volt sigma tőled, Cukorborsó herceg a pajtásod- ugat Vince pince🐺.
- 1 ki a jó édes gyomorsavam az a Cukorborsó herceg?🤨 2 i don't need friends i need fans💅🎀😘 3 az én dolgom hogy sexy legyek nem az hogy sigma🙄- gurgulázza idegesen a baddie babyboy és elviharzik(⛈️) az órájára. The boyz gang most hoppon maradt😔💔 de hogy elérjék álmuk egyik részt azt hogy létre hozzanak egy giga miga diktatúrát ahhoz bezony tanulni kell ezért elgalopoztak ők is.Óra közben🥰
Arrhhg az a kis Gidusz(hehe igen ő Cukorborsó herceg😛) még mindig ottan búslakodik talán tennem kéne valamit ha nem akarom elveszíteni #1 popular girl címemet😒- gondolja magában az mc-óra után odamegyek hozzá🥰.
- Heeeeyyy Giduszom puszilom🤗, u-umm bo...bocsá-bocsánt..ot kérek hogy...ilyesmis voltam, te vagy a barátom🥺❤️🔥- tekint mélyen a cutie pie szemébe. Egymásra nézték, az agyhullámjaik összekapcsolodtak és közösen kántázták.
- BÉKE, BÉKE, BARÁTSÁG ÖSSZEVESZNI SZAMÁRSÁG‼️HA MI EGYSZER ÖSSZEVESZÜNK, AZON NYOMBAN KIBÉKÜLÜNK‼️ ÖLELÉS😝❤️- majd mint a jó cimbik egymást karjába hullottak🥰. Az alpha malek igazi sigma respect acrot vágtak.BOLDOG KARÁCSONYT ÉS ÚJÉVET KÍVÁNOK KITTIES😻
bocsánat hogy eddig távol voltam csak az országot mentettem meg az alineketől (az adóktól nem ment😞)
Köszönöm szépen ;3
ESTÁS LEYENDO
Vince senpai x András-chan🥺🏳️🌈🐺(omegaverse)
Fanficegy super kawaii lovestory ami egy omegácskáról és egy alhpa daddyről szól❤️🔥😜................kms😔