Pov. Fang
Jest sobota a mi się strasznie nudzi.
Poszedł bym do kogoś, ale pewnie każdy jest zajęty.
Nagle usłyszałem powiadomienie.Święta trójca
( 3 aktywnych użytkowników )Lola: Idziecie ze mną i moją koleżanką po 20⁰⁰ do baru?
Buster: Kobieto, ja i Fang mamy 17 lat, nie wpuszczą nas...
Lola: No ale możemy spróbować, może nie zobaczą?
Buster: Ta, a później będzie, że mnie wystawisz i będę musiał sam wracać do domu...
Fang: Ja nie mogę, wieczorem idę do kina
Lola: Kino to sobie zrobisz w domu jak wrócisz, no dawajcieeee!
Fang: Sory, ale odpadam
Lola: Buster jak ze mną pójdziesz to ci zapłacę
Buster: No dobra a ile?
Lola: 50 zyla
Buster: No dobra pójdę...
***
Tak właściwie, to nie mam dzisiaj wieczorem iść do kina, ale nie chcę już iść do klubu.
Jakby zobaczyli, że jestem niepełnoletni, kazali by sprowadzić rodziców z delegacji i miałbym problemy.
Ah te życie...Pov. Buster
Czekałem pod sąsiednim domem, czyli domem Loli na samą ją, ale chyba czekam tutaj na marne.
Myślałem tak, dopóki dziewczyna nie wyszła z domu razem z... Wonderful C?! Co ona tu robi?Podeszły do mnie, obie w pełnym uśmiechu.
- Buster, to jest Charlie. - Przestawiła mi ją.
- Charlie, to jest Buster. - Następnie przedstawiła mnie. - Poznajcie się.Poszliśmy w stronę klubu, chociaż ja dość niepewny.
- Myślisz, że to napewno będzie dobry pomysł?... Nie jestem jakiś pierwszy do bójek...
- Zapytałem, ledwo idąc do przodu, jednak Lola mnie za sobą ciągnęła.- Ah nie przesadzaj, gorsze rzeczy odwalałeś...
- Odpowiedziała stając, ponieważ byliśmy już przed wejściem. - Chodźcie!Weszliśmy, jednak oczywiście strażnik musiał nas zatrzymać.
- Ile macie lat? - Zapytał.
- 18 - Odpowiedzieliśmy w trójkę w tym samym czasie.
- Dowody poproszę.
Przełknąłem ślinę i podałem swój dowód ochroniarzowi tak jak dziewczyny.
- Wy we dwie możecie wejść. - Powiedział do Charlie i Loli. - A ty przypadkiem nie masz 17 lat młody?
Popatrzyłem na dziewczyny, które nadal stały w swoim miejscu, aby mi pomogły albo poprostu zostawiły.
Nie wiedziały co robić, dlatego poprostu weszły.- Uh... - Zacząłem, nie wiedząc co powiedzieć.
Ukryłem twarz w dłoniach, gdy poczułem, że ktoś ręką obejmuje moją szyję.
Od razu się odwróciłem.
CZYTASZ
Zapamiętaj Mnie | Fadgar
Roman d'amourNajdziwniejsza książka fang x edgar w którą lepiej nie wchodzić (。•̀ᴗ-)✧ Nigdy nie pytajcie mnie o tą książkę... Shipy alert: Charlie x Lola Chester x Buster Fang x Edgar Leon x Sandy