Mikor odaertunk elkezdtunk jatsszani.
Eppen futottam, mikor megbotlottam, aminek kovetkezteben elestem.
-uristen jol vagy Petra?-szaladt oda hozzam rgybol Lasza.
-aha, csak faj a terdem nagyon-fogtam meg az emlitett pontot.
Laci felsegitett, majd megalltunk egymassal szemben, es melyen szemeztunk. A szank kb 5 cm-re lehetett egymastol.
-nagyon faj?-torte meg a csendet Lasza.
-hat, elegge, de tudok rajta jarni-mosolyogtam ra biztaton.
-na gyere akkor menjunk haza, sztem eleg volt mara. Ja igen 12:36 van.
Haza ertunk kisebb-nagyobb sikerrel ugyanis mrgsem tudtam annyira jarni szoval Laci felvett menyasszony pozba es hazavitt.
Otthon letett a kanapera es hozott kotszert. Bekototte es leult mellem, a vallamat meg atkarolta.
-koszonom-bujtam hozza.
-ugyan, nincs mit-mosolygott ram azzal a gyonyoru mosolyaval. Menten elolvadok.
Kozben lejott Bruno es furcsallva nezett rank.
-eloszor is hugi mi tortent a labaddal? Masodszot is miert ultok egymashoz ilyen kozel?-nezett rank kerdon.
En gyorsan odebbpattantam, Laci meg lekapta a kezet a vallamrol.
-omm elestem es fajt a terdem szoval Lasza bekototte. Masodszor meg csak megkoszontem neki-neztem ra tiszta vorosen.
-Lasza?-nezett felvont szemoldokkel-mar becezgeted is?
-Bruno hagyjal mar nem igaz hogy nem csinalhatok azt amit akarok! Most mi a bajod tulajfonkeppen amugy? Nem csinaltam semmi rosszat, csak probalok vele baratkozni-mondtam mar kicsit idegesen, majd felvanszorogtam amilyen gyorsan csak tudtam a szobamba.
Bezartam az ajtot, leultem az agyamra es elkezdtem sirni. Csak potyogtak a konnyeim, nem ertettem hogy most mirert viselkedett velem igy Bruno.
Gondolkozasomat egy ajto kopogas szakitotta felbe.
-ha Bruno vagy akkor hagyjal-szipogtam.
-nem Bruno vagyok! Bejohetek?-hallottam meg Lasza hangjat. Picit elmosolyodtam majd odavanszorogtam az ajtohoz es kinyitottam.
-gyere persze-eroltettem magamra egy mosolyt.
Arrebb leptem hogy betudjon jonni amit meg is tett, becsuktam az ajtot majd leultunk az agyra.
-ne foglalkozz vele! Nem tudom mi baja van, de ne hidd azt hogy te vagy a hibas mert nem te vagy! Nem tettel semmit es nem ezt erdemled!-fogta meg ket kezem. En erre csak elmosolyodtam es megoleltem.
-koszonom Laci ez jol esik-engedtem el.
Ezt a romantikus pillanatot egy ismetelt ajto kopogas zavarta meg.
-bejohetek egy kicsit?-hallottam meg Bruno hangjat ami miatt gyorsan szetvaltunk Lacival.
-hat..gyere-sohajtottam, majd kinyilt az ajto.
-ohh Laci kimennel egy kicsit?-nezett ra az emlitett szemelyre.
-persze-allt fel-dok sikert-mosolygott ram suttogva.
En csak egy visszamosolygassal koszontem meg.
Kiment Laci, es becsukta maga utan az ajtot.
Bruno leult mellem, es a szemembe nezett.
-figyelj..ne haragudj az elobbiert...en nem szetvalasztani akarlak titeket meg nem is lenne baj ha osszejonnetek, csak...-csuklott el a hangja.
-csak?-neztem ra kerdon.
Egy kicsit vartam de nem kaptam valaszt.
-CSAK?-kiabaltam.
-cs..csak Laci nem egy huseges fajta ahogy en ismerem, es feltelek hogy teged is osszetortne..-nyogte vegul ki.
-Bruno ez az en eletem, azt csinalok amit akarok! Jol esik hogy feltesz de mar 19 vagyok es megtudom magam vedeni, meg megoldom ha baj lenne! De ha kene a segitseged ugyis szolni fogok! Ezert nem kell velem igy viselkedned! Meg vagom hogy nem ismerem olyan regota de nem tunik ilyennek!-mondtam halkan, de azert hallhatoan, megis mergesen.
-Petra! Hidd el en ezt elhiszem, de sokat fuvezik es olyankor elmegy az esze!-konnyezett be Bruno.
-akkor is megtufom magam vedeni, ha meg ilyen lesz megbeszeljuk! De akkor sem ertelek, mert nem vagyunk egyutt Bruno, csak most ismertuk meg egymast-magyaraztam.Laci szemszoge:
Amikor kijottem a szobambol ott maradtam az ajtoba, mert kivancsi voltam mit mond Bruno Petranak.
Vegig hallottam hogy mit beszelnek, es jol esett amiket Petra mondott.
Amikor meglattam ezt a lanyt, akkor tudtam hogy o mas mint a tobbi. Szep, kedves, torodo, es sorolhatnam. Viszont amit Bruno mondott a fuvezesrol, az is igaz...sokat szivom, es tenyleg eltudok magamtol szallni..nem tudom hogy kozel merjem-e engedni magamhoz Petrat..
Hallottam hogy jonnek az ajtohoz, ugyhogy gyorsan elmentem a szobamba.Petra szemszoge:
Mikor vegeztunk Brunoval elindultam kifele a konyhaba inni meg enni. Amikor a lepcsonel voltam pont jott Laci, es leptem le a lepcson de a terdem mrg fajt, nem tudtam annyira behajlitani, szoval megszedultem majdnem leestem mikor ereztem hogy valaki magahoz rant, es a fejem a mellkasaba utkozik. Felneztem es Lacit lattam magam elott. Szorosan megoleltem majd felneztem ra ujra.
-uristen koszonom ismet, mi lenne velem nelkuled-nevettem el magam kinomba.
-hat nem tudom picur-nevetett mar o is.Na ez talan hosszabb resz lett, ha tetszett voteolj!❤️🩹