1

55 18 25
                                    

Sevdiğin birinin seni asla sevmeyeceğini mi öğrenmek? Ya da seni seviyormuş gibi yapıp başkasıyla seninle kurduğu hayallerini gerçekleştirmesi mi? Karar onundu. O bilecekti yapacağı şeyi. Kim bilir hayaller başkalarıyla obu bulur ya da. Kendi elleriyle ölümünü. Yine seçin onundu. Aslında başından beri;

Onu sevip sevmemesi de onun elindeydi.

Seçenek ikisinden biri. Ama o her zaman kalbini dinledi. O nerden bilebilirdi? Tüm hayatının,ailesinin, arkadaşlıklarının,hayallerinin, ve ona olan sevgisi hepsi birer yalandı. O bilebilirdi diye bir şey yoktu. Davranışları,onu tamamiyle anlatıyordu. Aldatılmamıştı,fakat yalancı aşk,onun tüm hayatını mahvetmişti. Ölümü artık kendisinin değil onu seçimiydi.

*?*

Onu bırakmam gerekiyordu. Takıntı olmuştu bende. İlk başta arkadaştık. Ama o bilmiyordu ki,ona karşı òyle şeyler besliyordum ki. Kimle nerde ne yapıyor iğnesine kadar biliyordum. Onu gördüğüm an ayaklarım boşalıyor, kalbim felaket hızlanıyor ve bakışlarımı yere indiriyorum,hafif kızarıyorum.

Peki kabulleneceğim ondan deliler gibi hoşlanıyorum.

Annem annesini tanıyormuş. Sonradan öğrendim. Kaç doğumlu,nereli, neresinden,neden burdalar,eğitim durumu,giyindiği markalara kadar biliyorum. Ha unutmadan ayakkabı numarasıda 40. Neyseki annesiyle uzun zaman önce tanıştık. Bazen beni kıskandığını düşünüyorum,fakat beni değil Mina adlı piçi düşünüyor. Kız güzel ama arkasından konuştuğunu bilmiyor. Ve bunu ona anlatmaya aşırı çekiniyorum.

Otobüsle gittiğim için bazen okuldan uzak durağa gidiyorum. Ve yollarımız aynı çıkınca okulla ilgili dedikodu yapıyoruz. Hatta onun ve bizim arkadaşlarımız olunca hepsi birlikte kararlaşıp oturup konuşuyoruz. -Hyunglarımızın flörtmeşmesi yüzünden sadece ben ve o konuşuyor:>- Hatta bi kere bizim sınıftan Nataşa diye Rus bir kız ondan hoşlandığını bana söylemişti. Ve bende bunu okula yaymıştım. Ama Nataşa çocuğun peşine bırakmıyordu. Hatta bi kere küpe vermişti ve onu takıyordu. Ama sürekli figürünü kaybettiğini falan söylüyordu. Aslında Jungkook bu durumdan rahatsız değildi. Sonuçta,rahatsız olsa onu verdiği şeyi geri çevirirdi.

Arkadaşça değil mi?

Öyle olmasını umarsam öyle olur fakat takması o gün gözlerimin dolduğunu hatırlayınca iç çekiyorum.

Beni sevmesi zorunlu değildi tabii ki. Karşılıklı aşk her zaman olmaz dimi? Bende olmaması şansız olduğum anlamına geliyor mu?

Evet.

Her zaman beni sevmesini istiyor muyum.

Tamam,bu da evet.

Yanımda olduğunda kalbim resmen tişörtümden gözükecek gibi atıyormu.

Oh,tamam bu da evet.

Hepsi evet olduğuna göre daha ne diyeyim. Ben ona aşıktım. Sırf görebileyim diye onun katında dolaşıyorum. Ben onu deliler gibi seviyorum. Yoongi hyung ve Nataşa ona aşık olduğumu söylemiş. Sanki çok yakın davranıyormuş gibi beni gördüğünde kafasını eğiyor kaldırmıyor okula girene kadar. Yoruldum desem yalan olmaz. Konuşması ise şuydu;

"Yalan attıklarını biliyorum. Sonuçta annen annemi sende annemi tanıyorsun. İkimizin arkadaşlıktan öte hiç bir şeyi yok. Salaklaştıklarının farkındayım. Iu'ya selam söyle."

O an içimden 'Sana öyle aşığım ki, gözlerine bakmak bile beni 1 dakkalık bir kalp krizine sokuyor. Dudakları,boynu. Her şeyi eşsiz. Onu seviyorum. O hayatım benim. Kimse onu benden alamaz. Eğer başkasını seçersede umrumda olmaz.

Ya da olur kim bilir o zamanki ruh halime bağlı.

Arkadaşına bu gün çok güzelsin diyor. Ama benim günaydınıma yada pardonlarıma cevap vermiyor. İşte hepsi Nataşa ve Yoongi hyung yüzünden.

Yoongi hyung öylesine demiş olabilir. Ama Nataşa o yüzden değil. Kza öyle yaptım diye intikam almak istiyordu. Amacı aramızı bozmaktı. İğrenç şey. Ha birde feminen giyniyor Nataşa. Ve erkek gibi gözüküyor. Okuldaki herkes ondan nefret ediyor. Fakat o saevildiğini zannediyor. Sıra arkadaşım Seojun onunla arkadaş. O çok güzel bir Alfa. (He unutmadan omega vers. Kitap:>) Hatta fermon salgılıyor ve kokusu yaban mersini gibi çok gzel. Bazen dışarı çağırdığında gidiyorum. Gül koparıp bana veriyor. Çok değerli biri. Aslında Taehyunga verdiğim-daha doğrusu vermek istediğim- ilgiyi on versem,şuanda sevgili hatta evliydik bile.

Fikirlerinizi buraya alayım.

Bu arada bu geçiş bölümüydü. Bir dahaki bölümler Daha iyi olacak.

581 kelime

My Only One\\Taekook (KITAP HESAP NEDENİYLE BİTİRILDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin